Ja heerlijke omgeving ook.. daar weet je alles van...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat is wel even een stukje verderop zeg.
Ik ken Loosdrecht, kom daar niet ver vandaan. Ik woonde destijds in Maarssen. En heb daar veel gefietst. Tot een aantal jaren geleden was ik daar nog vaak bij mijn beste vriend.
Maar je hebt een aardige sprong omhoog gemaakt en een stuk rustiger idd
Ik zit daar nu nog niet heel ver vandaan, maar ben ook ergens gaan wonen waar ik niets of niemand kende.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijke omgeving ook.. daar weet je alles van...![]()
Ja dat is wel een uitdaging geweest om hier naartoe te verhuizen...
En ik moet vreselijk wennen aan de inwoners... zo nors en onvriendelijk maar ja... haha
Gaat dat her en der rond?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg toch het vermoede, dat de nieuwe bewoners de echte Remi en Nele gaan zijn.
Dat zou ook wel grappig zijn.quote:
ZIjn twee fake bewoners, alleen weten de bewoners dat nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou ook wel grappig zijn.
Hallo ik ben Nele, hallo ik ben Nele
Haai, ik ben Remi, Hi Remi, ik ben Remi
En dan die anderen zien kijken
Wij weten ook alleen maar dat ze fake zijn, de grap is dat wij ook niet weten hoe ze echt heten. Althans, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn twee fake bewoners, alleen weten de bewoners dat nog steeds niet
Sherice geloof ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wij weten ook alleen maar dat ze fake zijn, de grap is dat wij ook niet weten hoe ze echt heten. Althans, voor zover ik weet.
Ja is wel bekend sharice en wicky was het geloof ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wij weten ook alleen maar dat ze fake zijn, de grap is dat wij ook niet weten hoe ze echt heten. Althans, voor zover ik weet.
de Viking?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel bekend sharice en wicky was het geloof ik.
Zoiets was het tooch of was het whickyquote:
Ja zoiets. Ik weet het ook niet exact meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets was het tooch of was het whicky
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik weet het ook niet exact meer.
Even gekeken wicky is het volgens zijn bewoners topicquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik weet het ook niet exact meer.
Ja, dat klopt. Ik heb het hem zelf horen vertellen in een van de filmpjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Even gekeken wicky is het volgens zijn bewoners topic
Ben benieuwd wanneer ze het bekend mogen makenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met de W van Whiskey , en niet de V van Vikaash
Oh Dotje, ik heb net een nieuwe COS geopend. "Apetito" is fout, moet zijn "Appetito".quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze het bekend mogen maken
Wie was je aan het versieren?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:13 schreef B00STER het volgende:
Zo.... weer terug. Het was even snel werken en versieren, maar gelukt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |