De dynamiek in een groep veranderd continu. Gisteren een lul , vanmorgen aardig, over een uur een held en morgen wil iedereen je weghebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich voorlopig nog als het alpha mannetje van de groep dus je moet hem durven nomineren wetende dat zo'n persoonlijkheid wraak zal willen nemen en iedereen tegen u opzetten
vind het zo'n zwakke meeloperquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als zij afstand van jeff en niels nemen zou het kunnen!
zij ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Boze Elsa morgenvroeg incoming.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef odie22 het volgende:
het is een teringzooi en jordy gaat niet afwassen
Jeff zegt al een tijd 'Axel en Lennie' iedere meeloper in het groepje mee eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:30 schreef Puzzie het volgende:
Dit gaat volgens mij over iedereen op Axel , maar Jordt zegt nu al :'Jeff wil op Lennie ,
Be the change you wanne be Keanuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Keanu hoopt dat de nieuwe wel een toevoeging zal zijn aan het team.
als zij afstand van jeff en niels nemen zou het kunnen! , wie bedoel je met zij ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wat bedoel je? ik bedoel jordy en matt
Dat denk ik niet. Ik vind Jordy ook een rare snuiterquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |