Willekeurig, zeer gevaarlijk, meisjequote:
Roy Orbison?quote:
Owquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Willekeurig, zeer gevaarlijk, meisje
Elon gaat boos op je zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Hey ze hebben bij Bluesky nu trending topics ingevoerd
Die Nazi heeft het druk zat met zijn eigen raketjes opblazenquote:
Hoe moet maandag weer in de reet van trump kruipenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Nazi heeft het druk zat met zijn eigen raketjes opblazen
Of andersomquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moet maandag weer in de reet van trump kruipen
trump is potus, dusquote:
Ja maar jij weet toch alles?quote:
AI niet.... ik ken dr natuurlijk welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij weet toch alles?
Oh ja, jij kent iedereen. Dat was het.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
AI niet.... ik ken dr natuurlijk wel
Ben je al aan het pakken eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, jij kent iedereen. Dat was het.
Pakken? Wat ben ik nou weer vergeten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al aan het pakken eigenlijk?
Ik moet me nog wat gaan inlezen in Blueskyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Hey ze hebben bij Bluesky nu trending topics ingevoerd
Jij ging naar Ierland verhuizenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pakken? Wat ben ik nou weer vergeten?
Oh ja.quote:
Om Iers te leren kun je alvast proberen mijn username te leren uitsprekenquote:
Aiobiedinges toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om Iers te leren kun je alvast proberen mijn username te leren uitspreken
Ik heb nog even twitter en bluesky samen gehad maar die twitter zooi er maar eens helemaal uitgegooidquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moet me nog wat gaan inlezen in Bluesky
Daar is nog werk aan de winkel!quote:
Ik zit eigenlijk amper op twitter , FB heb ik niet . Ik vergeet vaak dat ik twitter hebquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog even twitter en bluesky samen gehad maar die twitter zooi er maar eens helemaal uitgegooid
Mis wel wat accounts nu maar niet voldoende om het echt te betreuren
Zie je wel, ik leer het nooit.quote:
@Prishaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mr. Blue Sky?
Bekijk deze YouTube-video
De b spreek je niet uit in het Iers toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je wel, ik leer het nooit.
Moet je even aan Aoibhin vragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De b spreek je niet uit in het Iers toch?
Dan kun je hem net zo goed weglatenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel apart inderdaad, dat was wel een beetje een vaste user van Fokquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik volgde Pearlbitch op twitter.
Die is van de ene op de andere dag stilgevallen, op twitter en op FOK! 🤔
Haar heb ik al zeker een half jaar niet meer gezien.quote:
Ja, doe er wat aan.quote:
Zeg zoiets niet op fok, dan krijg je een hoop debiele shit over je heenquote:
Dat krijg ik meestal toch wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg zoiets niet op fok, dan krijg je een hoop debiele shit over je heen![]()
![]()
Nope, de bh samen spreek je uit als een vquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent er in ieder geval weerquote:
Als we jou kwijt zijn dan hoeven we alleen een fles rum neer te zetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet zoek op Fok, hooguit soms in topics
BH spreek je uit als V?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, de bh samen spreek je uit als een v
Volgens mij had ze dat wel eens in een geluidsfragment laten horen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
BH spreek je uit als V?
Worden spannende discussies
Je bent nu hier en dat vind ik leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet zoek op Fok, hooguit soms in topics
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent nu hier en dat vind ik leuk
De hele dag in een sauna?quote:
nee, deze keer niet, normaal ga ik altijd alleen naar de naaktsauna, meestal van 10 tot een uur of 17.quote:
Dat is een beste tijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, deze keer niet, normaal ga ik altijd alleen naar de naaktsauna, meestal van 10 tot een uur of 17.
Maar morgen gaat Koen JR mee, en die zit/ligt toch geheid niet rustig
Daar hebben ze nagenoeg allemaal een sauna.quote:
Waar ik logeerde hadden ze er zelfs 2 ..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben ze nagenoeg allemaal een sauna.
Wat doet Koen dan de andere 6,75 uur?quote:
baco's drinken aan de bar en nog een wat sessies doen vermoed ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doet Koen dan de andere 6,75 uur?
T is Koen he, dus pure rumquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
baco's drinken aan de bar en nog een wat sessies doen vermoed ik
een zooitje sessies, zwemmen, slapen, een opgieting, een duur bakkie koffie halen, illegaal een broodje in de kleedkamer eten, etc (tegen de Eur 10 voor een broodje is me te gortig)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
baco's drinken aan de bar en nog een wat sessies doen vermoed ik
Dan maak je die tijd wel vol.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een zooitje sessies, zwemmen, slapen, een opgieting, een duur bakkie koffie halen, illegaal een broodje in de kleedkamer eten, etc (tegen de Eur 10 voor een broodje is me te gortig)
klopt, ik kom er altijd heerlijk relaxt vandaan. Ik kocht 3 kaartjes met korting ergens in november en vergat ze bijna.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan maak je die tijd wel vol.
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:31 schreef chufi het volgende:
maar wat kost een bitter garnituur voor 2 ?
ja dat is natuurlijk de pretentie van de sauna ..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Als ik er iets eet moet het wel een beetje gezond zijn
ik zal morgen eens op de kaart kijken. Maar verwacht minimaal Eur 1 per bitterbal of meerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk de pretentie van de sauna ..
Oeh, goed idee welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:31 schreef chufi het volgende:
maar wat kost een bitter garnituur voor 2 ?
Welk liedje ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pagina verversen, gebeurd als er teveel posts zijn op een pagina.quote:
maar je ziet gewoon geen info over de video mmeerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pagina verversen, gebeurd als er teveel posts zijn op een pagina.
Dat viel mij vandaag ook al op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je ziet gewoon geen info over de video mmeer
oftewel matig. is @Danny er nog mee bezig?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat viel mij vandaag ook al op.
Kan ook aan YT liggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oftewel matig. is @:danny er nog mee bezig?
Is koeekie setting in de settings hier ... , mogelijk moet je terug naar een oudere versie ..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koekie? @monstercookie?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Is koeekie setting in de settings hier ... , mogelijk moet je terug naar een oudere versie ..
Ja zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Morguh herenquote:
@Breuls probeert met youtube in gesprek te komen, maar die zullen uiteraard niet reageren. Die hebben louter gesteld dat we de API voorwaarden schenden en er dus geen gebruik meer van mogen maken. Vandaar dat die info ontbreekt. Wat we precies (al 15 jaar ofzo) fout doen is totaal onduidelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
YouTube is an American social media and online video sharing platform owned by Google. YouTube was founded on February 14, 2005quote:
Is al langer , gewoon ff de band en het nummer erbij vermeldenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat viel mij vandaag ook al op.
Morguhquote:
Sowieso wel handig voor als je bv. een jaar later een topic terugleest. Video’s worden soms verwijderd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is al langer , gewoon ff de band en het nummer erbij vermelden
Ja jammer wel. Ziet er altijd zo kaal uitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sowieso wel handig voor als je bv. een jaar later een topic terugleest. Video’s worden soms verwijderd.
Ik krijg dat nooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie soms dit:
[ afbeelding ]
… terwijl ik gewoon ben ingelogd op Youtube.
Ook niet in oude topics?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krijg dat nooit.
Titels zie ik ook niet, maar dat Bot gedoe heb ik niet
Domni leest oude topics graagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk niet.. Ik zal het ff proberen.
Dan ligt het aan domni.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ff een jaar oud topic geopend... Geen probleem
Het siert je dat je het inzietquote:
Hij is de enige niet.quote:
Doet youtube het bij jou dan ook niet?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie soms dit:
[ afbeelding ]
… terwijl ik gewoon ben ingelogd op Youtube.
Niet goed iig, soms moet het met een omweg. (iig als imgur wordt gebruikt)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet youtube het bij jou dan ook niet?
En als je weer teruggaat naar de normale layout?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:41 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu weer beeld bij YTs, maar dat was wel een gedoe.. ik moest terug naar een oude Fok! lay-out om daar cookies toe te staan, blijkbaar werkte dat niet in de nieuwe lay-out.. daarnaast moet dat dus op elk device gedaan worden ..
Als ik terug ga naar de nieuwe lay-out blijft het werken... trouwens je moet het ook bij een andere browser opnieuw instellen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je weer teruggaat naar de normale layout?
Hier doet die het weer, alleen de tekst bij het filmpje staat er niet bij.
Waar is die nieuwe lay out eigenlijk te vinden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je weer teruggaat naar de normale layout?
Hier doet die het weer, alleen de tekst bij het filmpje staat er niet bij.
In je settingsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar is die nieuwe lay out eigenlijk te vinden?
tnx! Gevonden. Klopt het dat het er nu uit ziet met zo'n topic balk links van je scherm? Beetje als de Frontpage?quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Gevonden. Klopt het dat het er nu uit ziet met zo'n topic balk links van je scherm? Beetje als de Frontpage?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik val half in die discussie... Maar met de nieuwe layout zie ik wel weer YT titels !
[ afbeelding ]
Edit: Hmm hier niet.. wel net in het muziek topic.. vreemd. Ik zie ook geen plaatjes meer hier, ook niet wat ik zelf post.
Nou, ik ga weer terug.
Gekliktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja klopt.. vaak ook bij de antieke acid house en technoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Veel reggae vinyl heeft het automatisch al opgelost
Hier door schoot mij ook een liedje te binnen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
James Holt - Mystery Girl![]()
Hoe durven zequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier door schoot mij ook een liedje te binnen...
"My love is mystery "... ik zoeken.. en zoeken.. kan het zo meezingen
Blijkt dat ze de text hebben veranderd![]()
Familie van Viola ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
James Holt - Mystery Girl![]()
Bel haar maar even als je het zeker wilt weten.quote:
Leeft ze nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bel haar maar even als je het zeker wilt weten.
In september in ieder geval nog wel,quote:
Whyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Viola heeft me ooit uitgenodigd voor de 5 uur show.
En is het gelukt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF kijken of ik nog handig ben.. fietsketting vernieuwen
En jij kon pas om half zes?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Yesss! Als een zonnetje... Moest nog wel een extra tool kopen.. dat hadden ze er niet bij verteld.quote:
Dus, als goede man, ging je alsnog naar Violaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af![]()
Ik had er weinig trek in, en ik had andere plannen voor die avond.
Ik kon helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij kon pas om half zes?
Hmmm.. Je maakt mij niet wijs dat je niet weet waarom ze je vroeg..quote:
Mijn moeder was daar ooit ...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kende dat hele programma niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus, als goede man, ging je alsnog naar Viola
Hoe ging het
Ja dat klopt idd... Na de show kwam ze dr recent geboren kleinkind bezoeken.. Editie was nog speciaal aangepast met haar naamquote:
Ik vertel het nog wel eens op een meetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm.. Je maakt mij niet wijs dat je niet weet waarom ze je vroeg..
Dat klinkt goed, ze was dus niet alleen maar geïnteresseerd tijdens de show?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd... Na de show kwam ze dr recent geboren kleinkind bezoeken.. Editie was nog speciaal aangepast met haar naam
Weet ik niet meer eigenlijk.. Ze was wel blij met haar kleinkind iigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ze was dus niet alleen maar geïnteresseerd tijdens de show?
Alberto Stegeman?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welke show is dit?:
"Overdag is hij aan de noeste arbeid, 's avonds ontpopt hij zich als een ferme fokker"
Neee.. Ik dacht at het makkelijk zou zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neee.. Ik dacht at het makkelijk zou zijnJa maar die fokt niet volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm de enige "BNer" die ik weet dat hier rondloopt is die eene Bartquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt dat ie een account had heeft
Ketting pons toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yesss! Als een zonnetje... Moest nog wel een extra tool kopen.. dat hadden ze er niet bij verteld.
Yupquote:
Ja gaat makkelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
YupIk heb weleen kettingen gerepareerd en dan heb je een soort "clipje" maar dat zat hier niet bij.. Bleek inderdaad dat ik een pons nodig had. Kan misschien ook wel zonder.. maar dat ding was de 10 euro wel waard
![]()
Fluitje van een cent
Tja.. Haast.. Ik doe gelukkig geen tijdrittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gaat makkelijk![]()
Enige nadeel dat ik die dingen vaak mol omdat ik wat haastig ze net scheef op de ketting pin zet en dan ze kapot draai
Goed bezig geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is een ouwe oma fiets.. het meest spannende was nog de kettingkast/stof die vast zat met een soort rijg staaldraad
Ja.. en weet je, het is een simpel iets.. en toch geeft het een zeer voldaan gevoel als je iets maakt of repareerd , hoe klein ook. Althans bij mij.quote:
Prima manier om het te leren kennen toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kende dat hele programma niet.
Oma was een fiets?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is een ouwe oma fiets.. het meest spannende was nog de kettingkast/stof die vast zat met een soort rijg staaldraad
Ik heb precies hetzelfde hoor ( met fietsen dan )quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. en weet je, het is een simpel iets.. en toch geeft het een zeer voldaan gevoel als je iets maakt of repareerd , hoe klein ook. Althans bij mij.
Idem met mijn kids... eentje schildert een beetje als hobby... maar meer gereedschap houden ze niet vastquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor ( met fietsen dan )
Ook een eindeloze discussie van me met mijn roeiers/studenten die nog geen band willen/kunnen plakken en dan jaren op zo'n Swapfiets rondrijden a 250 euro per jaar. Ik heb in Utrecht op het station en keurig fietsje 5 jaar geleden voor 100 euro gekocht en alle (kleine) reparaties zelf gedaan, gewoonlijk 5 a 10 minuten werk en dan reken ik ze voor hoeveel geld ze daarmee kunnen esparen + dat het nog leuk is zelf te kunnen.
Maar goed dan ben ik al rap weer boomer![]()
Ik was ook helemaal verbaasd dat iemand tegen mij zei dat ze haar fiets naar de fietsenmaker had gebracht om haar band te laten plakken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor ( met fietsen dan )
Ook een eindeloze discussie van me met mijn roeiers/studenten die nog geen band willen/kunnen plakken en dan jaren op zo'n Swapfiets rondrijden a 250 euro per jaar. Ik heb in Utrecht op het station en keurig fietsje 5 jaar geleden voor 100 euro gekocht en alle (kleine) reparaties zelf gedaan, gewoonlijk 5 a 10 minuten werk en dan reken ik ze voor hoeveel geld ze daarmee kunnen esparen + dat het nog leuk is zelf te kunnen.
Maar goed dan ben ik al rap weer boomer![]()
Redelijk standaard tegenwoordig kan ik je meldenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal verbaasd dat iemand tegen mij zei dat ze haar fiets naar de fietsenmaker had gebracht om haar band te laten plakken.
Waarom fout ? Jij mag wel Fokken en Bart niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm de enige "BNer" die ik weet dat hier rondloopt is die eene Bart
Maar goed.. Nog steeds fout
Ja.. of ze schrijven hem afquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal verbaasd dat iemand tegen mij zei dat ze haar fiets naar de fietsenmaker had gebracht om haar band te laten plakken.
Het antwoord is foutquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom fout ? Jij mag wel Fokken en Bart niet?
Idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. of ze schrijven hem af
Schoot je van je zadel op de stang?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat dan wel weer zwaar kut is ...is als het mislukt.
Als je je band plakt.... met emmer water en al.. en dan ben je helemaal klaar.... is hij na drie dagen tochg weer zacht![]()
Of, wat ik had met die ketting.. repareer ik hem.. was zelfs trots dat ik een repareersetje in huis bleek te hebben. En dan fiets je 's nachts naar huis.. om weer de ketting te knappen.. Nooit fijn voor de cojones dat moment.en moet je nog lopen ook.
Heb je je best gedaan.. word je niet beloond
Altijd de buitenband kontroleren of er iets scherps in is blijven steken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat dan wel weer zwaar kut is ...is als het mislukt.
Als je je band plakt.... met emmer water en al.. en dan ben je helemaal klaar.... is hij na drie dagen tochg weer zacht![]()
Of, wat ik had met die ketting.. repareer ik hem.. was zelfs trots dat ik een repareersetje in huis bleek te hebben. En dan fiets je 's nachts naar huis.. om weer de ketting te knappen.. Nooit fijn voor de cojones dat moment.en moet je nog lopen ook.
Heb je je best gedaan.. word je niet beloond
Zelfs dan gebeurt dat toch regelmatigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd de buitenband kontroleren of er iets scherps in is blijven steken.
Dat word met een oma fiets wel heel traumatischquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoot je van je zadel op de stang?
Duh! Ben geen amateurquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd de buitenband kontroleren of er iets scherps in is blijven steken.
Dus dat!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs dan gebeurt dat toch regelmatig
Prutser dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Ben geen amateur
[..]
Dus dat!
Dat was een Banglequote:
Bang!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
Ik krijg vet veel terug op mijn jaar gas en licht rekening
Bang!!quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bang!
[..]
Bang!!
Susanne Hoffs .. toch? Zoiets wel!
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaa!
Ik zat ff naar het publiek te kijken... dat effect heeft ze ook op vrouwenquote:
Goed gerijptquote:
Met je muis erover heen hoveren geeft het antwoord alquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
"Hij is lief"
Deze zin komt uit een dagboek, en slaat op welke beruchte engheid?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die is ondertussen wel dood die engheid
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Met je muis erover heen hoveren geeft het antwoord al
Partypooperquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Met je muis erover heen hoveren geeft het antwoord al
quote:
Ja die waren er vroeg bijquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Door Elvis vroeg ik me af wat eigenlijk als de eerste videoclip Music clip wordt beschouwt...
[ afbeelding ]
Tot mijn verbazing, maar ook weer niet. De Beatles zijn vaak genoemt als de grondleggers van veel stijlen, durf en alles.![]()
Aanschouw, Videoclip Nummero 1
Zo vreemd dat Sir Paul McCartny die hype heeft veroorzaakt, beleefd en overleeft.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:01 schreef pullup het volgende:
Een van de eerste comments:
My neighbours love this so much they threw a brick through my window so they could hear it better.![]()
Ik heb deze snel even op verschillende punten gechecktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. het blijkt Clock at eight, music heavy weight !
Uit Nijmegen![]()
En wat was het resultaat?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb deze snel even op verschillende punten gecheckt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Door Elvis vroeg ik me af wat eigenlijk als de eerste videoclip Music clip wordt beschouwt...
[ afbeelding ]
Tot mijn verbazing, maar ook weer niet. De Beatles zijn vaak genoemt als de grondleggers van veel stijlen, durf en alles.![]()
Aanschouw, Videoclip Nummero 1
quote:Wat was de eerste videoclip ooit?
De eerste muziekvideo ooit is moeilijk te definiëren - artiesten als Bessie Smith maakten al in 1929 een korte film om het hitnummer St. Louis Blues te promoten. Zelfs eerdere werken werden opgenomen, zoals The Little Lost Child die in 1894 werd gecombineerd met een reeks geprojecteerde beelden om muziek te promoten. Jiles Perry, ook wel bekend als "The Big Bopper" gebruikte de eerste term "muziekvideo" in 1959
Zo te zien knap maar no way dat ik er 13 minuten naar zou kunnen luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat was het resultaat?
Klassieker! Glas Whisky.. en je Man voelenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:09 schreef pullup het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/film/12560
Dammit hebben ze dat midden op de dag lopen uitzenden
Yep, en Katherine Rossquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klassieker! Glas Whisky.. en je Man voelen
Het is dan ook meer Chauvinisme dan verstand. Echter de kenners menen wel dat hij aardig kon pingelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo te zien knap maar no way dat ik er 13 minuten naar zou kunnen luisteren
Je bent zelluf...quote:
Ja dat hoor ik ook directquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is dan ook meer Chauvinisme dan verstand. Echter de kenners menen wel dat hij aardig kon pingelen.
LOL.. daar kan ik me wel in vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook directMaar het is gewoon niet zo mijn instrument zo'n elektrische gitaar. En dan gaat het hoer meer ze hun best gaan doen steeds wat meer irriteren
Ik heb diezelfde voorkeurquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. daar kan ik me wel in vinden
De spaanse gitaar.. dat is meer mijn ding.. Wat minder aanwezig en wat minder herrie.
Een van mijn vrienden heeft ooit eigenlijk zijn middelbare school opgegeven en is naar Sevilla vertrokken om het vak daar te leren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat goed!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef pullup het volgende:
Blijft mooi
[..]
Een van mijn vrienden heeft ooit eigenlijk zijn middelbare school opgegeven en is naar Sevilla vertrokken om het vak daar te leren.
Zie hem nog heel af en toe, hij is een eind gekomen
Ja hij is echt wel een van DE flamenco gitaristen van Nederland, en al een hele tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat goed!
Respect voor die kennis ook. Kan hij er van leven?
Mooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is echt wel een van DE flamenco gitaristen van Nederland, en al een hele tijd.
Ja deze jongen is gewoon van de een op andere dag in het diepe gesprongen en heeft zijn droom waargemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Ben altijd gezond 'jaloers' op mensen met een echte passie... en als ze er dan ook nog van kunnen leven
Sommige springen in het diepe,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja deze jongen is gewoon van de een op andere dag in het diepe gesprongen en heeft zijn droom waargemaakt.
Ik kijk daar ook wel met bewondering naar
Wij gaan toch niks "missen"?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien TikTok zondag de lucht uit gaat...
Hier nog even een tribute aan wat we gaan missen omdat de huidige democratie niet van vrijheid houd.
Ik heb maar wat soep gescoord eerder op de avondquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< geen avondeten, gaat voor het chaotische toastjes en snack leeuwen dieet principe.
Ik niet sowiesoquote:
Ik heb er zelf verder ook helemaal niks mee. Vind dat maar irritant al die korte filmpjes.quote:
Ik heb het niet eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er zelf verder ook helemaal niks mee. Vind dat maar irritant al die korte filmpjes.
Dit nummer is wel een jeugdherinnering maar heeft maar kort in de top 40 gestaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morguh Pullupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 19 januari 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
Wat een aparte.Goedemorgen DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ze erg grappigBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
ZIjn ze ook, zat te zoeken waar de ogen gebleven waren zie alleen twee witte streepjesquote:
Moeilijk te zien hequote:Op zondag 19 januari 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ze ook, zat te zoeken waar de ogen gebleven waren zie alleen twee witte streepjes
A daar zie je ze wel,quote:Op zondag 19 januari 2025 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijk te zien he
[ afbeelding ]
Het zijn razorbills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |