SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solann - Marcher droit
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Dies leuk!!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:22 schreef herverwijderd het volgende:
Ook geen idee of dit telt maar ik ben al zo lang licht verslaafd aan dit nummer.
Bekijk deze YouTube-video
Wat mij betreft halen we de term 'europop' weg uit de titel, gewoon Franse muziekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vast geen hedendaagse Franse europop, maar hier ging ik vroeger altijd wel lekker op.
Niets mis mee, en het was de oorspronkelijke TT van degene die dit topic heeft aangemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat mij betreft halen we de term 'europop' weg uit de titel, gewoon Franse muziek
Is er trouwens dan ook een draadje 'franstalige muziek'?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
ascendant vierge - Influenceur
ascendant vierge - Petit Soldat
Moooooi!!!! Ook een stukje Franse vriendelijkheid in dit topic!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niets mis mee, en het was de oorspronkelijke TT van degene die dit topic heeft aangemaakt.
Dit is tevens het topic met Franstalige muziek grapjas
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moooooi!!!! Ook een stukje Franse vriendelijkheid in dit topic!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |