Als ze daar ook een winterkoudeopvang hebben zitten ze eigenlijk bijna het hele jaar binnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dakloos zijn in Groenland, dat lijkt me nou onaangenaam frisjes.
Er zijn misschien maar 15 daklozen in Groenlandquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is trouwens wel vrij treurig dat een gratis lunch maar 15 mensen trekt. Dan moeten ze wel echt haten daar.
Groenland heeft niets te willen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:31 schreef Korenfok het volgende:
ik kan mij herinneren dat de bevolking van groenland fel tegen grondstoffen gewinning is, en dat ze juist hierom bij de EEG weg wilden....
Binnen Denemarken zelf is er genoeg support om grondstoffen te delven uit groenland. Dus waarom zou de bevolking van Groenland nu ineens wel willen dat die grondstoffen gedolven worden?
Zou kunnen, maar in Nederland komen echt niet alleen daklozen op een gratis lunch af.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er zijn misschien maar 15 daklozen in Groenland
In Nederland is het ook een keuzequote:Op maandag 20 januari 2025 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar in Nederland komen echt niet alleen daklozen op een gratis lunch af.
Pardonquote:
Als Trump daar de dienst gaat uitmaken dan komt daar vast verandering in.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er zijn misschien maar 15 daklozen in Groenland
Geografisch gezien is het logischer dat Groenland bij de VS hoort dan bij Denemarken. Dat is net zo raar als wanneer de waddeneilanden bij de VS zouden horen ipv bij Nederland.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef Knipoogje het volgende:
Vraag me af wat de Trump adepten hier van jr. vinden. Ik bedoel,Trump zelf is al een empathieloze klootzak, maar in de ogen van MAGA krijgt hij dingen voor elkaar. En hij wint gewoon weer verkiezingen.
Jr. is gewoon een empathieloze klootzak zonder dat alles. En gezien de talloze filmpjes van 'm regelmatig doorgesnoven daar waar Trump sr. zich altijd verre van drugs en drank heeft gehouden als ik de boeken mag geloven (ook door zijn tegenstanders geschreven). Een gepriviliseerd papa's kindje daar waar Eric zich volgens mij meer bezig hield met de dagelijkse gang van zaken in de Trump organisatie.
Of de Falklands deel van het UK en niet van bv Argentiniequote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geografisch gezien is het logischer dat Groenland bij de VS hoort dan bij Denemarken. Dat is net zo raar als wanneer de waddeneilanden bij de VS zouden horen ipv bij Nederland.
Daar heeft Argentinië ook een punt. Maar de Falklanders blijven liever bij UK.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Of de Falklands deel van het UK en niet van bv Argentinie
Aan wie moeten we Sint Maarten etc schenken?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geografisch gezien is het logischer dat Groenland bij de VS hoort dan bij Denemarken. Dat is net zo raar als wanneer de waddeneilanden bij de VS zouden horen ipv bij Nederland.
Bij IJsland of Canada zou misschien logisch zijn. De VS helemaal niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
En de rest van de Antiullen?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Aan wie moeten we Sint Maarten etc schenken?
Venezuela wil ze wel maar dat willen de eilanden zelf weer niet. Niet geheel zonder reden...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de rest van de Antiullen?
Kortste afstand Groenland - Denemarken is rond de 3000 kilometer. VS-Groenland rond de 2100. Zoveel scheelt dat echt niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
900 kilometer....je zal het moeten fietsen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 01:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kortste afstand Groenland - Denemarken is rond de 3000 kilometer. VS-Groenland rond de 2100. Zoveel scheelt dat echt niet.
Frankrijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Aan wie moeten we Sint Maarten etc schenken?
Heb je ooit een president/koning met empathie gezien?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:39 schreef Knipoogje het volgende:
Vraag me af wat de Trump adepten hier van jr. vinden. Ik bedoel,Trump zelf is al een empathieloze klootzak, maar in de ogen van MAGA krijgt hij dingen voor elkaar. En hij wint gewoon weer verkiezingen.
Jr. is gewoon een empathieloze klootzak zonder dat alles. En gezien de talloze filmpjes van 'm regelmatig doorgesnoven daar waar Trump sr. zich altijd verre van drugs en drank heeft gehouden als ik de boeken mag geloven (ook door zijn tegenstanders geschreven). Een gepriviliseerd papa's kindje daar waar Eric zich volgens mij meer bezig hield met de dagelijkse gang van zaken in de Trump organisatie.
Er wonen simpelweg nauwelijks Hollanders daar…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is trouwens wel vrij treurig dat een gratis lunch maar 15 mensen trekt. Dan moeten ze wel echt haten daar.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:31 schreef Korenfok het volgende:
ik kan mij herinneren dat de bevolking van groenland fel tegen grondstoffen gewinning is, en dat ze juist hierom bij de EEG weg wilden....
Binnen Denemarken zelf is er genoeg support om grondstoffen te delven uit groenland. Dus waarom zou de bevolking van Groenland nu ineens wel willen dat die grondstoffen gedolven worden?
Groenland is het eerste gebied van de Europese Gemeenschap geweest dat via een referendum stemde uit de EG uit te treden... in 1982 al, waarna groenland in 1985 uittrad uit de Europese Economische Gemeenschap (afgekort met EEG toen)quote:
Het is ook niet bepaald vergelijkenswaardig met de afstand Nederland - Waddeneilanden hè.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 01:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
900 kilometer....je zal het moeten fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |