Als warm-up erbij gepakt. Wel fijn! Welke kant van de lijst gaan we dit jaar zien, de ‘23 kant of de ‘24 Lenny’s?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende: Mocht je het gevoel hebben dat je wat gemist hebt, willen afkicken van de lijst, of gewoon een alternatieve playlist willen (maar dan anders); hier zijn de uitvallers uit de lijst van vorig jaar Playlist · Croeskop · 200 items · 2 saves Public Enemy IDLES Kristin Hersh HAIM EUT Gorki Gorecki en nog veel meer moois
Behalve die en de nummer 850 stonden die anderen allemaal vorig jaar ook al in de bubbling under die na de lijst werd gedraaid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De komende 3 dagen gaan we in ieder geval een deel van de bubbling under zien op basis van wat er steeds na het halve uur gedraaid wordt. De eerste 3 nummers.
Ik heb de lijst niet bekeken (dus geen idee of er stiekem toch liedjes in staan), maar daarop gebaseerd lijken de volgende nummers dicht tegen de 1500 aan te zitten:
Dodgy - Good Enough
White Stripes - You Don't Know What Love Is
War on Drugs - Holding On (vorig jaar rond 850)
Royal Blood - How Did We Get So Dark?
Kooks - Mr. Maker
Cardigans - Carnival
Alleen die van Royal Blood vind ik wel jammer.
Michiel beweert overigens 'ieder half uur'. Ik geloof daar geen reet van, dan zouden we ook The Racing Rats en Hedonism moeten noteren. Of als die net voor het nieuws waren Witch Doctor. Ik denk iedere keer na het halve uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Behalve die en de nummer 850 stonden die anderen allemaal vorig jaar ook al in de bubbling under die na de lijst werd gedraaid.
Gezien dit lijstje denk ik dat ook. Anders gaat de lijst weer over de kop en hebben we weer 500 nieuwe/herintreders. Daar geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michiel beweert overigens 'ieder half uur'. Ik geloof daar geen reet van, dan zouden we ook The Racing Rats en Hedonism moeten noteren. Of als die net voor het nieuws waren Witch Doctor. Ik denk iedere keer na het halve uur.
Ik heb hem even teruggezocht. Playlist · LionelLeen · 95 itemsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ho Hey
En Pretty Vacant en Burn The Witch (QOTSA)
Hopelijk behouden we nog wel Loadedquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazil en Rocks strepen we af tov vorig jaar, die vind ik allebei wel jammer.
Ik 50/50: Stories, Rocks, Brazil, Sliver, Rabbit Heart, Silverchair zou ik allemaal liever hebben dan Len of Drumphil of Schemer, die we wel allemaal gaan krijgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie vooralsnog weinig dat ik echt ga missen
Op een paar nummers na ik ook niet. Wel leuke nummers, maar de meeste had ik ook niet in lijst verwacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie vooralsnog weinig dat ik echt ga missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |