Sterkte en knuffel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja ik wil verder niet meer er iets over kwijt maar voel me gewoon zo niet goed meer.
Dan maar denken wat belangrijk is. Sorry komt beetje uit of the blue maar ben het nu kwijt.
Ik ben je vriend niet, maatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja lach er maar om vriend aardappel, ik voorspel dit.
maakt niet uit, soms er beetje over kletsen ookal is het hier ofzo met wie je wil kan wel helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja ik wil verder niet meer er iets over kwijt maar voel me gewoon zo goed meer.
Dan maar denken wat belangrijk is. Sorry komt beetje uit of the blue maar ben het nu kwijt.
Dan blijft er niets over dan je een dikke knuffel te gevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja ik wil verder niet meer er iets over kwijt maar voel me gewoon zo niet goed meer.
Is @MizzezAmy ervan op de hoogte dat je met haar voorspel gaat doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
maarja dan zit ik toch met mizzez voorspel te doen ergens ver weg van internet enzo. dus maakt het niet uit.
Grote knuf voor Nootjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nouja dat voorspel ik niet....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is @:MizzezAmy ervan op de hoogte dat je met haar voorspel gaat doen?
jaja maatjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, maat
lol ik had net mooie tekening van boemerang gemaakt, snel geraden nog welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |