ondergang van de maatschappij !quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:27 schreef WatchYou het volgende:
Zijn jullie al een beetje thuis in het gebruik van Ai?
Of blijf je er liever weg van.
Ts is fan van chatgpt
Fotobewerking en realtime vertaling.
Tips welkom
Ik kan tenminste een fietsband plakken zonder youtube filmpjequote:
"Die rekenmachine maakt kinderen lui"quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:47 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik kan tenminste een fietsband plakken zonder youtube filmpje
Je bent vast niet te oud. Het zal je wat meer tijd en moeite kosten om er goed mee om te leren gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:25 schreef Droopie het volgende:
Alles wat nieuw is vinden mensen eng, ik geloof dat AI in de toekomst ziektes kan genezen en bv honger in de wereld kan verminderen.
Dit is wel een van de hypes waarbij ik denk, ik ben hier te oud voor om er zelf veel mee te kunnen doen.
Ben niet blind voor de gevaren, maar de baten zullen hoger zijn dan de lasten.
Google je wel eens dingen?quote:
Maar hebben we daarom iets te vrezen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:13 schreef GereDathan het volgende:
Ik begrijp het nut, de behoefte en misschien zelfs wel noodzaak. AI kan je op veel gebieden helpen.
Maar wat ik wel heel grappig vind is hoe iedereen en zijn moeder het privacy stuk totaal uit het oog verliezen. Gratis diensten als ChatGPT leven dankzij jouw informatie
Ja dit is wel een ding. Opeens heet alles AI. Ook dingen die al lang bestonden en geen AI zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef Vvdjemoeder het volgende:
. Ze noemen een schaakcomputer algoritme al ai.
Nee hoor, je hebt binnen schaakcomputers heel duidelijk voorbeelden die dat op basis van AI doen zoals Leela Chess Zero en schaakcomputers die dat op basis van vaste algoritmes (en brute rekenkracht) doen zoals Stockfish. Algoritmes veranderen op zichzelf niet naarmate het vaker doorloopt, AI weet meerdere algoritmes te combineren tot een optimalisatie op basis van de aangeleverde data.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:36 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik zou dit kijken. Alles is voorgeprogrammeerd door miljoenen mensen. Ze noemen een schaakcomputer algoritme al ai.
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |