Dit klinkt als iets leuks om te proberenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen apen elkaar gewoon na. Daar zijn veel onderzoeken naar geweest.
Zoals dat onderzoek waar mensen in de rij staan voor iets en een iemand maakt een sprongetje als er een piep te horen is. Dat slaat nergens op. Maar anderen gaan dat dan nadoen omdat ze denken dat het zo hoort. En uiteindelijk heb je een kamer vol mensen die dat sprongetje maken terwijl niemand dat is gevraagd om te doen.
Harriequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon managen is het eerste wat je moet doen, dan is de rest kaasje
Hoiquote:
nooit goed idee he?quote:
Hoi!quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon managen is het eerste wat je moet doen, dan is de rest kaasje
Nee ik zit nog een beetje bij te komenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi!
Heb je al een leuke nieuwe TT bedacht?
Yo ToTquote:
ja geen idee verder johquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar moeten we Bart daarin vertrouwen, dat is de vraag
Gaat niet altijd over jouquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
kan nooit zoveel mee? zeg wat je wil zeggen dan gewoon?
Die regisseur ontkent. En da's een professional waarvan je dat niet moet willen verwachten.quote:
Ja dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
kan nooit zoveel mee? zeg wat je wil zeggen dan gewoon?
drama serie wil je dus zeggen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch?
Man man man, dat wilde ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |