GET REALquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:31 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Dale CooperGodquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef Salina het volgende:
Ach.![]()
@:dick_laurent
@:Claudia_x
Schone films opgeleverd. Plus een van de beste series ooit uiteraard.
Vergeet het personage Frank Booth (Dennis Hopper) in Blue Velvet niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:19 schreef DrDentz het volgende:
RIP
Kon altijd erg genieten van zijn films. Uiteindelijk worden ze onbegrijpelijk, maar zo zijn dromen ook. Ik las al een tijdje terug dat hij aan een zuurstofapparaat zat, dat heeft ook wel iets Lynchiaans. De hele tijd dat monotone geluid van zo'n apparaat. Hij is gestorven in stijl!
Een briljante man. De Behind the Scenes bij de Twin Peaks DvD-box lieten mij voor het eerst zien hoe groot zijn invloed was. Hij had het vermogen om met beeld en geluid gevoelens op te roepen die moeilijk in woorden te vatten zijn - de nachtmerrie voor elke recensent. Veel moderne series verwijzen op een of andere manier naar Twin Peaks, het beginpunt van voortreffelijke tv. Tegelijk is er niets wat erop lijkt; het bestaat in een eigen universum.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef Salina het volgende:
Ach.![]()
@:dick_laurent
@:Claudia_x
Schone films opgeleverd. Plus een van de beste series ooit uiteraard.
Zeker een unieke kunstenaar. Heb meteen zin om al die films weer terug te zien ook. Jij bent al de tweede die over David Bowie begint trouwens. Hier, speciaal voor jullie:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een briljante man. De Behind the Scenes bij de Twin Peaks DvD-box lieten mij voor het eerst zien hoe groot zijn invloed was. Hij had het vermogen om met beeld en geluid gevoelens op te roepen die moeilijk in woorden te vatten zijn - de nachtmerrie voor elke recensent. Veel moderne series verwijzen op een of andere manier naar Twin Peaks, het beginpunt van voortreffelijke tv. Tegelijk is er niets wat erop lijkt; het bestaat in een eigen universum.
De start van 2025 voelt als het begin van het jaar waarin David Bowie overleed. De wereld is wat minder aangenaam zonder deze creatieve genieën.
In de onvolprezen COR SC kwam Dale vaak terug. Heb zelfs een gifje vereeuwigd door het toe te voegen aan de OP destijds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een briljante man. De Behind the Scenes bij de Twin Peaks DvD-box lieten mij voor het eerst zien hoe groot zijn invloed was. Hij had het vermogen om met beeld en geluid gevoelens op te roepen die moeilijk in woorden te vatten zijn - de nachtmerrie voor elke recensent.
Deze vond ik eigenlijk bes leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 04:10 schreef Glazenmaker het volgende:
De eerste Dune film was ook wel een trip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |