Onlangs hadden ze met verscheidene leveranciers van A-merken weer trammelant over prijzen dus verbaasd me idd niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef DjVero het volgende:
Ik woon pal achter een Jumbo, maar merk dat ik steeds vaker uitwijk naar Hoogvliet of AH verderop. Allemaal van die gare chips-merken en plantaardige meuk wat bij de Jumbo ligt. Continu producten die een hele tijd niet in de schappen liggen (Venz-hagelslag of Bona boter bijv. maandenlang uit de roulatie).
Tsja...
dat komt door het prijsvechten met OENILEVER, dan bestellen ze een maandje niets tot er overeenstemming is over korting of prijsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef DjVero het volgende:
Continu producten die een hele tijd niet in de schappen liggen (Venz-hagelslag of Bona boter bijv. maandenlang uit de roulatie).
Tsja...
En wat is er mis met 120 flessen Glorix in je huisvoorraad ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:14 schreef Mylene het volgende:
Dan hebben ze een achterlijke vergelijking met kassabon dat Jumbo goedkoper zou zijn dan AH.
De confrontatiemonitor bij de zelfscan is ook niet uitnodigend.
Echt aanbiedingen hebben ze niet. Ja, bijvoorbeeld Glorix voor de zoveelste keer 4 flessen voor 5 euro.
Onlangs is de vestiging waarachter ik woon, overgenomen door een nieuwe eigenaar. Ik dacht altijd dat het door de nieuwe eigenaar kwam, maar kennelijk (zoals ik lees in dit topic) gebeurt het dus overalquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
--> Eightyone in CUL / Wat is nu jouw favoriete chips?
Ben er net nog eens ingedoken. Maar vorig jaar zomer hadden ze ruzie met Kraft Heinz, waar dus ook Venz onder valt. Geen idee of ze daar uit zijn gekomen of niet of dat ze dus nu gewoon een andere hagelslag voeren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:26 schreef DjVero het volgende:
Ik woon pal achter een Jumbo, maar merk dat ik steeds vaker uitwijk naar Hoogvliet of AH verderop. Allemaal van die gare chips-merken en plantaardige meuk wat bij de Jumbo ligt. Continu producten die een hele tijd niet in de schappen liggen (Venz-hagelslag of Bona boter bijv. maandenlang uit de roulatie).
Tsja...
Worden die nog verkocht? Lang niet gezien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Ze hebben momenteel oa nog gedoe met Red Bull, Douwe Egberts (oa Douwe Egberts koffie, Pickwick, Kanis & Gunnink, Van Nelle , Piazza d'Oro etc)
Pepsico (o.a. 7UP, Cheetos, Doritos, Duyvis, Gatorade, Lay's, Mountain Dew, Naked, Pepsi, Quaker, Snack a Jacks, Sunbreaks en Tropicana)
Wel zielig hoor van die strafzaak en dat ze deels de formule 1 sponsoren enzo. Stel dat je voor dat je als groot zichtbaar pand per stad / dorp de F1 niet sponsort. Leegloop...quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zit de uitdagers van de AH niet mee na al hun megalomane plannen.
Maar lagere prijzen zijn natuurlijk wel mooi. Misschien dat ik weer eens een paar minuten verder loop om bij de Jumbo te shoppen als het waar is.
Klopt, bij de koffie weet ik ieder geval dat ze hun eigen merk koffie als nieuw alternatief op ooghoogte hebben gezet en DE hoger.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Ze hebben momenteel oa nog gedoe met Red Bull, Douwe Egberts (oa Douwe Egberts koffie, Pickwick, Kanis & Gunnink, Van Nelle , Piazza d'Oro etc)
Pepsico (o.a. 7UP, Cheetos, Doritos, Duyvis, Gatorade, Lay's, Mountain Dew, Naked, Pepsi, Quaker, Snack a Jacks, Sunbreaks en Tropicana)
Maar het gezeik met Heinz is weer opgelost, dus enter the tomato fritoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:47 schreef Frutsel het volgende:
Het is prima als de consument er ook baat bij heeft. Maar dat is bij de Jumbo niet aan de orde.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef appeleibanaan het volgende:
Prima toch dat jumbo de strijd aangaat met leveranciers? Ken wel een andere supermarkt die bij het kruisje tekent en waar je altijd de hoofdprijs betaalt. Iets met een A en een H
Werk zelf in de voedselindustrie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef appeleibanaan het volgende:
Prima toch dat jumbo de strijd aangaat met leveranciers? Ken wel een andere supermarkt die bij het kruisje tekent en waar je altijd de hoofdprijs betaalt. Iets met een A en een H
Vergeet krimpflatie niet. Dan verkopen ze een product voor dezelfde prijs maar verminderen ze sneaky de inhoud van het product.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar de supers gaan met huin eigen merken wel mee met de graaiflatie,
ik weet niet of je dat gezien hebt maar de eigen merk verpakking die wordt ook kleiner en duurder tegelijk
Waar die 24% duurder voor de Poiez vandaan komt, wordt nergens uitgelegd. Zo schreeuwend duur is de Poiesz echt niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:11 schreef Eightyone het volgende:
Als in je woonplaats alleen een Poiesz zit, wat in het noorden vaak zo zal zijn, heb je pech.
Ik zou niet eens weten hoe je Poiesz uitspreekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:11 schreef Eightyone het volgende:
Als in je woonplaats alleen een Poiesz zit, wat in het noorden vaak zo zal zijn, heb je pech.
Pojs.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je Poiesz uitspreekt.
Wel knap dat die robot om al die dozen, rolcontainers en 5 vakkenvullers per gangpad komt. Mij lukt dat niet hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:59 schreef eenjongen... het volgende:
Ik was vorige week bij een Jumbo die een schoonmaakrobot rond had rijden. Vond het er eigenlijk best oke uitzien, ben benieuwd hoeveel het ze bespaard.
Het was toevallig laat op de avond en in een hele grote Jumbo, dus dat maakte het makkelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel knap dat die robot om al die dozen, rolcontainers en 5 vakkenvullers per gangpad komt. Mij lukt dat niet hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |