SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die van Melkunie zijn lekker jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die van HiPro en Melkunie zijn lekker van smaak![]()
Die van de Lidl de vloeibare zijn niet zo heel lekker (vind ik, maar daar heb je vanille en chocoladesmaak).
Die toetjes daarvan zijn wel lekker, in de smaak frambozen, aardbei en passievruchten ofzo ?
Die ga ik morgen eens zoeken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:47 schreef TaMieke het volgende:
Deze zijn ook lekker.
Liever toetjes dan zo'n drankje....
Och, als je per dag al wandelt let op wat je eet, heb je al een goed beginquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik weer even super strak alles ga bijhouden, kcal/eiwit/kh/vetten
Heb echt geen idee hoe mn verhoudingen tegenwoordig zitten maar denk dat daar wel wat in valt te verbeteren
Dit "moet" ik eigenlijk ook weer een tijdje. Maar andere dingen hebben even prio, dus #yolo. Soort van.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik weer even super strak alles ga bijhouden, kcal/eiwit/kh/vetten
Heb echt geen idee hoe mn verhoudingen tegenwoordig zitten maar denk dat daar wel wat in valt te verbeteren
ik heb geen goed beginquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, als je per dag al wandelt let op wat je eet, heb je al een goed begin
quote:
Juiste dingen op juiste prio zetten is belangrijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit "moet" ik eigenlijk ook weer een tijdje. Maar andere dingen hebben even prio, dus #yolo. Soort van.
jaquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Juiste dingen op juiste prio zetten is belangrijk![]()
Zeker!quote:
precies dat ja! Wat tamieke ook zegt, alles helpt. Ookal is het een speldje in een hooiberg, dat is ietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En in de tussentijd blijf ik bewegen/sporten en probeer ik me niet dagelijks vol te proppen met chocolade, dus iiiit's something.
Ik heb een afspraak gehad bij een diëtist en dat heeft me wel de ogen geopend. Een tip: probeer koolhydraatarm brood eens. Dat kan helpen (bij mij iig wel).quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
ik twijfel (again hahatjes) om naar een dietist te gaan want is makkelijker als iemand zegt 'je moet gewoon even dit volgen', denk ik
Zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker!al is het maar 'voorkomen dat het nog slechter gaat', dat is ook al winst!
[..]
precies dat ja! Wat tamieke ook zegt, alles helpt. Ookal is het een speldje in een hooiberg, dat is iets
Dat moest ik en dat pakte uiteindelijk verrassend goed uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
En niet alles compleet loslaten en yolo'en is ook wel verstandig. Kan soms wel voor eventjes maar hier kost het dan meer energie om alles daarna weer op te pakken
Om af te vallen, gok ik? Ik wil aankomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gehad bij een diëtist en dat heeft me wel de ogen geopend. Een tip: probeer koolhydraatarm brood eens. Dat kan helpen (bij mij iig wel).
Ohwquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om af te vallen, gok ik? Ik wil aankomen
Ik weet dat het goedbedoeld is, maar zonder context hebben zulke tips weinig nut.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gehad bij een diëtist en dat heeft me wel de ogen geopend. Een tip: probeer koolhydraatarm brood eens. Dat kan helpen (bij mij iig wel).
Oh nicequote:Op donderdag 16 januari 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moest ik en dat pakte uiteindelijk verrassend goed uit
quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Dat haalde ik er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |