Leef je uitquote:Op zondag 19 januari 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Zou nu nog op die trein springen.
Hooehoeeee
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef ISVV het volgende:
Wtf, $TRUMP is al verkrijgbaar op Bitvavo. Normaal zijn ze niet zo snel.
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over isquote:
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over is
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over is
2 of 3 maanden was het idd, ergens op x gelezenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?
Ik denk dat zijn stake nu wat lager is. In een kwartier tijd is de prijs van 75 naar minder dan 40 dollar gegaan.quote:
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoinquote:Op zondag 19 januari 2025 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn stake nu wat lager is. In een kwartier tijd is de prijs van 75 naar minder dan 40 dollar gegaan.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoin![]()
[ x ]
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoin![]()
[ x ]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb hard staan juichen toen Trump won. Omdat er een verandering nodig is.quote:
Het is wachten op Donald J. Meme-coinquote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezen.
De vraag is of @Nattekat al in deze opportunity is gestapt met zijn vakantiegeld.quote:
Onder de 100M had ik het wel gedaan. Nu is het gekkenwerk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
De vraag is of @:nattekat al in deze opportunity is gestapt met zijn vakantiegeld.
Ik ben te oud voor dit soort shit, heb mijn geld in Fugro gestopt vandaag, kijk maar naar deze post in 2030 net zoals ik in 2011 Bitcoin aankondigdequote:Op zondag 19 januari 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Onder de 100M had ik het wel gedaan. Nu is het gekkenwerk.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezen.
Nou ze hebben aardig wat geld opgehaald met de eerste coin. En wanneer die van Melania in elkaar zat, kunnen ze altijd Barron Trump naar boren schuiven, die een nieuwe coin lanceert ect ectquote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fugro doet het toch niet zo geweldig? Ik ken wel wat mensen die er werken.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor dit soort shit, heb mijn geld in Fugro gestopt vandaag, kijk maar naar deze post in 2030 net zoals ik in 2011 Bitcoin aankondigde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |