Op dit gebied is hij klaarblijkelijk een radicaal type, als je zijn posts leest. Als je links of rechts aanstootgevend vindt, haal je het er maar af. Het is het typische burger vs. Grote Bedrijven narratief waar hij intrapt, dat mag links genoemd worden op dit gebied, toch? Je post laat vooral zien waarom termen als links en rechts vrij eendimensionaal geworden zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Superneger radicaal links? Wat een grap.
De waarheid is geen vage populistische praat.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:14 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Welke grote bedrijven, en hoe precies? Voor mij klinkt dit een beetje zoals “de elite neemt al onze vrijheden af.” Vage populistische praat.
Hij is gewoon een lul.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:21 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Op dit gebied is hij klaarblijkelijk een radicaal type, als je zijn posts leest. Als je links of rechts aanstootgevend vindt, haal je het er maar af. Het is het typische burger vs. Grote Bedrijven narratief waar hij intrapt, dat mag links genoemd worden op dit gebied, toch? Je post laat vooral zien waarom termen als links en rechts vrij eendimensionaal geworden zijn tegenwoordig.
Nou leg uit. En aub met iets meer dan een one-liner, zoals we van je gewend zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:21 schreef torentje het volgende:
[..]
De waarheid is geen vage populistische praat.
Ok, kan ook (die had ik niet zien aankomenquote:
Tegenwoordig zijn onfortuinlijke mensen toch verplicht om hun inkopen te doen bij grote bedrijven? Aangezien onfortuinlijke mensen van de grote bedrijven geen ruimte krijgen om zelfvoorzienend te kunnen zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:22 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Nou leg uit. En aub met iets meer dan een one-liner, zoals we van je gewend zijn.
Die Dreamcast kon ik dus kopen nadat ik al die gejatte spellen had geflipped bij een inkoper. Toen had ik net genoeg cash voor een Dreamcast met Sonic erbijquote:Op maandag 26 mei 2025 13:30 schreef LethalNinja het volgende:
Die gamesdief kan ook accepteren dat games een luxe hobby is en dat die game die toen nog duur was later wellicht goedkoop is. Of zoals zoveel maar dat hij niet kan krijgen. Ik heb als kind ook wel naar de toen dure Sega Dreamcast gekeken. Bleef bij dagdromen.
Ik mis de onderbouwing dat het komt door iets anders dan ontwaarding van geld waardoor de hele keten duurder wordt (waarvan het grootste deel lonen voor personeel). In ieder geval geldt dit zo voor supermarktfiliaalhouders. Of is dit geen groot bedrijf?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn onfortuinlijke mensen toch verplicht om hun inkopen te doen bij grote bedrijven? Aangezien onfortuinlijke mensen van de grote bedrijven geen ruimte krijgen om zelfvoorzienend te kunnen zijn.
Het is wel een one-liner maar het is niet anders dat is het hele verhaal.
Lol ok, vond je het leuk? Ik heb die Sonic game later nog eens op de NGC gespeeld. Vond het maar niks. Sonic werd pas weer goed met games als Sonic Generations en Sonic Mania.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die Dreamcast kon ik dus kopen nadat ik al die gejatte spellen had geflipped bij een inkoper. Toen had ik net genoeg cash voor een Dreamcast met Sonic erbij
Ja, zo ongeveer. Maar dat is wat mensen blijkbaar zelf wilden. Anders zouden al die bakkers, groenteboeren en slagers nog wel bestaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn onfortuinlijke mensen toch verplicht om hun inkopen te doen bij grote bedrijven?
In die tijd, ik geloof dat het 1999 of 2000 was, keek ik mijn ogen uit ja, zo'n helder beeld en sonic in 3d. Kan er verder niet meer zoveel van herinneren. Mijn favoriete game was Skies of Arcadia in die tijd.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Lol ok, vond je het leuk? Ik heb die Sonic game later nog eens op de NGC gespeeld. Vond het maar niks. Sonic werd pas weer goed met games als Sonic Generations en Sonic Mania.
KLB / Lidl zelfscanquote:Op zondag 6 april 2025 20:53 schreef Mylene het volgende:
Wat een ‘gedoe’ de weegschaal bij zelfscan Lidl, eerst scannen, daarna product wegen.
Bij Tesco in Engeland wegen ze het gehele winkelkarretje.
[ afbeelding ]
Bij mijn AH hadden ze een groot zelfscanplein met een gewone kassa, daar zijn ze op teruggekomen met nu twee ouderwetse kassa’s.
Gezien zn naam.. is ie dan wel raciaal links?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Superneger radicaal links? Wat een grap.
De SGP moet maar eens gaan regeren.quote:De tien geboden
Ik ben de enige God. ...
Bedenk niet zelf een God. ...
Jullie mogen niet vloeken of schelden.
Als jullie zes dagen hebben gewerkt, moeten jullie daarna één dag uitrusten. ...
Hou van je vader en moeder, zoals zij van jou houden. ...
Je mag niemand doodmaken.
Wees elkaar trouw als man en vrouw. ...
Je mag nooit iets stelen.
Alle supermarkten zijn ongeveer even duur hoor. Het is niet dat je bij de Lidl of Aldi opeens je kip voor 50% van de helft goedkoper kan halen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De prijzen die de supermarkten in Nederland rekenen zijn absurd hoog. Emotioneel zou je kunnen zeggen dat het klootzakken zijn, afzetters, tuig.. Etc etC
Maar JIJ (!) kiest ervoor om die supermarkt in te gaan en toch hun producten te kopen. Dus kijk eens naar wat jezelf kan doen. En uiteindelijk is het sowieso "allemaal de schuld van de Rabobank" ;-)
Je kan natuurlijk ook verhuizen naar een gebied waar je niet meer naar een Nederlandse supermarkt hoeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alle supermarkten zijn ongeveer even duur hoor. Het is niet dat je bij de Lidl of Aldi opeens je kip voor 50% van de helft goedkoper kan halen.
Het schijnt wel stukken voordeliger te zijn om af en toe ff de grens over te rijden naar België of Duitsland voor je boodschappen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook verhuizen naar een gebied waar je niet meer naar een Nederlandse supermarkt hoeft.
Aldi etc zijn echt wel goedkoper dan de anderen. Verder maakt het nog wat uit of je thuismerk doet of a merk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alle supermarkten zijn ongeveer even duur hoor. Het is niet dat je bij de Lidl of Aldi opeens je kip voor 50% van de helft goedkoper kan halen.
voor sommige boodschappwen wel maar voor veel ook weer niet, sommige boodschappen zijn zelfs duurder in het buitenland.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het schijnt wel stukken voordeliger te zijn om af en toe ff de grens over te rijden naar België of Duitsland voor je boodschappen.
Dat was toch wel een beetje weggegooid geld, of heb je je er wel mee vermaakt?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die Dreamcast kon ik dus kopen nadat ik al die gejatte spellen had geflipped bij een inkoper. Toen had ik net genoeg cash voor een Dreamcast met Sonic erbij
Niet alles, maar voor badkamerproducten, sterke drank, tabak, frisdrank rijd ik altijd naar Deutschland. Dat is bij mij maar 3km vandaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het schijnt wel stukken voordeliger te zijn om af en toe ff de grens over te rijden naar België of Duitsland voor je boodschappen.
Kan het iedereen aanraden. Ik heb te doen met de kleinere zelfstandige winkels (al koop ik in Nederland wel waar mogelijk bij zulke zaakjes) maar het verschil is gewoon te groot.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vroeger had je volgens mij een stuk meer plofkippetjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:21 schreef SuperNeger het volgende:
IN TIEN JAAR TIJD HE!
[ afbeelding ]
(En ja ik heb de foto's en bonnetjes nog, dus ik weet waar ik over praat)
Klopt, 10 jaar eisen dat kippen een beter leven krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vroeger had je volgens mij een stuk meer plofkippetjes.
Een deel van het prijsverschil is opzich nog best te verklaren
Bij de lokale Turk hebben ze nog wel van dit soort plofkippetjes gok ik, is ook goedkoper
Geen wonder dat je nu niet meer een kratje bier via de zelfscan gaat jatten. Eens een hufter, altijd een hufter. En dan klagen over dat 'enorm aantal' asielzoekers die ook wel eens wat mee willen pikken over de grens.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alles, maar voor badkamerproducten, sterke drank, tabak, frisdrank rijd ik altijd naar Deutschland. Dat is bij mij maar 3km vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |