Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Wat vinden mensen toch interessant aan zo'n totaaldebiel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ga pas weer lezen als de biografie van Alex Soze uit komt.
Dat gaan we hopelijk lezen in zijn boek.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vinden mensen toch interessant aan zo'n totaaldebiel.
“Val”quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
NOS nieuws: Paus bezeert arm bij tweede val in ruim een maand
[ afbeelding ]
Iemand hier al Slot-bal gelezen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind sportboeken, helemaal als het gaat om (auto)biografieën, zelden interessant eigenlijk. De Coolsingel bleef leeg is wat dat betreft uniek in Nederland vind ik.
Die vulling komt overeen met hondenvoerquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Ik eet een broodje bapao.
[ afbeelding ]
Spaghetti Bolognese. Net met bord op schoot naar De Slimste Mens gekeken. Geweldige aflevering. Sowieso met al die ex-winnaars genieten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Heb nog kliekjes van gister (boerenkool)quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Stond ook niet op het lijstje van @onlogisch zekerquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
NWS / Filmregisseur David Lynch (78) overleden
@:Drizzt_DoUrden
Dit weekend Mulholland Drive nog maar eens opzetten.
Ja, dan kun je het shaken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond ook niet op het lijstje van @:onlogisch zeker
Ja, dan ga je dood.
Naomi Watts bohhquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kreeg het net van m'n maat te horen ja. Dat wordt Mulholland Drive, Blue Velvet, Lost Highway en Inland Empire maar weer eens kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Begin eerst maar Twin Peaks te bingenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg het net van m'n maat te horen ja. Dat wordt Mulholland Drive, Blue Velvet, Lost Highway en Inland Empire maar weer eens kijken.
Dat moet ook nog gebeuren ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Begin eerst maar Twin Peaks te bingen
Dat zou een geweldige serie zijn op internet. Was destijds al leuk om te volgen via de Vrij Nederland enzo. Lekker speculeren....quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Begin eerst maar Twin Peaks te bingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |