Ik ga ook niet voor ¤0,01 naar België toe natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Dat wil ik helemaal niet zeggen maar voor die ene cent 6 flesjes water kopen zou niet in me op komen omdat ik nooit water koop in NL.
 Ik woon in Z-Limburg en mijn familie is deels Belg, dus ik kom er toch al vaak.
 Ik woon in Z-Limburg en mijn familie is deels Belg, dus ik kom er toch al vaak.  

Ik woon vlak bij de grens Duitsland. Daar kan ik goedkoop drinken in slaan als het natuurlijk uit de tank kan worden gehaald.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor ¤0,01 naar België toe natuurlijk.Ik woon in Z-Limburg en mijn familie is deels Belg, dus ik kom er toch al vaak.
En die flesjes zijn gewoon handig in de auto. Thuis drink ik uiteraard kraanwater.

ChipsZak.

ChipsZak.

quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij moeten alle winkels alles aannemen toch?

Dat is hier al lange tijd het geval helaas. Ik vind de afprijzingen al langere tijd niet eens de moeite meer waard eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer, het lijkt erop dat ‘onze’ Jumbo nu ook hogere prijzen voor de afprijskoeling hanteert. Verspakketten zijn van ¤2,50 naar ¤4 gegaan.
We hebben er net maar even voorraad aangevuld van houdbare dingen die daar het goedkoopste zijn om extra spaarzegels te verzamelen en toen kregen we ook nog de zegels van de klant voor ons. Samen met een buurvrouw zijn we nu aardig op weg voor een pakket voor het buurtkastje

Ze hebben die richtlijnen een half jaar geleden ofzo al veranderd. In veel gevallen niet meer de moeite waard idd. Maar soms heeft er iemand anders die dat niet weet afgeprijsd. Wij hadden van de week zo’n doos met 4 soorten vlaai als toetje, die was van ¤14,99 afgeprijsd naar ¤1quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer, het lijkt erop dat ‘onze’ Jumbo nu ook hogere prijzen voor de afprijskoeling hanteert. Verspakketten zijn van ¤2,50 naar ¤4 gegaan.
We hebben er net maar even voorraad aangevuld van houdbare dingen die daar het goedkoopste zijn om extra spaarzegels te verzamelen en toen kregen we ook nog de zegels van de klant voor ons. Samen met een buurvrouw zijn we nu aardig op weg voor een pakket voor het buurtkastje
 en een paar weken terug was alles van brood en koeken ¤0,25. Ze hebben een luie medewerker brood blijkbaar. Ze prijzen hier nu wel de hele dag af, niet meer alleen ‘s ochtends vroeg of ‘s avonds laat.
 en een paar weken terug was alles van brood en koeken ¤0,25. Ze hebben een luie medewerker brood blijkbaar. Ze prijzen hier nu wel de hele dag af, niet meer alleen ‘s ochtends vroeg of ‘s avonds laat. 

Vind het dan altijd toch flauw dat die laatste +1 niet voor de aanbiedingsprijs gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:31 schreef Donna het volgende:
Lokale winkel hier deed alle kinderkleding wat nog 'achter' lag de deur uit voor ¤8 per stuk, 5 stuks voor ¤35. Ik heb 11 stuks kleding gehaald voor ¤78. Totale waarde meer dan ¤360.

Haha. Ja nouja ik klaag niet. Dat was een jas van ¤70, nu voor ¤8 dus.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:38 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Vind het dan altijd toch flauw dat die laatste +1 niet voor de aanbiedingsprijs gaat.

Hier zat er vorige week nog 35% op allerlei gebak. Misschien afhankelijk van het product?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:34 schreef fietsmiep het volgende:
Het viel me laatst op dat de afprijsstickers van Lidl tegenwoordig 25% zijn i.p.v 35%. Afgelopen dinsdag was ik bij Lidl in Duitsland en daar was de afprijssticker maar 20%, zo ga ik niks aan de datum kopen, het prijsvoordeel wordt steeds minder.
K&K prijst in Duitsland wel goed af, met 50% stickers, altijd leuk om even binnen te lopen. deze zit in het dorp waar mijn ouders wonen en ik kom er wekelijks vanwege mantelzorg.

Je hebt als het goed is 4 zegels ontvangenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Er waren hier wat lieve mensen die mij zegels voor het boodschappenpakket van Jumbo aanboden en toen zei ik dat ze die wel aan andere mensen mochten geven, want ik had de app niet. Inmiddels heb ik de app wel en ontvang ik graag zegels https://www.jumbo.com/zeg(...)4b-83e0-4eb0a18d5043

Ja, dankjewelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:24 schreef Hupje het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is 4 zegels ontvangen

Vorige week of die week daarvoor nog bij de AH.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gebruik sommige kruidenmixen van Euroma heel graag, die blikjes Original Spices, maar ik vind ze behoorlijk aan de prijs, dus ik zoek een alternatief of erg goede aanbieding. Zijn ze wel eens 1+1 gratis ergens?
Za’atar en 5spice haal ik wel bij de toko/mediterrane supermarkt, maar bijvoorbeeld Funghi trifolati, Vadouvan en Picadillo vind ik van Euroma erg lekker.

Ah, dankje, dan ga ik die eens in de gaten houden, ik kom niet vaak bij de AH, dus het zit niet zo in m’n systeem om de bonusaanbiedingen elke week te checken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vorige week of die week daarvoor nog bij de AH.

Via een app kan je vaak in alle folders tegelijk zoeken, misschien werkt datquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, dankje, dan ga ik die eens in de gaten houden, ik kom niet vaak bij de AH, dus het zit niet zo in m’n systeem om de bonusaanbiedingen elke week te checken.

Dankjewelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:56 schreef Elleska het volgende:
@:Doedezemaar van mij ook een paar zegels.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |