Dat lijkt hier ook zo te zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:15 schreef Hupje het volgende:
Van wat er hier in de buurt zit in ieder geval DHL @:Lucky_Strike maar geen idee of dat ook dé goedkoopste is
Vomar doet dat hier voor 25ct geloof ikquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi diverse dingen in de actierekken die met de hand van een lagere prijs waren voorzien, dat was leuk meenemen en dan met name de 6 kilozakken biologische koffiebonen voor ¤6 per stuk.
Bij de Jumbo lag er halverwege de middag nog ‘brood van gisteren’ en dat snap ik wel, als je een half brood afprijst naar ¤1. Bij beide Jumbo’s hier in de buurt gaat het regelmatig mis met dat afprijzen, zo zag ik pas iets dat 2 voor ¤5 was en nu in de afprijskoeling voor ¤2,50 per stuk. Ja euh…
De afprijsbak bij de Jumbo hier is ook heel slecht. 😭quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi diverse dingen in de actierekken die met de hand van een lagere prijs waren voorzien, dat was leuk meenemen en dan met name de 6 kilozakken biologische koffiebonen voor ¤6 per stuk.
Bij de Jumbo lag er halverwege de middag nog ‘brood van gisteren’ en dat snap ik wel, als je een half brood afprijst naar ¤1. Bij beide Jumbo’s hier in de buurt gaat het regelmatig mis met dat afprijzen, zo zag ik pas iets dat 2 voor ¤5 was en nu in de afprijskoeling voor ¤2,50 per stuk. Ja euh…
Ik kwam er vorige week maandag bij toeval achter dat ze hier op maandagochtend het vlees de winkel uit halen wat op maandagavond op moet. Ze zijn hier op zondag dicht, dus de zaterdag bak is ook best leuk.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:57 schreef Donna het volgende:
[..]
De afprijsbak bij de Jumbo hier is ook heel slecht. 😭
Geen idee wat mn daadwerkelijke verbruik is, maar veeeeeeel. En dat is dan enkel wifi voor de gsm en laptop.quote:Op maandag 28 juli 2025 05:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoeveel GB gebruik je daadwerkelijk @:Kamelenteen?
Lijkt me namelijk nogal veel gedoe en onzekere factoren, als je bij bv simpel nu voor gemiddeld ¤7.50 / ¤8.00 / ¤9.50 per maand 30 / 40 / 60 GB data en onbeperkt bellen kan krijgen voor 24 maanden, zonder dat je afhankelijk bent van tegen welke prijs je een telefoon verkoopt. Tenzij je verbruik daar dus echt boven ligt.
Ah, je hebt geen internet dan thuis maar alleen via mobiel? Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel over die 60GB heen gaat inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Geen idee.
Voorheen had ik 20Gb en Wifispots van Ziggo via het abonnement van mn vader. Dat voldeed, binnenshuis zat ik gewoon op de gratis WifiSpots en ik verbruikte daarmee best veel.
In mn vorige woning had ik een gratis open netwerk waar mn smart tv en Netflix aanhing. Nu maandje of 3-4 verhuisd, geen open netwerk en ook geen vaste internetaansluiting en/of tv-abonnement.
Per 1 juli is WifiSpots gestopt en binnen 10 dagen was ik door mn 20Gb bundel heen. De 20Gb kostte me 5.20 euro per maand. Nu met dit abonnement ben ik voor een paar euro maandelijks klaar voor alles: onbeperkt bellen en onbeperkt data. Onbeperkt is dus 20Gb per dag en daarna via de app 2Gb aanvullen. Per dag!
Dat abonnement wordt dus gewoon een hotspot voor mn smarttv, laptop en ik kan de tv rustig laten streamen zonder over de dagbundel heen te laten gaan. Kan er een 4k-TV aanhangen, enz.
Goedkoper ga ik het zeker de komende 2 jaar niet vinden. En daarna hopen op eenzelfde aanbieding
Dan is het het Unlimited Start abonnement. Ik meen me te herinneren dat ie als Hello op het contract stond. Maar ik heb dus idd geen vaste aansluiting nu, dus daarom is dit voor mij helemaal perfectquote:Op maandag 28 juli 2025 14:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen internet dan thuis maar alleen via mobiel? Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel over die 60GB heen gaat inderdaad.
Waar vind je die 20 GB per dag die je kunt gebruiken? Heb geprobeerd het ook te vinden via mobiel.nl, maar daar zie ik ook geen hello abonnementen maar alleen odido unlimited start, en met 855 bijbetaling bij geen maandelijkse toestelkosten (misschien dat jouw aanbieding dan tm gister liep?). Niet dat ik je niet geloof overigens, maar uit interesse. En bij voorwaarden kan ik die 20GB per dag dan ook niet vinden. Was benieuwd omdat er 'vroeger' bij unlimited abonnementen vaak wel iets van een fair use policy zat, dus vroeg me af hoe dat dan nu geregeld is en of onbeperkt dan inmiddels ook écht onbeperkt is.
Ik zag hier dat dat brood ¤ 0,25 was. Dus dat scheelt wel. Voor tosti's voor de kinderen is het vast prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |