abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick woensdag 4 juni 2025 @ 13:47:13 #251
382129 crew  Donna
pi_217847552
Hij is iig beter dan die van m'n huidige ID kaart. Daar kijk ik als een hert in koplampen. _O-
  woensdag 4 juni 2025 @ 15:12:04 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217848523
Wat is tegenwoordig de goedkoopste pakketverzender? Het moet naar een adres, niet naar een pakketpunt.
Spoilers!
pi_217861200
Van wat er hier in de buurt zit in ieder geval DHL @Lucky_Strike maar geen idee of dat ook dé goedkoopste is
  donderdag 5 juni 2025 @ 21:45:27 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217861559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:15 schreef Hupje het volgende:
Van wat er hier in de buurt zit in ieder geval DHL @:Lucky_Strike maar geen idee of dat ook dé goedkoopste is
Dat lijkt hier ook zo te zijn :)
Spoilers!
pi_217864429
Ik heb er geen ervaring mee, maar blijkbaar is het mogelijk via Vinted pakketjes goedkoop te versturen (ook naar het buitenland). De geadresseerde moet dan wel iets bij jou "kopen" of zo.
pi_217867460
Postzegels worden ook weer duurder per 1 juli, ik gebruik ze niet vaak, maar toch maar een velletje gekocht. Volgens mij worden ze nu 2 keer per jaar in prijs verhoogd.
  donderdag 26 juni 2025 @ 18:01:12 #257
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218050491
Wie heeft nog meer een budgetfood in zijn of haar dorp/stad?

Echt waanzinnige aanbiedingen iedere week, veelal zuivel wat voor dumpprijzen verkocht wordt maar ook diepvriesproducten, snacks, etc.
pi_218060192
Aldi had vandaag bij ons filiaal 50% korting op alle non-food. Dus mooi wat dingen mee kunnen nemen als een simpele snoeischaar voor een euro, waterschoenen voor 2 euro, enz.
pi_218102957
Vandaag goedkoop boodschappen bij de Jumbo gedaan: 1000 punten ingeleverd voor ¤5 korting. Zo ongemerkt sparen we best wat punten terwijl het zeker niet onze standaard supermarkt is, we kopen er wel bijna iedere week iets, maar dat is voornamelijk spul uit de afprijskoeling en een paar pakken vanillevla.
Bij Albert Heijn ruim yoghurt ingeslagen, met 1+1 gratis op Campina was dat wel de moeite waard.
  Spellchecker zaterdag 12 juli 2025 @ 18:47:57 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218194038

De moeite waard als je daar gaat fietsen :!
pi_218194113
Veel winkels verhogen eerst hun prijzen langzaam voordat ze korting geven. Dus pas op; die 70% korting kan weleens onder de streep nadelig blijken te zijn ten opzichte van wat het artikel een paar maanden geleden kostte.
pi_218220916
Bij de Aldi diverse dingen in de actierekken die met de hand van een lagere prijs waren voorzien, dat was leuk meenemen en dan met name de 6 kilozakken biologische koffiebonen voor ¤6 per stuk *O* .
Bij de Jumbo lag er halverwege de middag nog ‘brood van gisteren’ en dat snap ik wel, als je een half brood afprijst naar ¤1. Bij beide Jumbo’s hier in de buurt gaat het regelmatig mis met dat afprijzen, zo zag ik pas iets dat 2 voor ¤5 was en nu in de afprijskoeling voor ¤2,50 per stuk. Ja euh…
  zondag 27 juli 2025 @ 20:47:52 #263
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218346158
Zojuist abonnementje afgesloten. De komende 2 jaar heb ik als het meezit voor 8a10 euro per maand onbeperkt data en bellen.

Abonnement:
24 maanden Odido Unlimited start Hello a 27,50 per maand via Mobiel.nl

Gsm: Samsung Galaxy Z Flip 7 met bijbetaling van 577beuro. Extra korting met dank aan MickyTT/Ingwinkel 80 euro op de telefoon maakt 497 euro voor deze telefoon.

Telefoon op eBay.de verkopen. 800-850 moet haalbaar zijn.

5 euro maandelijks klantvoordeel omdat ie op adres vriend staat die Odido heeft.

Per saldo na verkoop telefoon voor 800 euro: ca 10 euro per maand voor onbeperkt data en mobiel bellen. Dat is zeker haalbaar. Misschien iets meer ook.

Internet is 20Mbps. Ruim voldoende om de smart tv, laptop en mobiel te voorzien van internet als ik deze laatste als hotspot gebruik. Ben toch de enige gebruiker maar.

Rekensommetje:
Abonnement, 24 x 27.50 = 660 euro
Samsung Galaxy Z Flip7 512Gb, 577 euro

Totaal kosten abonnement en toestel: 1237 euro

Extra voordeel:
24 maanden a 5 euro = 120 euro
Extra korting via korting INGwinkel: 80 euro.

Totaal: 1037 euro incl gsm.

Verkoop Galaxy flip7: 800 euro.

Totaalprijs: 237 euro voor 24 maanden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kamelenteen op 27-07-2025 21:05:23 ]
pi_218349073
Hoeveel GB gebruik je daadwerkelijk @Kamelenteen?
Lijkt me namelijk nogal veel gedoe en onzekere factoren, als je bij bv simpel nu voor gemiddeld ¤7.50 / ¤8.00 / ¤9.50 per maand 30 / 40 / 60 GB data en onbeperkt bellen kan krijgen voor 24 maanden, zonder dat je afhankelijk bent van tegen welke prijs je een telefoon verkoopt. Tenzij je verbruik daar dus echt boven ligt.
pi_218349096
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Aldi diverse dingen in de actierekken die met de hand van een lagere prijs waren voorzien, dat was leuk meenemen en dan met name de 6 kilozakken biologische koffiebonen voor ¤6 per stuk *O* .
Bij de Jumbo lag er halverwege de middag nog ‘brood van gisteren’ en dat snap ik wel, als je een half brood afprijst naar ¤1. Bij beide Jumbo’s hier in de buurt gaat het regelmatig mis met dat afprijzen, zo zag ik pas iets dat 2 voor ¤5 was en nu in de afprijskoeling voor ¤2,50 per stuk. Ja euh…
Vomar doet dat hier voor 25ct geloof ik
  Moderator/colorchick maandag 28 juli 2025 @ 07:57:09 #266
382129 crew  Donna
pi_218349352
quote:
De afprijsbak bij de Jumbo hier is ook heel slecht. 😭
pi_218349617
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 07:57 schreef Donna het volgende:

[..]
De afprijsbak bij de Jumbo hier is ook heel slecht. 😭
Ik kwam er vorige week maandag bij toeval achter dat ze hier op maandagochtend het vlees de winkel uit halen wat op maandagavond op moet. Ze zijn hier op zondag dicht, dus de zaterdag bak is ook best leuk.

Maar op maandagochtend is het leuker, want dan moet het echt die dag op, dus dan gaat er nog wat extra vanaf. Vanmorgen 2x300gram kippedijfiletblokjes voor 2,50 en 300 gram rundergehakt voor 1,50. Niet verkeerd :)
  maandag 28 juli 2025 @ 13:54:39 #268
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218352410
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 05:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoeveel GB gebruik je daadwerkelijk @:Kamelenteen?
Lijkt me namelijk nogal veel gedoe en onzekere factoren, als je bij bv simpel nu voor gemiddeld ¤7.50 / ¤8.00 / ¤9.50 per maand 30 / 40 / 60 GB data en onbeperkt bellen kan krijgen voor 24 maanden, zonder dat je afhankelijk bent van tegen welke prijs je een telefoon verkoopt. Tenzij je verbruik daar dus echt boven ligt.
Geen idee wat mn daadwerkelijke verbruik is, maar veeeeeeel. En dat is dan enkel wifi voor de gsm en laptop.

Nu heb ik 20Gb en als aanvulling de Wifispots van Ziggo . Die laatste via het Ziggo abonnement van mn vader. Dat voldeed, binnenshuis zat ik gewoon op de gratis WifiSpots en ik verbruikte daarmee best veel.

In mn vorige woning had ik een gratis open netwerk waar mn smart tv en Netflix aanhing. Nu maandje of 3-4 verhuisd, geen open netwerk en ook geen vaste internetaansluiting en/of tv-abonnement.

Per 1 juli is WifiSpots gestopt en binnen 10 dagen was ik dus door mn 20Gb bundel hee en dat was alleen met internetten via de gsm. Facebook, reels, wat youtube, podcasts, dat soort gebruik.

De 20Gb kost me 5.20 euro per maand. Nu met dit abonnement ben ik voor een paar euro maandelijks klaar voor alles: onbeperkt bellen en onbeperkt data. Onbeperkt via hun is dus 20Gb per dag en daarna via de app 2Gb aanvullen. Per dag :)

Dat abonnement wordt dus gewoon een hotspot voor mn smarttv, laptop en ik kan de tv rustig laten streamen zonder over de dagbundel heen te laten gaan. Kan er een 4k-TV aanhangen, enz en rustig Netflix streamen zonder me zorgen te maken over mn databundel van 20Gb. Goedkoper ga ik het zeker de komende 2 jaar niet vinden. En daarna hopen op eenzelfde aanbieding :)

Die telefoon is net een weekje of 2 uit. Topmodel met 600 euro korting erop tov de adviesprijs. Binnen een week te verkopen via eBay.de voor zeker 800 euro. Dat is echt geen probleem en niet zo'n gedoe hoor. Paar foto's maken, copy-pasten van een andere advertentie, doosje erom en wegbrengen naar postkantoor voor verzending.

Als ik alleen al ADSL of Glasvezel bestel, ben ik al 30 euro per maand kwijt. Heb ik nog niet eens data voor mn mobieltje. Dan is dit echt een schijtprijsje dus als ik daar exact hetzelfde mee kan doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kamelenteen op 28-07-2025 14:21:28 ]
pi_218352501
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Geen idee.

Voorheen had ik 20Gb en Wifispots van Ziggo via het abonnement van mn vader. Dat voldeed, binnenshuis zat ik gewoon op de gratis WifiSpots en ik verbruikte daarmee best veel.

In mn vorige woning had ik een gratis open netwerk waar mn smart tv en Netflix aanhing. Nu maandje of 3-4 verhuisd, geen open netwerk en ook geen vaste internetaansluiting en/of tv-abonnement.

Per 1 juli is WifiSpots gestopt en binnen 10 dagen was ik door mn 20Gb bundel heen. De 20Gb kostte me 5.20 euro per maand. Nu met dit abonnement ben ik voor een paar euro maandelijks klaar voor alles: onbeperkt bellen en onbeperkt data. Onbeperkt is dus 20Gb per dag en daarna via de app 2Gb aanvullen. Per dag!

Dat abonnement wordt dus gewoon een hotspot voor mn smarttv, laptop en ik kan de tv rustig laten streamen zonder over de dagbundel heen te laten gaan. Kan er een 4k-TV aanhangen, enz.

Goedkoper ga ik het zeker de komende 2 jaar niet vinden. En daarna hopen op eenzelfde aanbieding :)
Ah, je hebt geen internet dan thuis maar alleen via mobiel? Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel over die 60GB heen gaat inderdaad.
Waar vind je die 20 GB per dag die je kunt gebruiken? Heb geprobeerd het ook te vinden via mobiel.nl, maar daar zie ik ook geen hello abonnementen maar alleen odido unlimited start, en met 855 bijbetaling bij geen maandelijkse toestelkosten (misschien dat jouw aanbieding dan tm gister liep?). Niet dat ik je niet geloof overigens, maar uit interesse. En bij voorwaarden kan ik die 20GB per dag dan ook niet vinden. Was benieuwd omdat er 'vroeger' bij unlimited abonnementen vaak wel iets van een fair use policy zat, dus vroeg me af hoe dat dan nu geregeld is en of onbeperkt dan inmiddels ook écht onbeperkt is.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:02:52 #270
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218353031
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ah, je hebt geen internet dan thuis maar alleen via mobiel? Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel over die 60GB heen gaat inderdaad.
Waar vind je die 20 GB per dag die je kunt gebruiken? Heb geprobeerd het ook te vinden via mobiel.nl, maar daar zie ik ook geen hello abonnementen maar alleen odido unlimited start, en met 855 bijbetaling bij geen maandelijkse toestelkosten (misschien dat jouw aanbieding dan tm gister liep?). Niet dat ik je niet geloof overigens, maar uit interesse. En bij voorwaarden kan ik die 20GB per dag dan ook niet vinden. Was benieuwd omdat er 'vroeger' bij unlimited abonnementen vaak wel iets van een fair use policy zat, dus vroeg me af hoe dat dan nu geregeld is en of onbeperkt dan inmiddels ook écht onbeperkt is.
Dan is het het Unlimited Start abonnement. Ik meen me te herinneren dat ie als Hello op het contract stond. Maar ik heb dus idd geen vaste aansluiting nu, dus daarom is dit voor mij helemaal perfect :)

ZIe dat de korting nu verminderd is helaas, was gisteren ook de laatste dag ervan van die korting. Je zou ze kunnen mailen voor een kortingscode. Weet alleen niet of je korting op korting krijgt en dan ook die van ingwinkel.nl kan gebruiken.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:26:51 #271
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218354039
En hier over de 20gb per dag. Bij een andere provider met onbeperkt dat was dat 3 of 4Gb en steeds verlengen met 1Gb
Schiet niet op als je een serie wil bingen op Netflix dus aanbod wat ik nu heb gegrepen was stukken beter!

https://www.odido.nl/serv(...)-unlimited/000453219
pi_218356543
quote:
Ik zag hier dat dat brood ¤ 0,25 was. Dus dat scheelt wel. Voor tosti's voor de kinderen is het vast prima.
pi_218356672
Aldi voor de bulk: dat is hier al jaren vaste prik. Waarom zou ik ¤12 betalen voor wasmiddel als ik voor ¤2,99 de Beste Koop uit de Consumentengids kan krijgen?

Een ongelofelijke rot-super, maar het scheelt aanzienlijk.

Huishoudelijke apparaten koop ik degelijk: Bosch, Liebherr. Etna voor koken en bakken: goede prijs-kwaliteitverhouding, zonder poespas.

Qua internet recent overgestapt van kabelboef ziggo naar Odido: waardeloos. Nu bezig met youphone.
pi_218357380
Hoi ,

Ik heb youphone voor m'n telefoon en i-padje.
Werkt prima . Kan tv kijken ..boeken lezen.
en woon op een eiland midden op t water
  dinsdag 29 juli 2025 @ 00:26:57 #275
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218358190
Ik zit voor mn internet nu op het terras van een cafe. Goedkoper wordt het niet.

Ik wil er alleen eigenlijk wel een biertje bij maar ze zijn gesloten :D

Had eigenlijk gehoopt dat mn simkaart vandaag geleverd zou worden maar ze doen moeilijk. Ze krijgen via IDIN identificatie kennelijk via de bank je adresgegevens door en dat wijkt af van het adres dus ze willen dat ik die aanpas. Nee dus..

En daarna wilden ze een foto van mn id-kaart. Had die gisteren dan gelijk gevraagd!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')