Kruidverkoop is overal, aanbod verschilt wel per filiaalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:24 schreef Hupje het volgende:
Bij Kruidvat (in ieder geval mijn filiaal) hebben ze nu 75% korting op alles in de kortingsrekken. Er lagen best wat dingetjes in die ik voor weinig wel wilde hebben (bijv een travel naaisetje voor 62 cent).

Nee alleen de overstap om het ergens anders te gaan kopen (duitsland). En anders in te kopen, dus niet meer op basis van "ik heb zin in kip" maar "wat is er betaalbaar, is er nog iets afgeprijsd?"quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bloempje-moi het volgende:
De Lavazzakoffie was vorige week 5,49 en nu 5,99 bij AH. Vorig jaar was het 3,49. Misschien toch maar eens van de koffie afkicken, want hier word ik bloedchagrijnig van.
Hebben jullie al dingen opgegeven omdat het te duur is geworden?

Chocolade koop ik echt een stuk minder. Wat op zich dan weer niet zo heel slecht is.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bloempje-moi het volgende:
De Lavazzakoffie was vorige week 5,49 en nu 5,99 bij AH. Vorig jaar was het 3,49. Misschien toch maar eens van de koffie afkicken, want hier word ik bloedchagrijnig van.
Hebben jullie al dingen opgegeven omdat het te duur is geworden?

Dank voor het delenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:40 schreef fietsmiep het volgende:
Er zijn 2 geld terugacties van Campina
https://static.scoupy.nl/CampinaAvonturenBoerderij/
De actiecode is: 1643-1578, deze is voor iedereen hetzelfde.
de andere actie: https://static.scoupy.nl/Breakfast-Checker/
Ik heb bij beiden gekocht en ingediend, en snel goedgekeurd.
Eerste gekozen voor 1 liter griekse yoghurt (3,39)
en bij de tweede voor kwark met een vleugje vanille 1 liter twv 3.69.
Lekkere gratis zuivel zo.

CashbackXLquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
God mensen, hoe heet die site nou waarvan je doorklikt naar andere sites (OA bol.com) en waar je dan geld spaart om (oa) weer bol.com bonnen mee te kopen? huppeldepup XL?

Ik heb gisteren hier de hele winkel afgespeurd en kwam helaas niks tegen, op een mango chutney na met 40% korting. Ook leuk, want die had ik nodig. Als avondeten hadden we 2 stoommaaltijden met 70% korting, daar was ik heel blij mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:48 schreef fietsmiep het volgende:
Ook nu nog zijn er her en der bij AH produkten met 90% korting, voor manlief speciaalbier (0.0) van 2,85 voor 29 ct, pakken Honig oosterse wraps van 4,45 voor 45 ct. Ook Bonne Maman (jam en pindakaas) met 70% korting en zo nog wat dingen.
Dus ben je bij AH, zet je kortingsscanner even aan, goed rondkijken loont.

Ik vind het van euroclix zo zuur dat je precies x aantal clix moet hebben en door en door en door moet sparen. Tegen de tijd dat ik genoeg clix heb, is de winst weer weggeinflatied.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe dat altijd via Euroclix. En daarvan gebruik ik ook de cadeaukaarten als ik ergens wat moet bestellen. Dat tikte qua cashback best aan afgelopen week met een nieuwe ipad bij coolblue en wat concertkaartjes met een podiumcadeaukaart.

Ik heb net foto's gemaakt. ¤13,99.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had pasfoto’s nodig voor z’n id-kaart. Dat is dan ¤17,50 meneer…
Mijn id-kaart verloopt ook binnenkort, maar ik ga ‘m niet verlengen, ik heb ‘m toch niet nodig.

Ja, wij vielen ook helemaal stil. Doe ff normaal. Vroeger toen ik in Utrecht woonde ging ik voor rijbewijs en id-kaart altijd naar de Meern ipv naar de binnenstad (omdat je daar sneller aan de beurt was en gratis kon parkeren) en daar tegenover het gemeentehuis zat een DA-drogist waar je pasfoto’s kon laten maken die gratis waren als je voor minimaal ¤10 aan producten kocht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb net foto's gemaakt. ¤13,99.
Schrok me dood.

Geniaalquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik maak zelf de pasfoto's! Kost maar een paar euro, digitale foto maken, op een 10x15 positioneren volgens de regels van de overheid (staat allemaal duidelijk op de website), afdrukken op fotopapier bij Hema en thuis op maat knippen of snijden. Onze pasfoto's zijn tot nu toe altijd geaccepteerd bij de gemeente.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |