abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2025 @ 10:52:22 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216317592
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 16 januari 2025 @ 10:54:22 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216317610
We eindigden met Albert Heijn 70% koopjes, Revolut acties en Albert Heijn overblijfpakketten die de moeite niet waard zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216319022
Net wat kersttoetjes bij de Lidl uit de 25centbak gered. Xenos had ook afgeprijsde zakken Unoxsoep, niet die ¤0,90 van de Vomar, maar ach, ¤1,25 is ook prima. Bij AH zag ik alleen maar 25% korting, totdat ik bij de gevulde schnitzels van Valess keek en die waren wel met 70% korting, dus de tomaat-mozzarellaschnitzels meegenomen, die waren sowieso nog een paar dagen houdbaar, ik denk dat ze echt te veel voorraad hadden.

Bij Kruidvat wilde ik voor het buurtkastje een pak Always meenemen voor de geld-terug-actie van Tikkie, maar op de bon verscheen alleen maar ‘maandverband’ en ik was bang dat dat niet goedgekeurd zou worden door Tikkie, dus ik heb het uiteindelijk maar niet meegenomen.
pi_216323821
Heb hier bij de Albert Heijn nog nooit de 70% korting getroffen, meestal 25%, hooguit soms 40%.
pi_216339560
De score aan gratis verjaardagskado’s van diverse winkels:
Kruidvat - chocoladereep
Jumbo - grote zak chocoladepinda’s
Welkoop - tuinhandschoenen
Douglas - kortingscode van ¤5

Ik denk dat de Hema gestopt is met de gratis tompouce :'(
pi_216339687
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
De score aan gratis verjaardagskado’s van diverse winkels:
Kruidvat - chocoladereep
Jumbo - grote zak chocoladepinda’s
Welkoop - tuinhandschoenen
Douglas - kortingscode van ¤5

Ik denk dat de Hema gestopt is met de gratis tompouce :'(
De verjaardagstompouce staat nog in de app hoor!

Gefeliciteerd!
pi_216340178
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef NicolasJoy het volgende:
Heb hier bij de Albert Heijn nog nooit de 70% korting getroffen, meestal 25%, hooguit soms 40%.
Een korting van 70% heb ik wel eens gehad, als ik het me goed herinner op een pakje kiemgroente. Maar zo'n korting is heel zeldzaam.

Over korting gesproken, ik heb de indruk dat hier op zondagochtend meer producten kortingstickers hebben dan op andere dagen.
pi_216340504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:14 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
De verjaardagstompouce staat nog in de app hoor!

Gefeliciteerd!
Dank.
Ik heb geen app, normaal krijg ik altijd een mailtje. Op de website staat het ook niet in mijn account.
pi_216340742
Ik heb even gechat met Hema en ze hebben de voucher alsnog in m’n account gezet en als goedmakertje ook nog een voucher voor een kopje koffie. Heel mooi opgelost zo
pi_216340902
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 11:55 schreef lyolyrc het volgende:

[..]
Een korting van 70% heb ik wel eens gehad, als ik het me goed herinner op een pakje kiemgroente. Maar zo'n korting is heel zeldzaam.

Over korting gesproken, ik heb de indruk dat hier op zondagochtend meer producten kortingstickers hebben dan op andere dagen.
Dat is hier ook inderdaad op zondag. Dan ligt er het meeste.

Maar ik heb echt heel vaak de 70% bij AH. Deze week had ik: pak riblappen, pak sukadelappen, kilo rundergehakt, bak gegaard stoofvlees, hamburgers (wel op verschillende dagen).
En na kerst twee beenhammen, twee kiprollades. Eigenlijk liggen er 4-5x per week wel dingen.
Ik woon op 2 minuten lopen dus ik ga vaak 's avonds even kijken wat er nog ligt.

Ik heb ook heel vaak iets bij de krieltjes/bakaardappeltjes en groente, vla/toetjes en andere zuivel.
Hier zitten ook dynamische kortingsstickers op de eieren, koekjes, nootjes.
Weet ook niet of de policy per filiaal anders is?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 13:07:44 #11
382129 crew  Donna
pi_216340928
Denk dat het wel verschilt ja, net als bij de Jumbo. De afprijssticker bak bij de Jumbo hier is echt geen koopjesbak helaas. Een Jumbo in het dorp verderop doet wel echt koopjes.

De AH hier is sinds dat dynamisch afprijzen ook weinig soeps. De houdbare producten koopjes in de speciale hoek zijn wel chill.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 13:08:55 #12
382129 crew  Donna
pi_216340938
Bij de Poiesz een JVH puzzel gehaald op spaarkaarten. Eerst maken en daarna verkopen.
Winst. _O_
pi_216341097
Bij onze Jumbo zijn de prijzen in de afprijskoeling echt lager dan bij de Jumbo in de grote plaats hier in de buurt. Hier ¤2,50, daar ¤4, hier ¤1,00 en daar ¤1,50 voor dezelfde producten. We starten ons wekelijkse boodschappenrondje altijd bij de Jumbo en dan nog naar de Vomar en heel soms AH of Lidl. Als we vaker zouden gaan zouden we misschien wel meer afgeprijsde dingen kunnen scoren, maar sinds we hier wonen en geen winkels meer op loopafstand hebben werkt 1 keer per week alles halen helemaal prima. Meestal dus in het eigen dorp, soms in de wat grotere plaats vanwege de Aldi.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 januari 2025 @ 14:01:39 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216341380
Die AH koopzegels hè; moet je bij de zelfscan dan per se met je telefoon scannen of kan je ook je fysieke bonuskaart scannen en worden ze dan alsnog (digitaal) bijgeschreven, want immers wel bonuskaart?

Ik kan het antwoord niet zo snel vinden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_216341525
Op de telefoon scan je de streepjescode van je bonuskaart. Ik zou uitgaan van fysiek hetzelfde.
Moet je wel de goeie bonuskaart gekoppeld hebben natuurlijk
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216342185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef Felixa het volgende:

[..]
Dat is hier ook inderdaad op zondag. Dan ligt er het meeste.

Maar ik heb echt heel vaak de 70% bij AH. Deze week had ik: pak riblappen, pak sukadelappen, kilo rundergehakt, bak gegaard stoofvlees, hamburgers (wel op verschillende dagen).
En na kerst twee beenhammen, twee kiprollades. Eigenlijk liggen er 4-5x per week wel dingen.
Ik woon op 2 minuten lopen dus ik ga vaak 's avonds even kijken wat er nog ligt.

Ik heb ook heel vaak iets bij de krieltjes/bakaardappeltjes en groente, vla/toetjes en andere zuivel.
Hier zitten ook dynamische kortingsstickers op de eieren, koekjes, nootjes.
Weet ook niet of de policy per filiaal anders is?
Misschien dat er een verschil is tussen franchisenemers en de winkels van AH zelf?
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 16:11:36 #17
382129 crew  Donna
pi_216342535
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:18 schreef Vanyel het volgende:
Op de telefoon scan je de streepjescode van je bonuskaart. Ik zou uitgaan van fysiek hetzelfde.
Moet je wel de goeie bonuskaart gekoppeld hebben natuurlijk
Ja dit.
pi_216343456
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Die AH koopzegels hè; moet je bij de zelfscan dan per se met je telefoon scannen of kan je ook je fysieke bonuskaart scannen en worden ze dan alsnog (digitaal) bijgeschreven, want immers wel bonuskaart?

Ik kan het antwoord niet zo snel vinden.
Ik gebruik altijd mijn fysieke bonuskaart en ze worden gewoon bijgeschreven.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216343493
Koud weer! Mijn tochtende hobbykamer krijg ik amper warm...

Wat is goedkoper: de kachel hoger zetten of een ledlamp aan en de gordijnen dicht (kozijn tocht enorm)

Gewoon nieuwsgierig :) twijfel er al een tijdje aan om overdag de gordijnen dicht te houden, want ik voel de tocht gewoon (brrrr)(zoek even een argument om die gordijnen dicht te doen :+ )
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 18:07:06 #20
382129 crew  Donna
pi_216343800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Koud weer! Mijn tochtende hobbykamer krijg ik amper warm...

Wat is goedkoper: de kachel hoger zetten of een ledlamp aan en de gordijnen dicht (kozijn tocht enorm)

Gewoon nieuwsgierig :) twijfel er al een tijdje aan om overdag de gordijnen dicht te houden, want ik voel de tocht gewoon (brrrr)(zoek even een argument om die gordijnen dicht te doen :+ )
Een ledlamp aan kost vrijwel niks.
Dus lekker de gordijnen dicht en de verwarming en lamp aan. :7
pi_216343822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een ledlamp geeft geen warmte, als het je daar om te doen is.
Bij tocht zou ik inderdaad de gordijnen dicht doen. Of misschien hebben van die plak tochtstrips zin? Die kun je makkelijk zelf bevestigen.
Je zou ook een extra laagje aan kunnen doen, of een elektrisch dekentje over je heen kunnen leggen.
pi_216343850
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Een ledlamp aan kost vrijwel niks.
Dus lekker de gordijnen dicht en de verwarming en lamp aan. :7
Hahaha ja die combinatie

Gewoon stijve vingers in dat hok
pi_216343884
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:09 schreef Hupje het volgende:

[..]
Een ledlamp geeft geen warmte, als het je daar om te doen is.
Bij tocht zou ik inderdaad de gordijnen dicht doen. Of misschien hebben van die plak tochtstrips zin? Die kun je makkelijk zelf bevestigen.
Je zou ook een extra laagje aan kunnen doen, of een elektrisch dekentje over je heen kunnen leggen.
Nee het gaat me om het licht van de lamp

En ik heb Al soort folie op de ramen. Alleen die kozijnen deugen niet.

Ik heb al een snuggle en Joggingbroek en pantoffelsloffen aan.

Wat Donna zegt ga ik allemaal doen. Lekker gordijnen dicht en lamp aan.
pi_216343934
(En ja in de woonkamer is het wel aangenaam hoor... ligt aan de hobbykamer. Er komen nieuwe kozijnen en dubbelglas aan. Alleen de woningbouw loopt achter op de plannen... uiteraard)
pi_216343977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb Al soort folie op de ramen. Alleen die kozijnen deugen niet.
Dit soort tochtstrip kan helpen bij kieren tussen kozijn en raam bijv. En wat bij ons veel hielp, was het randje van kozijn en muur afkitten. Scheelde heel veel in het comfort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')