SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik voelde het daarnet ook dreunen op mijn pleequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb de subwoofer toch iets te hard gezet voelde het dreunen op de pleeKomt wel erg dichtbij
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Trustequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:21 schreef drakin het volgende: Maar slapen dus, morgen weer verantwoordelijke dingen doen enzo
![]()
:')![]()
Ik kan niet slapen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jouw dochter is bij Hema op training geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voelde het daarnet ook dreunen op mijn pleeKomt wel erg dichtbij
![]()
![]()
Ik heb het wel een minuut de kans gegeven
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik heb net een wasje aan gezet. 2 Broeken en 1 trui. En ik hoor nu in de wasmachine iets "KLOENK" "BOENK" doen en vind dat hééééél gekWant die broeken waren leeg en die trui is een trui
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Van je natuurlijke subwoofer zekerquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voelde het daarnet ook dreunen op mijn pleeKomt wel erg dichtbij
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga boek lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben blij dat het stereo geval wat ik voor haar verjaardag had gegeven, niet zo heel erg veel vermogen heeftquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jouw dochter is bij Hema op training geweest![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een goeie Bass is mono Devquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het stereo geval wat ik voor haar verjaardag had gegeven, niet zo heel erg veel vermogen heeft![]()
![]()
Volgens mij ben je niet mijn buurman, dus jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van je natuurlijke subwoofer zeker![]()
eerste 5 zijn in de pocketquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:29 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond 17 punten ga halen, dus ik blijf nog wel even onder kree![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: