O jee, kunnen ze dat weigeren? En wat nu?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
Het ziekenhuis wil mijn moeder niet (meer) opnemen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef amaranta het volgende:
Het ziekenhuis wil mijn moeder niet (meer) opnemen.
Is daar thuis nog zorg dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef amaranta het volgende:
Nou, ik denk… gewoon thuis overlijden. Geen idee.
Dat is uiteindelijk wat er wel gaat gebeuren eerder vroeg dan laat.
Oef, wat een kaknieuwsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef amaranta het volgende:
Nou, ik denk… gewoon thuis overlijden. Geen idee.
Dat is uiteindelijk wat er wel gaat gebeuren eerder vroeg dan laat.
Ja en nee.quote:
Hospice kan natuurlijk lang duren ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:08 schreef amaranta het volgende:
Maar als ze hier (deze episode van hepatische encefalopathie) doorheen komt kan het goed weer een paar weken “goed” gaan.
Dankquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Elleska het volgende:
Hospice kan ook tijdelijk zijn als alternatief voor een ziekenhuisopname of om de mantelzorgers te ontlasten. Dat maakt de drempel misschien wat lager.
Jezus Amaranta...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en nee.
Niet daarvoor. Er komt wel elke dag thuiszorg voor iets anders. Ze heeft sinds vorige week een permanent drain om vocht af te laten lopen en dat komen ze elke dag doen.
Neemt niet weg dat als het nodig ze ook andere zorg kunnen verlenen.
Dat ze maar thuis moet overlijden vul ik nu zelf in. De arts aan de telefoon zei vanmorgen dat het zinvol zou zijn hierover in gesprek te gaan, aangezien ziekenhuisopnamen weinig/niks meer opleveren.
Geen idee waar ze wil overlijden. Hebben we het niet over gehad. Ze wil nl helemaal niet overlijden dus dat gesprek is niet mogelijk met haar.
Ik denk dat als ze nu ineens hard achteruit gaat dat we richting een hospice moeten.
Wat er vandaag speelt ís hepatitische encefalopathie. Heeft totaal geen besef en ligt stijf in bed.
We hebben net een bed besteld voor beneden, maar we moeten eerst maar eens bekijken hoe we haar überhaupt de trap af gaan krijgen aangezien ze totaal niet meebeweegt.
Maar alles, de vochtophoging, de hepatische encefalopathie, etc zijn gevolgen van de lever die op is. Dus ja.
Maar waarom laat je haar toch naar school gaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
Hahaha, nou de juf heeft mijn vrouw twee keer ge-contact dat de 6 jarige moest poepen en bij de 2e keer mocht ze haar mee naar huis nemen want het was al na elven (en de school is om 12.15 uit). De juf was er wel klaar mee denk ik, en terechtIn our defence, normaliter poept ze nooit op school
![]()
Maar de stand staat ondertussen dus op 3 keer poepen en nog steeds geen magneet, ik houd jullie op de hoogte hoor![]()
Wat ze na die week gaan doen als hij niet is gevonden, weet ik niet, heb ik niet gevraagd omdat ik er ook niet van uit ga dat het zover zal komen. Ze gaven toen ik de HAP belde alleen aan dat we dus na een week weer contact op moeten nemen met de arts, of eerder als ze buikpijn begint te krijgen.
Omdat ze dus normaliter niet op school poept en we er zeker niet van uit gingen dat dat nu opeens wel zou gebeuren, laat staan 2 keer. En omdat we letterlijk op 2 minuten fietsafstand van school afwonen, als de juf laat weten dat we moeten komen zijn we er direct. Dan vind ik dat een betere oplossing dan een kind, in het extreemste geval, een week van school afhouden zodat we thuis in haar poep kunnen roerenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar waarom laat je haar toch naar school gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |