Vooral het wandeltempo van die counter vond ik hilarisch.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:32 schreef Caland het volgende:
Zelfs tegen Rijnsburgse Boys valt de onvermijdelijke tegengoal.
Slechte ploeg, waardeloos.
Willem 2 uit zaterdag zonder Hwang en Timber is ook wel weer een potentiële BANANENSCHIL.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:32 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:32 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat je verdedigen met het hele team doet, maar dit is toch wel vrij typerend voor dit seizoen.quote:
Niet te vergeten dat tegen Utrecht uit we ook nog rond minuut 90 een tegengoal kregen die een schouder buitenspel was (lol)quote:
Tegen Bayern het alsjeblieft dichtgooien en 1 op 1 spelen. Daar hebben ze nog het meeste moeite mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:31 schreef Caland het volgende:
Je ziet wat het houden van de nul kan doen met nog matigere ploegen die wel boven je staan. Enorm veel zin in Bayern thuis
De persoonlijke fouten zijn dodelijk, maar ik verbaas er ook over hoe makkelijk de tegenstander bij onze goal is. Vaak met twee of drie pasjes ligt het helemaal open. Gisteren ook, we hebben nota bene zelf de corner met een 3-0 voorsprong. Hoe kan het dan zo simpel openliggen omdat Zechiel zijn duel verliest?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat tegen Utrecht uit we ook nog rond minuut 90 een tegengoal kregen die een schouder buitenspel was (lol)
Vorig seizoen onder Slot hadden we ook vaak dat de eerste beste bal er in viel, maar dat waren voor mijn gevoel toch wat vaker toevalstreffers, via een afzwaaier of een echt ongelukkige fout. Nu is het heel vaak dat een speler van ons de bal verliest en de tegenstander gewoon de vrije doortocht krijgt. Ik word er gek van. En er lijkt niks aan te gebeuren
For sure.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:01 schreef De_Kraam het volgende:
De Jørg stopt ermee. Zou die kut Deen al een woord Nederlands spreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:59 schreef hhh38 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)-zelden-de-nul-houdt
PIETER BLACKEDDe eerste seizoenshelft van 22/23 was voetballend ook de slechtste onder Slot, niet gek genoeg de periode dat Kökcü en Timber samen het defensieve middenveld vormden. En Zerrouki met Timber op 8 gaat gewoon niet omdat hij dan in grote ruimtes moet opereren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerrouki en Hwang kan wel prima samen.Makkelijk eerste
Conclusie: we missen Wieffer
PIETER BLACKEDIk denk dat je Wieffer zo weer op kunt halen, die maakt er vooralsnog weinig van in Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste potjes tussen de 6,5 en 7,5, waarbij het gemiddelde in december hoger lag dan de maanden daarvoor. Tegen Wolves had hij een slechte pot, maar ik zie niet in waarom je dit negatief zou afschilderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat je Wieffer zo weer op kunt halen, die maakt er vooralsnog weinig van in Engeland.
Hij heeft vooral pech met blessures ook, hij staat er helemaal niet slecht op in Engeland.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
De meeste potjes tussen de 6,5 en 7,5, waarbij het gemiddelde in december hoger lag dan de maanden daarvoor. Tegen Wolves had hij een slechte pot, maar ik zie niet in waarom je dit negatief zou afschilderen.
In Nederland is het een van de beste spelers, dat is hij nu in het eerste seizoen in de PL niet. Ok.
Lol. 'Hij staat er helemaal niet slecht op', dat zuig je ook rechtstreeks uit je duim. Kijk voor de aardigheid eens even op wat fora en kom dan nog eens terug.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft vooral pech met blessures ook, hij staat er helemaal niet slecht op in Engeland.
Maar goed, je reageert op een volslagen debiel.
Sangaré was hier ook 1 van de beteren, zit nu op de bank bij Forrest. Het niveauverschil is dusdanig dat het eigenlijk niet meer boeit dat je hier 1 van de beteren bent. Alleen jongens van de buitencategorie voegen daar echt wat toe; en dat is Wieffer niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
De meeste potjes tussen de 6,5 en 7,5, waarbij het gemiddelde in december hoger lag dan de maanden daarvoor. Tegen Wolves had hij een slechte pot, maar ik zie niet in waarom je dit negatief zou afschilderen.
In Nederland is het een van de beste spelers, dat is hij nu in het eerste seizoen in de PL niet. Ok.
Ah, je baseert je mening op basis van de mening van anderen. Lekker gewerkt pik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lol. 'Hij staat er helemaal niet slecht op', dat zuig je ook rechtstreeks uit je duim. Kijk voor de aardigheid eens even op wat fora en kom dan nog eens terug.
Dat was inderdaad vooral in het begin. Bij Brighton eigenlijk hetzelfde verhaal een beetje. Begon matig, maakte een lullige fout in een aanval met een overtal waar hij de bal kwijtraakte en de tegenstander uit die counter scoorde. Ook niet echt goed voor de beeldvorming.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor Wieffer lijkt de stap vooral fysiek heel groot. Bij ons was ie het eerste halfjaar voordat ie doorbrak ook voortdurend geblesseerd.
En ook weer het stukje afstemming, bij ons maakte Wieffer best veel fouten in de opbouw maar hij deed dat bijna altijd op posities waar dat nog hersteld kon worden. Bij Brighton zal dat minder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |