Ja, ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik dacht even dat het Bijlow was
Eerder de Bernudadriehoek waarin al het voetbal verdwijnt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
De driehoek Zerrouki Gonzales Beelen is net een tragische comedy.
OP is nu een herdenkingsmonumentquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:theplaneteer heeft helaas de bestandjes niet meer, anders was het een simpele aanpassing geweest. Voor een nieuwe OP moet iemand dus helemaal opnieuw beginnen
Symbolisch voor dit seizoen.
Zerrouki is al een tijdje alleraardigst, alleen moet hij een type voetbal spelen wat totaal niet bij hem past.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens vind ik Zechiel vandaag slechter dan Zerrouki.
Naadje, jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal dit Nadje zijn niveau zijn?
Dan kunnen we hem gelijk daar laten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meteen ippon!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook niet zo te zien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |