SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ook halloquote:
quote:
Zou dus never nooit in een boom willen wonenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel toffe tiny houses gezien in bomen.
Even naar de Zaar voor watquote:
Ligt eraan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou dus never nooit in een boom willen wonen
Dan zou ik reigers gaan friturenquote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou?
Ik ga Vlinder vast waarschuwen.
Nee ik heb wat meer weg van een tomatenblikjequote:
yeaaanoquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PAARD, Millers, Grote Markt, Crazy Pianos.
Leiden is alleen de binnenstad leuk
10 jaar over de datumquote:
REEEEEEIGERquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik reigers gaan frituren
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik heb wat meer weg van een tomatenblikje
[..]
Nee, beter KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
REEEEEEIGER
Nee, is het toch niet helemaal.
Je werkt nu al amper.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef Karzai het volgende:
kan waarschijnlijk wel iets eerder stoppen met werken en dan huur ik gewoon iets
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
hahaahah godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PIEEEEEEEMEL
Dat gaat al beter.
Meestal stoppen ze met etenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Ik vind het dus wel lastig want ik weet niet zo goed wanneer ik mijn rat moet laten in slapen. Maar dieren laten niet echt snel zien dat ze ergens last van hebben ofzo.
Madelief liep laatst een beetje te sundownen door gewoon maar hysterisch in de wilde weg te gaan piepen. Zo'n piep alsof er gevaar dreigt of alsof ze iemand kwijt is ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, beter KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
en
*haalt adem
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb geen uitgebreide proeverij gedaan moet ik eerlijk bekennen
Ja maar tegen die tijd is het echt mega groot en ben ik allang heen geweest.quote:
Heb je je sloffen al terug?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd is het echt mega groot en ben ik allang heen geweest.
Letterlijk iedereen hier in deze KSC zou dat doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaahah godverdomme
ik zie 4ebe dit al random schreeuwen in een restaurant als ze weer eens moe/sociaal uitgeput is
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen hier in deze KSC zou dat doen
Ahwww, is ze een beetje dement aan het worden ofzo? Of wat denk je?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief liep laatst een beetje te sundownen door gewoon maar hysterisch in de wilde weg te gaan piepen. Zo'n piep alsof er gevaar dreigt of alsof ze iemand kwijt is ofzo.
True truequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd is het echt mega groot en ben ik allang heen geweest.
Whut?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, ik ging juist sociaal bij jullie zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stonden toch ergens waar je even niet bij kon?quote:
wait, dat zegt bebe echt?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, ik ging juist sociaal bij jullie zitten![]()
kreeg er een random KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP voor terug
moet er nog steeds om lachen, jouw hoofd was zo opmaar wel die random KIEEEEP
Ja geen idee. Ze is ook totaal niet sociaal naar Vosje toe, dat vind ik zielig voor 'mquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, is ze een beetje dement aan het worden ofzo? Of wat denk je?
Dat is correctquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik verzin dit ter plekke.
Ik zie nu hoe jij vet stoïcijns een slok rode wijn neemt en gaat zitten kauwenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet ook eerlijk bekennen dat ik nog nooit wijn heb gekauwd
Volgens mij heb ik echt KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP tegen je geschreeuwd he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP tegen je geschreeuwd he?![]()
Oh my![]()
Ik was dat allang weer vergeten en jij zit nog elke dag met die herinnering
ik denk dat dat mis zou gaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie nu hoe jij vet stoïcijns een slok rode wijn neemt en gaat zitten kauwen
Of is ze blind aan het worden?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ze is ook totaal niet sociaal naar Vosje toe, dat vind ik zielig voor 'm
Hahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat dat mis zou gaanmoet nu aan dat filmpje denken waar die meid dat rode wijnglas vol in der gezicht gooit
![]()
![]()
hahahahahaha jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP tegen je geschreeuwd he?![]()
Oh my![]()
Ik was dat allang weer vergeten en jij zit nog elke dag met die herinnering
Zij en bal hadden echt een wegtrekker op een gegeven momentquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben bijna een mimespeler.quote:
Schotland is ontzettend mooiquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Geen twee weken ijsland in septemberTeveel onzekerheid qua weer en we verwachten dat het echt onsmakelijk veel geld gaat kosten, dus we gaan nu naar Schotland kijken
Daar zal het ook wel regenen maar je hebt vast meer opties daar.
Zou er nu ook niet meer naar toe gaan hoor. Was toen op de middelbarequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik heb wat meer weg van een tomatenblikje
[..]
yeaaanocrazy pianos is wel leuk
als mensen naar millers gingen dan ging ik meestal niet mee, wat moet ik daar
[..]
10 jaar over de datum
Nou ja, misschien wel meerdere. Maar niet iedereen over 1 kam scheren. We zijn allemaal unieke sneeuwvlokjesquote:
Ik kan dit bevestigenquote:
quote:
Ik heb drie paar sloffen door het huis heen liggen en mijn huis is best wel klein dus ik denk niet dat dit over mij gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die stonden toch ergens waar je even niet bij kon?
sPeCiAlquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wel meerdere. Maar niet iedereen over 1 kam scheren. We zijn allemaal unieke sneeuwvlokjes
Misschien wel blind, want ik moet alles voor houden en ze reageert dus ook vaak traaaaag als er vreten is. Of ze wacht tot Vos weg is, dat kan ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is ze blind aan het worden?Dat ze denkt dat ze Vos kwijt is ofzo?
Lichtje ging uitquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij en bal hadden echt een wegtrekker op een gegeven moment
Met curry, geen ketchupquote:
Wat had je dan in de keuken staan vorige week waar je niet bij kon?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb drie paar sloffen door het huis heen liggen en mijn huis is best wel klein dus ik denk niet dat dit over mij gaat.
Ah het was tijdens de Utrecht meetquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lichtje ging uitbij bal heb ik dat niet gezien, denk dat ze toen al weg was
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb drie paar sloffen door het huis heen liggen en mijn huis is best wel klein dus ik denk niet dat dit over mij gaat.
of blikjesquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wel meerdere. Maar niet iedereen over 1 kam scheren. We zijn allemaal unieke sneeuwvlokjes
Hmm niks volgens mij.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had je dan in de keuken staan vorige week waar je niet bij kon?
Ylvi doet dit ook, maar zij is pas 2 jaar ofzo ...quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel blind, want ik moet alles voor houden en ze reageert dus ook vaak traaaaag als er vreten is. Of ze wacht tot Vos weg is, dat kan ook.
Dacht je dat ik zo'n schelle tokkie wasquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schotland is ontzettend mooi
quote:
Dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht je dat ik zo'n schelle tokkie was
Mijn standaard sloffen waren wel intens smerig geworden door al het stof enz en had ik in de wasmachine gestopt. Misschien las je dit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Iets met een verbouwing. ach... Ik ga niet terugzoeken
Zal het wel mis hebben.
Het was echt zo ONWIJS HEETquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij en bal hadden echt een wegtrekker op een gegeven moment
ik bler wel een beetjequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht je dat ik zo'n schelle tokkie was
Hebben gewoon een extra chromosoom misschien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi doet dit ook, maar zij is pas 2 jaar ofzo ...
DIE ANDERE GROEPquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was echt zo ONWIJS HEET
En veel geluid
En nieuwe mensen
HUUUUUUUUU![]()
Oh en 45 kg gevroten
Kleine klankkast, kan je niks aan doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bler wel een beetje
maar ik ben klein, dan is het ok (???????)
Zou kunnenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn standaard sloffen waren wel intens smerig geworden door al het stof enz en had ik in de wasmachine gestopt. Misschien las je dit.
Ik heb sowieso het idee dat Zilveraugouties niet helemaal 100 zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben gewoon een extra chromosoom misschien.
Denk het wel want die had ik de hele week aan toen ze bezig waren.quote:
Oh je had je een keer ingehouden?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En veel geluid
En nieuwe mensen
HUUUUUUUUU![]()
Oh en 45 kg gevroten
er was echt heel veel geluidquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En veel geluid
En nieuwe mensen
HUUUUUUUUU![]()
Oh en 45 kg gevroten
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kleine klankkast, kan je niks aan doen.![]()
JA MIJN HEMELquote:
Nee, die is bruin met wit. Soort labrador.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat Zilveraugouties niet helemaal 100 zijn![]()
Maar MadeTraag is toch geen Zilveragouti?
Ja duh, het gaat over vreten en zilveragoutiesquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
oh tering jullie gaan hard. Nou ja doei
Scheveningenmeet ook al drie maandenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Utrecht meet is alweer bijna een jaar geleden
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh je had je een keer ingehouden?
JE BENT ER WEER. 🙌🏼quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheveningenmeet ook al drie maanden
Hey! ik was daar ook drie maanden geleden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen het zulk lekker weer was.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kunnen maar weinig zich herinnerenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd vliegtquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb maar 1x marsmousse kunnen bestellen
Equote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja duh, het gaat over vreten en zilveragouties
Als je het naar je zin hebtquote:
heerlijk op een broodjequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
E
Ik las even zilvervisjes en ik dacht al iew.
Ylvi is geen zilvervisjequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
E
Ik heb het in Scheveningen gelukkig wel gehadquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je er wel veel van hebben.. anders issie niet goed belegd.quote:
Ik doe even een VT melding.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat ga je maken?quote:
Ja, jij had het in Utrecht besteld, maar nooit meer gekregen ofzo?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het in Scheveningen gelukkig wel gehad
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij had het in Utrecht besteld, maar nooit meer gekregen ofzo?
Ik ook, en laatst in Ede nog een keerquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het in Scheveningen gelukkig wel gehad
Heb je er best wel veel van nodigquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
E
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Een wat?quote:
Als de avocado nog goed is: couscoussalade.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat ga je maken?
ik moet naar huis maar heb geen zin om op te staan
ik wilde bestellen maar het was opquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij had het in Utrecht besteld, maar nooit meer gekregen ofzo?
spannneenddddquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de avocado nog goed is: couscoussalade.
Als die niet goed is, broodje shoarma
Lekkahquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Nu krijg ik zin in een warme brownie met vanille ijs.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde bestellen maar het was op
Veilig Thuis melding.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had laatst echt zo goor gegeten in Scheveningen. Niet te doen. Restaurant was smerig, eten smaakloos. En dat te bedenken dat ik daar ooit al eens eerder geweest was en het toen echt lekker was. Maar in de tussentijd is die toko eens afgebrand, wellicht is de kok ook gecremeerd en doen ze nu maar wat. Geen idee.
![]()
Welke toko was dat?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had laatst echt zo goor gegeten in Scheveningen. Niet te doen. Restaurant was smerig, eten smaakloos. En dat te bedenken dat ik daar ooit al eens eerder geweest was en het toen echt lekker was. Maar in de tussentijd is die toko eens afgebrand, wellicht is de kok ook gecremeerd en doen ze nu maar wat. Geen idee.
![]()
Gegarneerd met zilvervisjes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Nu krijg ik zin in een warme brownie met vanille ijs.
Blue Lagoon.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
of het is een dekmantel voor criminele activiteiten gewordenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik had een zilvervisje in m'n suikerpotquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind zilvervisjes als huisdier niet heel veel gekker dan ratten eerlijk gezegd.
Welk restaurant?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Nou, kennelijk is die tent binnen 2 weken opgebouwd na de brand. Zou me dus niks verbazen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of het is een dekmantel voor criminele activiteiten geworden
Straksquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajooow
Wanneer ga je weer eens naar de sportschool?
quote:
quote:
quote:
Ben ik nog nooit geweestquote:
Het was plakkerig, smakeloos, smerig, slechte service. Klinkt wel als een recept voor een goede klaag-FOK!-meet ja.quote:
Bij voorbaat al nietquote:
Je bent er bijna geweest. Met die vuurtafels.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest
Maar blijkbaar mis ik niets
Je doet het verkeerd, je moet exact steeds de datum kunnen waarop niemand anders kan.quote:
Die google-recensiesquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest
Maar blijkbaar mis ik niets
Het was ooit echt prima.quote:
Houden zo.quote:
Hmm, daar kom ik nooit. Jammer johquote:
horeca als dekmantel is overdreven veel werkquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of het is een dekmantel voor criminele activiteiten geworden
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent er bijna geweest. Met die vuurtafels.
Die zijn vrij bijzonderquote:
Nou, bijna wel ja.quote:
Het gaat weer over vreten, dus jaquote:
"Das war wirklich zum kotzen"quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Die zijn vrij bijzonder
O ja die zit hier ook ergens.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:05 schreef Koen66 het volgende:
Oja moet hier Heinde nog eens proberen
Oke Marioquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Das war wirklich zum kotzen"
- Kaiser Wilhelm I.
Doe maar zo, je weet het niet meer he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Die zijn vrij bijzonder
Vroegeeeeerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen de guldens nog van hout waren
oh ja... Koen, de man van 16 miljard pengöquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen de guldens nog van hout waren
Dat is lang geleden jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
toen arnie nog met roos ging
Euhm... volgens mij was het die keer at er nog een soort van discussie ontstond bij de rekeningquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe maar zo, je weet het niet meer he?
Soms haat ik mijn geheugen.
Kun je het nu nog niet loslaten, Arthur?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
toen arnie nog met roos ging
1 pengö is 0,00000000000000001 euro waard?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja... Koen, de man van 16 miljard pengö
@:Budapestenaar
Hollandser wordt het niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm... volgens mij was het die keer at er nog een soort van discussie ontstond bij de rekening
Was het die keer?
En dat iemand met een Ipad de zee ging fotograferen
Oke, ik haat mijn geheugen ook
Nee, toen we ergens gingen eten en het duurde 2934304 uur voordat ons eten kwam. Iedereen woestkwaad was en deze tent daarnaast zat. Geloof ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm... volgens mij was het die keer at er nog een soort van discussie ontstond bij de rekening
Was het die keer?
En dat iemand met een Ipad de zee ging fotograferen
Oke, ik haat mijn geheugen ook
Is dat het gehandicapte neefje van Pingu?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1 pengö is 0,00000000000000001 euro waard?
Twee keer. Mooie tijden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen alleen ooit in Woerden geweest
Woerden, the place to be.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen alleen ooit in Woerden geweest
De pengö is in 1946 afgeschaft. Destijds.... mis je nog wel wat nulletjes denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1 pengö is 0,00000000000000001 euro waard?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Woerden, the place to be.
Dat lag toch in hetzelfde pand als de Cubanita waar we zijn geweest?
Nou ja, het was in elk geval weer dolletjes gezelligquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, toen we ergens gingen eten en het duurde 2934304 uur voordat ons eten kwam. Iedereen woestkwaad was en deze tent daarnaast zat. Geloof ik.
Oja die IPad![]()
Ik ben maar 1x in Woerden bij Heinde geweest, maar er was inderdaad al een meet eerder geweest herinner ik mequote:
wel veel biljetjesquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De pengö is in 1946 afgeschaft. Destijds.... mis je nog wel wat nulletjes denk ik
Dat was inclusief drank dus dat was wel gezellig met HeatWave ja.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x in Woerden bij Heinde geweest, maar er was inderdaad al een meet eerder geweest herinner ik me
Ja waar ik met Crackseltje nogeens tegen een badkuip vol sangria gevochten hebquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een klassieker, die Cubanita.
Ahja, die kende ik alleen van die hete terrasmeetquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was inclusief drank dus dat was wel gezellig met HeatWave ja.
Niks mis mee. Was gezelligquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een klassieker, die Cubanita.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ooit eens in Woerden geweest, bij een huisfeestje. Was met iemand meegereden en toen kreeg die gene een paniekaanval en is zonder mij naar huis gereden.Toen was ik vet bang dat ik nooit meer thuis zou komen. Kende de weg niet.
![]()
Ik weet niet eens meer hoe ik uiteindelijk thuisgekomen ben. Ik weet alleen wel dat het echt bizar kut was.
Iedereen heeft mooie herinneringen aan Woerden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ooit eens in Woerden geweest, bij een huisfeestje. Was met iemand meegereden en toen kreeg die gene een paniekaanval en is zonder mij naar huis gereden.Toen was ik vet bang dat ik nooit meer thuis zou komen. Kende de weg niet.
![]()
Ik weet niet eens meer hoe ik uiteindelijk thuisgekomen ben. Ik weet alleen wel dat het echt bizar kut was.
In mijn herinnering projecteer ik jou sowieso aan elke restauranttafel waar ik ben geweest. Met een stoïcijns gezicht en hier en daar een glimlach.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het was in elk geval weer dolletjes gezellig
Lol que?quote:
echt een goeie plug dit voor fok meetsquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Verder kende ik daar ook niemand.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In mijn herinnering projecteer ik jou sowieso aan elke restauranttafel waar ik ben geweest. Met een stoïcijns gezicht en hier en daar een glimlach.
Kwam omdat jij te laat was.quote:
Ze heeft wel een bepaalde reputatiequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In mijn herinnering projecteer ik jou sowieso aan elke restauranttafel waar ik ben geweest. Met een stoïcijns gezicht en hier en daar een glimlach.
Oh, goed ideequote:
Er was in juni ofzo een keer een terrasmeet van R&P SC voordat die instortte. Was ook mooi.quote:
Hallo, ik kan dit ook lezenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bepaalde reputatie
was je ook bij die zouteItaliaan? Toen ik bijna een nier verloor?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, dit omschrijft mij wel
Ook die glimlach?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, dit omschrijft mij wel
De terrasmeet stortte in of die SC?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was in juni ofzo een keer een terrasmeet van R&P SC voordat die instortte. Was ook mooi.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bepaalde reputatie
Het was van IEDEREEN NU WEGquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kwam omdat jij te laat was.
En te vroeg ging
In juni, meet in Utrecht op een terras op het Neude. Was fors zonnig en warm die dagquote:
Kolere wat een neuzen!quote:
De SCquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De terrasmeet stortte in of die SC?
watquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was van IEDEREEN NU WEG
HET FEEST IS VOORBIJ
WEGWEZEN
RAUSSSSS
En fles zat nog op de wc geloof ik.
Dat wel, maar daarna was er nog een terras.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was van IEDEREEN NU WEG
HET FEEST IS VOORBIJ
WEGWEZEN
RAUSSSSS
En fles zat nog op de wc geloof ik.
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was je ook bij die zouteItaliaan? Toen ik bijna een nier verloor?
Hey, ik was ook ooit bij meets van die SC's. Maar ik deed toen altijd alsof ik er niet was.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was in juni ofzo een keer een terrasmeet van R&P SC voordat die instortte. Was ook mooi.
MeMo kwam wat later maar haalde snel iedereen in qua drankquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In juni, meet in Utrecht op een terras op het Neude. Was fors zonnig en warm die dag
Meeten en burgerlijk gaat prima samenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Die goede oude tijd, dat ik nog naar meets ging. Nu ben ik burgerlijk.
Hangt van het gezelschap af.quote:
Heb je toch weer mooi spierpijn bespaardquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, maar niet meer zwemmen. Heb wel genoeg gezwommen vandaag, ben er wel even klaar mee. Eventueel kan morgenochtend nog even
Beetje eng ditquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MeMo kwam wat later maar haalde snel iedereen in qua drank
Flink geroddeld ook.
Nog een Fokker die ons van een afstandje stond te begluren maar niet wist wie wie was.
Jullie? Als in WH en ik?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel
En volgens mij was het daar toen ook ontzettend rumoerig![]()
Op een gegeven moment waren jullie ineens allemaal POEF weg en toen zat ik daar ineens alleen met Vinnie
R&P was sowieso een roddel chatquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flink geroddeld ook.
Nog een Fokker die ons van een afstandje stond te begluren maar niet wist wie wie was.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Oke, opgelostquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, ik was ook ooit bij meets van die SC's. Maar ik deed toen altijd alsof ik er niet was.
![]()
We hebben altijd wel echt mega veel gelachen hoor. Zeker met de spareribs.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt van het gezelschap af.
Dit had ik niet achter MeMo uit gehaaldquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flink geroddeld ook.
Denk even een pauze naar buiten ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jullie? Als in WH en ik?![]()
Waarom?
Hey! nee ik zat wel dan bij de mensen hé.quote:
Neequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje eng dit
Ben je al aan het koken btw? Ik ook niet![]()
Vinnie ken ik weer van een andere meet lang geledenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel
En volgens mij was het daar toen ook ontzettend rumoerig![]()
Op een gegeven moment waren jullie ineens allemaal POEF weg en toen zat ik daar ineens alleen met Vinnie
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flink geroddeld ook.
Geen inspiratie wat te koken?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje eng dit
Ben je al aan het koken btw? Ik ook niet![]()
Oh, toen rookte ik nog. Dat zou het zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk even een pauze naar buiten ofzo![]()
Weet niet of Dqod er toen ook bij was, want alles liep een beetje door elkaar heenletterlijk
Jawelquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We hebben altijd wel echt mega veel gelachen hoor. Zeker met de spareribs.
Wij hebben elkaar per ongeluk nooit gezien op meets he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vinnie ken ik weer van een andere meet lang geleden
Ohhh, niet vanuit de bosjes met een krant met gaten voor je ogen eruit gekniptquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey! nee ik zat wel dan bij de mensen hé.
Nope dat is nooit geluktquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar per ongeluk nooit gezien op meets he?
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JawelUiteindelijk echt mega veel uit eten geweest
Was dat met dat avond eten en ijs met bagger erin?
Vinniequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vinnie ken ik weer van een andere meet lang geleden
Sneeuwdrab in gesmolten ijs? ;pquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JawelUiteindelijk echt mega veel uit eten geweest
Was dat met dat avond eten en ijs met bagger erin?
Het waren er twee, een jongen en een meisje en die waren op jouw uitnodiging?? En de rest dacht van: prima bestquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JaIk weet niet eens meer welke user dat was die erbij was. Ik kan me haar niet eens meer herinneren qua uiterlijk. Maar ik was blij dat ik in het hoekje bij de muur zat
Nee want zo zit jij alquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh, niet vanuit de bosjes met een krant met gaten voor je ogen eruit geknipt
en een bril met zo'n neus en een snor ?
Uiteindelijk was dat Ben & Jerry's ijsquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sneeuwdrab in gesmolten ijs? ;p
SPEEL EENS NIET ZO MET MIJN PRIVEEEEEEEEquote:
Was niet op mijn uitnodiging.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het waren er twee, een jongen en een meisje en die waren op jouw uitnodiging?? En de rest dacht van: prima best
Uhm.. weet ik niet meerquote:
JIJ BEGONquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPEEL EENS NIET ZO MET MIJN PRIVEEEEEEEE
![]()
Die ging er zelf 45 km vandaan zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was niet op mijn uitnodiging.Dat was van dingetje. Neomullen
Vinnie en kanovinnie zijn toch niet dezelfde?quote:
Ja neequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Zijn dat allemaal stiekeme meets ofzo
Was het niet de misschien-date van vinnie?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ging er zelf 45 km vandaan zitten
![]()
![]()
Die zat er 50 km vandaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was het niet de misschien-date van vinnie?
Was het niet iets als Vinnieeee ofzo?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vinnie en kanovinnie zijn toch niet dezelfde?of wel?
Ja!quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was het niet iets als Vinnieeee ofzo?
Oh echt waar??quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
Oh wacht, het was een SCmeet en niemand durfde die mensen te weigeren. Dat was het. van GRTDOJW
Ja, dus als dat een date was, was dat een beetje misluktquote:
Bij de spareribsfactoryquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt waar??![]()
Ik ben dat helemaal vergeten joh
Was in Breda toch?
Geen idee, vandaar de vraagquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vinnie en kanovinnie zijn toch niet dezelfde?of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |