SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ook halloquote:
quote:
Zou dus never nooit in een boom willen wonenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel toffe tiny houses gezien in bomen.
Even naar de Zaar voor watquote:
Ligt eraan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou dus never nooit in een boom willen wonen
Dan zou ik reigers gaan friturenquote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou?
Ik ga Vlinder vast waarschuwen.
Nee ik heb wat meer weg van een tomatenblikjequote:
yeaaanoquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PAARD, Millers, Grote Markt, Crazy Pianos.
Leiden is alleen de binnenstad leuk
10 jaar over de datumquote:
REEEEEEIGERquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik reigers gaan frituren
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik heb wat meer weg van een tomatenblikje
[..]
Nee, beter KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
REEEEEEIGER
Nee, is het toch niet helemaal.
Je werkt nu al amper.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef Karzai het volgende:
kan waarschijnlijk wel iets eerder stoppen met werken en dan huur ik gewoon iets
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
hahaahah godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PIEEEEEEEMEL
Dat gaat al beter.
Meestal stoppen ze met etenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Ik vind het dus wel lastig want ik weet niet zo goed wanneer ik mijn rat moet laten in slapen. Maar dieren laten niet echt snel zien dat ze ergens last van hebben ofzo.
Madelief liep laatst een beetje te sundownen door gewoon maar hysterisch in de wilde weg te gaan piepen. Zo'n piep alsof er gevaar dreigt of alsof ze iemand kwijt is ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, beter KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
en
*haalt adem
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb geen uitgebreide proeverij gedaan moet ik eerlijk bekennen
Ja maar tegen die tijd is het echt mega groot en ben ik allang heen geweest.quote:
Heb je je sloffen al terug?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd is het echt mega groot en ben ik allang heen geweest.
Letterlijk iedereen hier in deze KSC zou dat doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaahah godverdomme
ik zie 4ebe dit al random schreeuwen in een restaurant als ze weer eens moe/sociaal uitgeput is
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen hier in deze KSC zou dat doen
Ahwww, is ze een beetje dement aan het worden ofzo? Of wat denk je?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief liep laatst een beetje te sundownen door gewoon maar hysterisch in de wilde weg te gaan piepen. Zo'n piep alsof er gevaar dreigt of alsof ze iemand kwijt is ofzo.
True truequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd is het echt mega groot en ben ik allang heen geweest.
Whut?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, ik ging juist sociaal bij jullie zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |