Hier ligt dwerg, zijn passie was cricketquote:Op zondag 8 mei 2005 08:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ze hield niet van wieden en schoffelen, maar
belandde toch in de tuin van een seriemoordenaar.
Hier ligt dwerg en voor wie het nog niet wist,quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef dwerg het volgende:
Het wicket.
Hij ligt gezellig naast zijn broerquote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef Zhukov het volgende:
Hier ligt speknek, wat een drama
Nooit meer zijn avatar van Futurama
Nooit meer "Alle menschen werden Feinde"
Voor speknek is dit definitief het einde![]()
quote:
Een spelfout op z'n graf, dát zal hem leren!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:59 schreef Vassili_Z het volgende:
Voor R@B: de propeganda-indoctrinatie is voorbij, kneus
Hier ligt Baboonquote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat loopt voor geen meter
Dit topic ook niet, trouwens
Wat ben je toch een ontzettende ijdeltuit IRquote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat loopt voor geen meter
Dit topic ook niet, trouwens
Je snapt dat de OP van deel 3 samengesteld gaat worden door mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:59 schreef dwerg het volgende:
Start vooral geen deel 3 als deze vol is. Het niveau daalt met de post.
Je bent vast al bezig met een grafschrift voor dwergquote:Op woensdag 12 april 2006 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je snapt dat de OP van deel 3 samengesteld gaat worden door mij.
Vervangen door tien Polen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent vast al bezig met een grafschrift voor dwerg
quote:De-oneven-2
Paradoxaal
Het klopt niet
Net als zijn hart
Oh wat erg,quote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent vast al bezig met een grafschrift voor dwerg
Ik dacht meer aan iets nog flauwers:quote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh wat erg,
hier ligt dwerg
of
Het is uit met het gemor
hier ligt nu toch de grote knor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |