SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Dit Ajax gaat geen 4 punten halen tegen RFS en Galatasay.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het scheelt dat Ajax tussen de duels met Rigas en Galatasaray vrij is in de competitie. Maar er zit vervolgens maar weer dik 60 uur tussen Galatasaray en Feyenoord. Dat wordt weer wat.
Het is wel zaak om bij de eerste acht van de UEL te eindigen zodat ze die tussenrondeduels op 13 en 20 februari niet hoeven te spelen. Kwartfinale beker (4/5/6 februari) is "gelukkig" al weggevallen. Dat kán een rustige maand worden.
Van RFS winnen ze wel mag ik hopen. Als Galatasaray hun volgende pot wint zijn ze mogelijk ook al zeker van top-8 dan hoeft het voor ze wellicht ook niet meer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit Ajax gaat geen 4 punten halen tegen RFS en Galatasay.
ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van RFS winnen ze wel mag ik hopen. Als Galatasaray hun volgende pot wint zijn ze mogelijk ook al zeker van top-8 dan hoeft het voor ze wellicht ook niet meer.
hier geloof ik wel inquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van RFS winnen ze wel mag ik hopen. Als Galatasaray hun volgende pot wint zijn ze mogelijk ook al zeker van top-8 dan hoeft het voor ze wellicht ook niet meer.
Ziyech regelt dat welquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, tenminste je mag het wel hopen, maar we winnen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van RFS winnen ze wel mag ik hopen.
Tuurlijk, 5e spits kopen, gewoon doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
Is die Haller van Utrecht niks voor ons?
Brobbs gaat voor 60 mio naar de nieuwe club van Ten Hag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, 5e spits kopen, gewoon doen.
quote:Ajax en AS Roma zouden elkaar naderen over transfersom Rensch
De kans lijkt weer iets groter dat Devyne Rensch binnenkort voor AS Roma speelt. Ajax en AS Roma zouden woensdag opnieuw met elkaar gesproken hebben en het gat tussen vraag en aanbod zou zijn gehalveerd (van 4 miljoen naar 2 miljoen euro). AS Roma wil de deal naar verluidt binnen 48 uur rondmaken. De 21-jarige Rensch heeft bij Ajax nog een contract tot komende zomer. (Bron: Sky Sport)
ok Klaas we zullen doodsbang zijn voor een club die al 2 maanden enkel EL speelt en in hun 'zomerstop' zit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, tenminste je mag het wel hopen, maar we winnen niet.
Dan regelt Sanchez het wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat normaal gesproken toch weg in de winter?
Nou ben ik dan benieuwd wat vraag en aanbod bedragen zijnquote:
Het was 6 en 10 dus zal nu dan wel 7 en 9 zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ben ik dan benieuwd wat vraag en aanbod bedragen zijn
Laten we dit maar niet doen. De woordgrapjes zijn te slecht..quote:Ajax heeft het oog laten vallen op de Griekse rechtsback Georgios Vagiannidis (23) van Panathinaikos. Hij is in beeld om Devyne Rensch te vervangen. Het zal voor Ajax een lastige deal worden om rond te krijgen, maar de Amsterdammers gaan er vol voor.
Is dat het neefje van papalaatmepiemellos?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we dit maar niet doen. De woordgrapjes zijn te slecht..
Had hij niet gewoon bij onze selectie moeten aansluiten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
Unuvar deal is rond. Scheelt weer salaris. Hoop dat Kroes nu doorpakt met een inkomende transfer.
Om dan voor de 5de keer te moeten concluderen dat die het niet heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had hij niet gewoon bij onze selectie moeten aansluiten?
gegarandeerd een lachstuip voor gijpie natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we dit maar niet doen. De woordgrapjes zijn te slecht..
Als einde van de maand er geen nieuwe linksbuiten bij is, dan ben ik het hier zeker mee eens. Maar hoop dat er nog wat komt wat dan beter dan Unuvar is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had hij niet gewoon bij onze selectie moeten aansluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |