Valt me mee dat hij ze niet heeft overtuigd Rensch te huren in plaats van te kopen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
Heeft Kroes maar mooi van 5m naar 5m geluld.
Alsof wij hier alle details wetenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
Heeft Kroes maar mooi van 5m naar 5m geluld.
Ancelottiquote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef Mylene het volgende:
In de wandelgangen: Ajax-trainer Francesco Farioli kan terugkeren naar vaderland
Francesco Farioli staat op de shortlist van AS Roma. De Italiaanse club is op zoek naar een trainer die de na dit seizoen vertrekkende Claudio Ranieri gaat opvolgen, en overweegt ook namen als Carlo Ancelotti, Massimiliano Allegri en Vincenzo Montella. (RomaPress)
Plus die wilt ook geen rb spelen toch? Zou een gekke transfer zijn danquote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regeer terughalen voor dik vier miljoen terwijl je 5 + 1 miljoen vangt voor Rensch vind ik wel matig. Regeer gaat je in toekomst niet meer zoveel opleveren, die heeft zijn plafond wel bereikt...
Ben wel gecharmeerd van hem geraakt eigenlijk, maar dan wel echt op het middenveld. Goede speler man. Beetje een, ja, mietje alleen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regeer terughalen voor dik vier miljoen terwijl je 5 + 1 miljoen vangt voor Rensch vind ik wel matig. Regeer gaat je in toekomst niet meer zoveel opleveren, die heeft zijn plafond wel bereikt...
Rens was je eind van het seizoen gratis kwijt en dan had je alsnog een opvolger moeten halenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regeer ging 1,5 jaar geleden weg toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Rens was je eind van het seizoen gratis kwijt en dan had je alsnog een opvolger moeten halen
Dan nog, Regeer, je deed hem niet voor niks een paar maanden geleden nog voor een fooi weg
Ook toen je wist dat Rensch waarschijnlijk einde verhaal was
de jaren vliegen voorbijquote:Op maandag 20 januari 2025 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Regeer ging 1,5 jaar geleden weg toch?
Dat laatste weet je niet lijkt mij, er zijn talloze spelers die zich via een langzamer traject hebben ontwikkeld. Regeer maakt iig wel stappen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat zijn financiele eisen te hoog warenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet lijkt mij, er zijn talloze spelers die zich via een langzamer traject hebben ontwikkeld. Regeer maakt iig wel stappen.
Ik vind het vooral een beetje matig dat je blijkbaar het contract van zo'n Rensch (geen absolute hoogvlieger die toch veel speelt) niet hebt kunnen verlengen.
Hij zegt zelf dat ze gewoon te laat waren, er was afgelopen zomer geen aanbieding om z’n contract te verlengen, terwijl je wist dat z’n laatste contractjaar in zou gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat zijn financiele eisen te hoog waren
Hij zit nu op 1 miljoenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat ze gewoon te laat waren, er was afgelopen zomer geen aanbieding om z’n contract te verlengen, terwijl je wist dat z’n laatste contractjaar in zou gaan
Al zal uiteraard het financiële meespelen, hij zou ook minder gaan verdienen dan hij nu deed
Tsja, wel een betere deal dan Rensch gratis de deur uit laten lopen. Regeer een half jaar als noodverband op rechtsback, dan doorschuiven naar het middenveld om vertrek Taylor op te vangen en Veltman transfervrij terughalen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ongeveer het tegenovergestelde.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:06 schreef Scorpie het volgende:
Regeer is echt weer zo’n paniekaankoop.
salaris van Rensch was zeer hoog, van Regeer niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 miljoenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
salaris van Rensch was zeer hoog, van Regeer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |