Dit is allemaal leuk voor een samenvatting op tv.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zijn allemaal half uitgewerkte concepties die niet echt aanslaan. Die vendingmachine ook. Behalve de dingen die ze krijgen zoals een token of sleutel is er nog niets mee gedaan.
Ik kan de post niet 123 vinden maar @freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Frummelie het volgende:
En dan die geile gevangenispakkies welke randdebiel dat bedacht heeft...
Dat had nog wel wat kunnen worden als ze helemaal geen eigen kleding etc. hadden mogen hebben.Geen style om je te doen voorkomen als (niet negatief bedoeld).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Frummelie het volgende:
En dan die geile gevangenispakkies welke randdebiel dat bedacht heeft...
Mwahhh zou kunnen hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan de post niet 123 vinden maar @:freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.
Echt serieus?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan de post niet 123 vinden maar @:freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.
Ik vind het helemaal niks de sjeu is er helemaal af...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat had nog wel wat kunnen worden als ze helemaal geen eigen kleding etc. hadden mogen hebben.Geen style om je te doen voorkomen als (niet negatief bedoeld).
Maar gewoon allemaal hetzelfde en dan kijken wie wie is.
Ja hij zegt het. Ik moet zeggen dat ik het geen slechte redenering vind, maar kan het ook niet onderbouwen.quote:
En dan hebben we het nog niet gehad over de papegaai. Die staat daar gewoon stof te vergaren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Het concept werkt in mijn ogen ook nog steeds niet.
Ze worden te veel een groep en doen dan ook snel het sociaal gewenste groepsgedrag.
Iemand die het echt als individu wil aanpakken , zoals ene Axel wordt dan ook al snel buitengesloten en door bijna de hele geoep als een zwart schaap gezien. Terwijl BB het zo vaak zegt je speelt het spel alleen en voor jezelf.
Daarnaast zijn het eenzijdige voedsel, de kleding en koude douche even leuk, maar het begint ook gewoon te wennen. De spellen die gespeeld worden zijn matig. De toevoeging van de DR en klus maakt het nog iets beter.
De panicroom vindt ik tot nog toe ook tegenvallen.
Zat ergens gisteravond in de posts op COS. Moet rond een uur of 22 geweest zijn, want toen heb ik er de brui aan gegeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Die Elsa zit daar echt met een reden in. Deze BB wordt mede mogelijk gemaakt door Defensie om jongelui klaar te maken voor de dienstplicht. Niets is zonder reden op TV...Ook dat SLOB eten en groene legerkleding is het teken...Het schuilkelder alarm voor de douches, nuff said.
Neej dat is het ook niet, kan het me alleen moeilijk voorstellen...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij zegt het. Ik moet zeggen dat ik het geen slechte redenering vind, maar kan het ook niet onderbouwen.
Ja ook dat wordt allemaal spectaculair aangekondigd en uiteindelijk gaat het nergens over...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet gehad over de papegaai. Die staat daar gewoon stof te vergaren.
Oké dank je 🤗.. ik snap het maar misschien niet het goede platvorm... of misschien juist wel... kweetnie..quote:
Ik moest even lachenquote:
En die prijzen die Dotje tegenwoordig hanteert..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat doe je nog steeds ?![]()
Mag ik wel weer opletten anders ben ik zo weer bankroet
Graaiflatiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En die prijzen die Dotje tegenwoordig hanteert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |