Ja, eens... ze hebben alle specifieke smaken eruit gekweekt (zeker bij witlof en spruitjes)quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het echt al lang niet meer gegeten en kreeg er in een keer zin in.
Maar ik rook het niet toen ik aan het koken was en had ook niet echt de smaak van hutspot
Ik vind de groente tegenwoordig zo weinig smaak meer hebben
Verschillend inderdaad, sommige groente hebben de structuur nog wel, maar de smaak moet dan van ver komen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het echt al lang niet meer gegeten en kreeg er in een keer zin in.
Maar ik rook het niet toen ik aan het koken was en had ook niet echt de smaak van hutspot
Ik vind de groente tegenwoordig zo weinig smaak meer hebben
Hmm zou morgen bellen als je dit dan nog hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de tandarts was prima. Maar ik had dus niet echt last van die kies voordat ik ging voor die nieuwe vulling. Maar nu heb ik dus steeds zo’n pijnvlaag, alsof er kou langs gaat zeg maar.
Dat moet toch niet kunnen?![]()
Misschien heb ik te snel wat gegeten? 🫣
Das mooi kut.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de tandarts was prima. Maar ik had dus niet echt last van die kies voordat ik ging voor die nieuwe vulling. Maar nu heb ik dus steeds zo’n pijnvlaag, alsof er kou langs gaat zeg maar.
Dat moet toch niet kunnen?![]()
Misschien heb ik te snel wat gegeten? 🫣
Ja echt heel jammer. Zelf na een dag staan zat er geen hutspot smaak aan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verschillend inderdaad, sommige groente hebben de structuur nog wel, maar de smaak moet dan van ver komen.
edit: maar wel jammer dan, zit je je te verheugen op zo'n lekkere hutspot voor niks
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Zelf na een dag staan zat er geen hutspot smaak aan.
Hey Childquote:
Doen wat goed voelt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel of ik eens vroeg naar bed ga vanavond
Moehoe
De afleveringen mis je weinig aan in mijn optiek, op de spellen naquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Moet sowieso dit weekend even BB inhalen... stream te weinig en kijk de afleveringen niet
Ik kijk de afleveringen meer dan dat ik stream die streams zijn zooooo saaai.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Moet sowieso dit weekend even BB inhalen... stream te weinig en kijk de afleveringen niet
Je ziet toch meer dan op de streams. Ik vind de streams supersaai.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De afleveringen mis je weinig aan in mijn optiek, op de spellen na
Ja en omdat de streams zo saai zijn, voel ik weinig motivatie voor de uitzendingenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk de afleveringen meer dan dat ik stream die streams zijn zooooo saaai.
Heel eerlijk mij interesseren de spelletjes niet zo daarom scroll ik altijd door de uitzending heen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet toch meer dan op de streams. Ik vind de streams supersaai.
De spellen geven voor mij juist net dat beetje sjeuquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heel eerlijk mij interesseren de spelletjes niet zo daarom scroll ik altijd door de uitzending heen.
Ik wil meer weten of er nog iets boeiends achter de SL zat
Zo zie je maar zo veel mensen, zoveel wensenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De spellen geven voor mij juist net dat beetje sjeu
Daarom! En dat is alleen maar fijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo zie je maar zo veel mensen, zoveel wensen
Daarom vind ik zelf de afl op tv eel mooi.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en omdat de streams zo saai zijn, voel ik weinig motivatie voor de uitzendingen
Ook na al die tijd bondgenoten
Even die opgesloten lui zat
Die gesprekken in de dagboek kamer en meer dingen van BB zelf. Spelletjes hoeft van mij ook niet zoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heel eerlijk mij interesseren de spelletjes niet zo daarom scroll ik altijd door de uitzending heen.
Ik wil meer weten of er nog iets boeiends achter de SL zat
Naja al die ruzies (die ik te heftig vind) en manipulatieve romances... nehquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vind ik zelf de afl op tv eel mooi.
Bondgenoten ben ik ook een beetje zat. Maar kijk het nog eel.
In BB is nog weinig ruzie geweestquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja al die ruzies (die ik te heftig vind) en manipulatieve romances... neh
Misschien als ze een nieuwe RLS komt dat ik die ga volgen
Kan me niet voorstellen dat de bondgenoten het nog super lang gaan volhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |