Ik denk het niet. Want altijd als ik kijk is er niks boeiends aan de hand. Ik ben vandaag vrij en er is niks. Gisteren en eergisteren de hele dag gewerkt en toen was er van alles te doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
2x de Jeffrey / Jolien show op streams. Geluid uit als ik die 2 zie.
Hoop dat er nog wat gaan gebeuren vandaag.. zal wel moeten want er moet nog iemand genomineerd worden .:D
ja hier idem!quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Want altijd als ik kijk is er niks boeiends aan de hand. Ik ben vandaag vrij en er is niks. Gisteren en eergisteren de hele dag gewerkt en toen was er van alles te doen.Heb de streams terug zitten kijken, althans... delen.
irritant he. Dus ik denk dat ik ondertussen maar het huis ga opruimen. Maar dan zal je zien, dan gebeurt er weer wat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hier idem!
Van alles gemist de afgelopen dagen toen er wel wat te zien was.. nu kan ik streams kijken en zit ik met een dubbele jeffrey jolien opgescheept blehh
hee dott!quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
ZItten er nog maar twee bewoners in of zo?
Ja, je wist het nog niet, maar we hebben 14 weken overgeslagenquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
ZItten er nog maar twee bewoners in of zo?
A het weekend de finalequote:Op woensdag 15 januari 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, je wist het nog niet, maar we hebben 14 weken overgeslagen
Ooo ik was er weer even van tussen... had het niet in de gaten...quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik gunde je toch wel écht ruim de tijd, Frum
Hey Birdie en ook nog op alllebei de stream ook en best langquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee dott!![]()
ja de stream staat wel heeel vaak op hun..
Zijn die er dan die dat doen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
Weetje wanneer je pas écht die hard fan bent van BB
Als je 24/7 Live kijkt terwijl je zélf ook 24/7 streamt dat je aan het kijken bent, terwijl je dus ook gewoon precies hetzelfde eet als de bewoners etc. Dus echt hun leven nabootst.
Of je bent dan geen die hard fan, maar wel een soort van geschift
Of zouden de kijkers van dié stream dan nóg meer knetter zijn dan de gene die streamt?![]()
Hier net zo, gisteren een drukke dag en las dat er van alles aan de hand was. En nu is het weer saaiigquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hier idem!
Van alles gemist de afgelopen dagen toen er wel wat te zien was.. nu kan ik streams kijken en zit ik met een dubbele jeffrey jolien opgescheept blehh
Ja nu is het saai. Heb het geluid uit en ben bezig met andere dingen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo, gisteren een drukke dag en las dat er van alles aan de hand was. En nu is het weer saaiig
Ik kan er nog steeds niet in komen. Doordat er vaak niets is ga je wat anders doen dus echt een binding krijg je dan nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja nu is het saai. Heb het geluid uit en ben bezig met andere dingen.
Haha! Mij niet bellen! Gewoon zuurkool vanavondquote:
Ik heb wel eens vernomen dat iemand exact hetzelfde nam qua eten zoals in BB.quote:
Hier hutspot. gisteren al gemaakt, dus een makkelijk dagje vandaagquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Mij niet bellen! Gewoon zuurkool vanavond
ALs je af wilt vallen wel een goed planquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vernomen dat iemand exact hetzelfde nam qua eten zoals in BB.
inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je af wilt vallen wel een goed plan
Ook lekker!quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier hutspot. gisteren al gemaakt, dus een makkelijk dagje vandaag
Had het echt al lang niet meer gegeten en kreeg er in een keer zin in.quote:
Ja, eens... ze hebben alle specifieke smaken eruit gekweekt (zeker bij witlof en spruitjes)quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het echt al lang niet meer gegeten en kreeg er in een keer zin in.
Maar ik rook het niet toen ik aan het koken was en had ook niet echt de smaak van hutspot
Ik vind de groente tegenwoordig zo weinig smaak meer hebben
Verschillend inderdaad, sommige groente hebben de structuur nog wel, maar de smaak moet dan van ver komen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het echt al lang niet meer gegeten en kreeg er in een keer zin in.
Maar ik rook het niet toen ik aan het koken was en had ook niet echt de smaak van hutspot
Ik vind de groente tegenwoordig zo weinig smaak meer hebben
Hmm zou morgen bellen als je dit dan nog hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de tandarts was prima. Maar ik had dus niet echt last van die kies voordat ik ging voor die nieuwe vulling. Maar nu heb ik dus steeds zo’n pijnvlaag, alsof er kou langs gaat zeg maar.
Dat moet toch niet kunnen?![]()
Misschien heb ik te snel wat gegeten? 🫣
Das mooi kut.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de tandarts was prima. Maar ik had dus niet echt last van die kies voordat ik ging voor die nieuwe vulling. Maar nu heb ik dus steeds zo’n pijnvlaag, alsof er kou langs gaat zeg maar.
Dat moet toch niet kunnen?![]()
Misschien heb ik te snel wat gegeten? 🫣
Ja echt heel jammer. Zelf na een dag staan zat er geen hutspot smaak aan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verschillend inderdaad, sommige groente hebben de structuur nog wel, maar de smaak moet dan van ver komen.
edit: maar wel jammer dan, zit je je te verheugen op zo'n lekkere hutspot voor niks
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Zelf na een dag staan zat er geen hutspot smaak aan.
Doen wat goed voelt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel of ik eens vroeg naar bed ga vanavond
Moehoe
De afleveringen mis je weinig aan in mijn optiek, op de spellen naquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Moet sowieso dit weekend even BB inhalen... stream te weinig en kijk de afleveringen niet
Ik kijk de afleveringen meer dan dat ik stream die streams zijn zooooo saaai.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Moet sowieso dit weekend even BB inhalen... stream te weinig en kijk de afleveringen niet
Je ziet toch meer dan op de streams. Ik vind de streams supersaai.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De afleveringen mis je weinig aan in mijn optiek, op de spellen na
Ja en omdat de streams zo saai zijn, voel ik weinig motivatie voor de uitzendingenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk de afleveringen meer dan dat ik stream die streams zijn zooooo saaai.
Heel eerlijk mij interesseren de spelletjes niet zo daarom scroll ik altijd door de uitzending heen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet toch meer dan op de streams. Ik vind de streams supersaai.
De spellen geven voor mij juist net dat beetje sjeuquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heel eerlijk mij interesseren de spelletjes niet zo daarom scroll ik altijd door de uitzending heen.
Ik wil meer weten of er nog iets boeiends achter de SL zat
Zo zie je maar zo veel mensen, zoveel wensenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De spellen geven voor mij juist net dat beetje sjeu
Daarom! En dat is alleen maar fijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo zie je maar zo veel mensen, zoveel wensen
Daarom vind ik zelf de afl op tv eel mooi.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en omdat de streams zo saai zijn, voel ik weinig motivatie voor de uitzendingen
Ook na al die tijd bondgenoten
Even die opgesloten lui zat
Die gesprekken in de dagboek kamer en meer dingen van BB zelf. Spelletjes hoeft van mij ook niet zoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heel eerlijk mij interesseren de spelletjes niet zo daarom scroll ik altijd door de uitzending heen.
Ik wil meer weten of er nog iets boeiends achter de SL zat
Naja al die ruzies (die ik te heftig vind) en manipulatieve romances... nehquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vind ik zelf de afl op tv eel mooi.
Bondgenoten ben ik ook een beetje zat. Maar kijk het nog eel.
In BB is nog weinig ruzie geweestquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja al die ruzies (die ik te heftig vind) en manipulatieve romances... neh
Misschien als ze een nieuwe RLS komt dat ik die ga volgen
Kan me niet voorstellen dat de bondgenoten het nog super lang gaan volhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |