Komt goed, ga ik doen Ebinas... ja dat is ook lief maar hij is ook gek met katjes...😻quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:04 schreef Ebinas het volgende:
Owwww Iceage?![]()
Als dat zo is wens hem iig sterkte van me.
Hij heeft vorig jaar mij nog geholpen met informatie voor mijn katje, terwijl hij helemaal liever niet in zulke topics post
Heb het toevallig van de week nog allemaal weer bij zitten werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed geregeld inderdaad Dotje... fijn voor de kinderen.... maar zo fijn dat ze gewoon lekker van je kunnen genieten.... en wij ook!!...![]()
Ja af en toe even nakijken of alles nog klopt... dat is wel handig om te hebben hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het toevallig van de week nog allemaal weer bij zitten werken![]()
Was mijn WW van internetbankieren kwijt, althans op de laptop
Ja lekker... lekker warm, het is zo koud...brrr...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ook een potje zetten
11 graden toen ik beneden de kachel aandeed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker... lekker warm, het is zo koud...brrr...
Oooh jum!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat ik naar eens lekker bami ga maken vandaag... zin in..
Ooh heb jij de kachel zo laag staan s'nachts? Bij mij staat hij op 16 graden... dan is het vreselijk koud bij jou...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
11 graden toen ik beneden de kachel aandeed.
Nu lekker opwarmen naar 15
Ja heerlijk... ik heb zo'n bamipakket van AH voor de eerste keer... kijken hoe dat bevalt..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh jum!
Restjesdag vandaag hier
Ja echt hé, het is vreselijk... je ziet geen hand voor ogen.. en het is mega koud..🥶quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:58 schreef spapaars het volgende:
Niet normaal.
Al dagen mistig, en nu zie ik amper de grond vanuit 14 hoog.
Jepquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heb jij de kachel zo laag staan s'nachts? Bij mij staat hij op 16 graden... dan is het vreselijk koud bij jou...
Dan eten we beiden lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... ik heb zo'n bamipakket van AH voor de eerste keer... kijken hoe dat bevalt..
Restjes zijn ook lekker...![]()
En dan verwarm je tot 16?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Ach het begint al warmer te worden
Pleur er wat mango chutney over, en het zal smaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... ik heb zo'n bamipakket van AH voor de eerste keer... kijken hoe dat bevalt..
Restjes zijn ook lekker...![]()
Ja iddquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:58 schreef spapaars het volgende:
Niet normaal.
Al dagen mistig, en nu zie ik amper de grond vanuit 14 hoog.
Ooh gelukkig...🤗quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Ach het begint al warmer te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |