quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mooi kalm an doen jij met je snotje...🤗
Ja inderdaad lekkere warme kleding aan... en het zit ook potdicht hé... je ziet geen hand voor ogen...
quote:
Mogguh Dotje.... jaja we zijn lekker bezig en ik heb ook lekker weer in de cos lopen kloten...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
JOnge jonge jonge, heb net alles caps en gifjes onder een spoiler gezet in SV zitten ze hier weer te klooien
Moguhh Dot,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
JOnge jonge jonge, heb net alles caps en gifjes onder een spoiler gezet in SV zitten ze hier weer te klooien
En als ze daar alles goed heeft gezet, waar gaan we dan heen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje.... jaja we zijn lekker bezig en ik heb ook lekker weer in de cos lopen kloten...
O o o wat moet ik toch met jou Quotes weer gerepareerd hier, dan verhuis ik nu even naar de COSquote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje.... jaja we zijn lekker bezig en ik heb ook lekker weer in de cos lopen kloten...
Morguhquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als ze daar alles goed heeft gezet, waar gaan we dan heen?
Je bent lief..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o o wat moet ik toch met jou Quotes weer gerepareerd hier, dan verhuis ik nu even naar de COS
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als ze daar alles goed heeft gezet, waar gaan we dan heen?
Ja als je geld te veel hebt vind ik het prima hoor. Zo heb ik toch nog wat te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Je zei gisteren dat je het echt rustig had @:Dotteke dus daar hebben we even iets aan gedaan kost een paar knaken maar dan heb je ook wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je geld te veel hebt vind ik het prima hoor. Zo heb ik toch nog wat te doen.
Heb het even achter gemeld, denk een leuke vakantie voor jullie, als beloningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahah weet ik toch..🤗
Gewoon omdat het kan!
Weet jij hoe het met Ice is, mis hem dit seizoen, wilje hem de groetjes doen als je hem weer spreekt?quote:
Ik heb Ice ook al een tijdje niet gesproken... hij is wel heel druk met van alles maar dat weet je.. maar als ik Ice spreek zal ik dat zeer zeker doen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet jij hoe het met Ice is, mis hem dit seizoen, wilje hem de groetjes doen als je hem weer spreekt?
Ja, zeker heel veel werk. Wat een gedoe kunnen sommige dingen toch ook opleveren. Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat je dingen goed regelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb Ice ook al een tijdje niet gesproken... hij is wel heel druk met van alles maar dat weet je.. maar als ik Ice spreek zal ik dat zeer zeker doen...
Ja echt krankzinnig hoor en er komt telkens meer bij... zoveel respect voor Ice dat hij dat allemaal regelt..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zeker heel veel werk. Wat een gedoe kunnen sommige dingen toch ook opleveren. Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat je dingen goed regelt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ja ik loop lekker binnen deze ochtend
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Je zei gisteren dat je het echt rustig had @:Dotteke dus daar hebben we even iets aan gedaan kost een paar knaken maar dan heb je ook wat...
Ik heb toen ik erg ziek was en niet wist hoe het af zou lopen de kinderen ingelicht over waar alles lag.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt krankzinnig hoor en er komt telkens meer bij... zoveel respect voor Ice dat hij dat allemaal regelt..
Ja inderdaad dat zie je nu..
Dat heb je wel goed geregeld inderdaad Dotje... fijn voor de kinderen.... maar zo fijn dat ze gewoon lekker van je kunnen genieten.... en wij ook!!...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toen ik erg ziek was en niet wist hoe het af zou lopen de kinderen ingelicht over waar alles lag.
Ik heb een lijst gebeld met waar ze heen konden bellen, wat de klantnummers waren van zorgverzekering, vattenval en dergelijke.
Ook de ww van fb en instagram om het allemaal te kunnen verwijderen.
Gelukkig hebben ze het niet nodig gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |