SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mijn schoonouders regelmatig tegengekomen in het Stadshart, en die wonen niet eens in Zoetje. Terwijl ik familie die hier wel woont echt nooit tegenkomquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En elkaar toch nog niet tegengekomen.
Wow, tegen Excelsiorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat lekker in het Philipsstadion
(not)
Ik vind stiekem van welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
(not)
Nice!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Krijg morgen geloof ik pakjes lucht:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
(not)
Zeker weten dat het geen helium is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Krijg morgen geloof ik pakjes lucht:
[..]
En dan krijg ik er nog 2 ookquote:
Volgens de Ikea zou het 19 kilo moeten zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen helium is?
nope. triest verhaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ow, die vermiste marjolein uit Rotterdam is dood gevondenGister al, maar ik lees het nu pas toevallig. Geen misdrijf
volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woont ie in mijn wijk? Ik heb Jumbo en Lidl op 5 minuten loopafstand
Twee pakjes lucht.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ow, die vermiste marjolein uit Rotterdam is dood gevondenGister al, maar ik lees het nu pas toevallig. Geen misdrijf
betaal je wel premium voor, lucht versturen is duurquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee pakjes lucht.
Benieuwd of het gebakken is.
Ik denk dat je dan wel iets meer dan een schroefje mist...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de Ikea zou het 19 kilo moeten zijn
Ik las t toevallig ook net. Had al wel gelezen dat er nieuwe beelden waren gevonden, maar vlak daarna dus ook gevonden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |