Samenvatting:quote:
Klinkt als een boel oudzeer van beide kanten...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Samenvatting:
Zijn als koppel 2 jaar geleden terug gekomen van 2 jarige reis. We hebben toen tijdelijk ingewoond bij schoonouders en keurig alle tijd betaald, waren tijdens het verhuizen naar onze huidige woning 1 dag te laat met betalen huur van die maand ( waren met andere zaken bezig.)
Daar maakte mijn schoonma een hele heisa van tijdens onze verhuizing (!) terwijl wij het gewoon simpelweg vergeten waren omdat we met van alles en nog wat bezig waren. Ordinaire scheldpartij kwam van haar kant. Toen wisten we nog niet dat ze met schulden zat en dergelijke, als ze ons dat had uitgelegd hadden we begrip…..maar de manier waarop het toen is gegaan maakt me nog steeds ontzettend boos.
Tevens dat heeft ze ons natuurlijk nooit gezegd, kwamen we achter toen ze allerlei abonnementen op onze ne had afgesloten achter onze rug om. ID fraude dus.
Zelfs getwijfeld aangifte te doen tegen haar.
Dus je vind dit normale zaken wat ik opsom?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een boel oudzeer van beide kanten...
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:01 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dus je vind dit normale zaken wat ik opsom?
Laat ik aan mijn vriendin overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:09 schreef Hanca het volgende:
Advies: zoek een andere zorglocatie, werk genoeg. Werken met je schoonmoeder is nooit echt een goed idee, nu al helemaal niet.
En probeer het goed te maken met je schoonmoeder, je was ooit goed genoeg met haar om tijdelijk bij haar in te trekken. Wacht dan nu niet tot het te laat is... ik heb mensen gezien die kapot zijn gegaan aan de spijt na het overlijden van de persoon met wie ze ruzie hadden.
Dat is natuurlijk het meest verstandig, het is haar moeder. Zij gaat daar allereerst over. Advies blijft richting haar natuurlijk staan.quote:
Jullie samen op de werkvloer is echt een bijzonder slecht plan. Zoek iets anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Samenvatting:
Zijn als koppel 2 jaar geleden terug gekomen van 2 jarige reis. We hebben toen tijdelijk ingewoond bij schoonouders en keurig alle tijd betaald, waren tijdens het verhuizen naar onze huidige woning 1 dag te laat met betalen huur van die maand ( waren met andere zaken bezig.)
Daar maakte mijn schoonma een hele heisa van tijdens onze verhuizing (!) terwijl wij het gewoon simpelweg vergeten waren omdat we met van alles en nog wat bezig waren. Ordinaire scheldpartij kwam van haar kant. Toen wisten we nog niet dat ze met schulden zat en dergelijke, als ze ons dat had uitgelegd hadden we begrip…..maar de manier waarop het toen is gegaan maakt me nog steeds ontzettend boos.
Tevens dat heeft ze ons natuurlijk nooit gezegd, kwamen we achter toen ze allerlei abonnementen op onze ne had afgesloten achter onze rug om. ID fraude dus.
Zelfs getwijfeld aangifte te doen tegen haar.
Klopt. Ga morgen in gesprek met manager of ik toch op andere vestigingen kan gaan werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jullie samen op de werkvloer is echt een bijzonder slecht plan. Zoek iets anders.
Schoonfamilie is niet echt een direct familielid toch (!)?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn werk in de gehandicaptenzorg mocht je niet in hetzelfde team als een familielid werken.
en dat werkt in de zorg? foute boel,ik had aangifte gedaan,dan had ze er niet meer gezeten(weigering VOG)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Newone82 het volgende:
kwamen we achter toen ze allerlei abonnementen op onze ne had afgesloten achter onze rug om. ID fraude dus.
helemaal waar,bij het grootste horecabedrijf (nederlands)van Nl, is er ook altijd wat met de familie,en de zaken er omheen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:35 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Familie en vrienden zijn geschikt voor alles wat niet met werk temaken heeft.
Werk is geschikt voor alles waar je niet met je familie en vrienden hoeft te dealen.
Mix het niet.
Ik werkte ooit in een familiebedrijf, dat is één van de redenen dat ik nu in het buitenland woon.
Hebben we over getwijfeld inderdaad om dat te doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
en dat werkt in de zorg? foute boel,ik had aangifte gedaan,dan had ze er niet meer gezeten(weigering VOG)
Zolang TS niet getrouwd is, is de schoonmoeder geen familie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn werk in de gehandicaptenzorg mocht je niet in hetzelfde team als een familielid werken.
Vertel ons alle roddels over de fam Van der Valk!quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
helemaal waar,bij het grootste horecabedrijf (nederlands)van Nl, is er ook altijd wat met de familie,en de zaken er omheen.
Dat is niet per se waar; in een VOG wordt gescreend op specifieke punten; die hoeven dus niet naar voren te komen in een specifiek profiel in de zorg. In hoeverre identiteitsfraude onder het zorgprofiel zou vallen weet ik niet; ik kan me voorstellen van wel, maar je kunt dus wel door een screening komen met iets op je kerfstok.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
en dat werkt in de zorg? foute boel,ik had aangifte gedaan,dan had ze er niet meer gezeten(weigering VOG)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |