Argumentum ad hominemquote:Op zondag 19 januari 2025 17:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat altijd maar willen geloven tegen wil en dank Piet... Je moet toch zelf ook weer eens leren denken.
Dat beweert ook niemand.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klopt en de loodgieters en andere dienstveleners zijn ook niet dé oorzaak van de luchtvervuiling maar Schiphol, de haven, stoken, autoverkeer rond Amsterdam, vuurwerk etc etc
Nee oude prutsert. Je leest niks en je neemt nooit iets aan. Je bent overtuigd van je eigen waarheid die onwrikbaar vast staat.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je Bartje mag geloven wel
Maar dan moet je echt overal een service-losplek van maken, want als je er 1 per straat of wijk hebt, moeten ze toch een karretje meenemen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:14 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Meer laad- en losplekken waar een servicemonteur met ontheffing iets langer mag blijven staan dan de gebruikelijke 30 minuten. Reguliere parkeerruimte lost niks op want daar staat al een auto geparkeerd. Meer parkeerruimte lost ook niets op, want dan staan er nog meer auto's geparkeerd.
Dat lijkt mij toch geen probleem? Als er nu een parkeerplaats is, heb je ruimte om een laad- en losplaats te maken. Een groter probleem is handhaving want veel automobilisten zijn niet zo netjes en zullen zonder handhaving hun auto overal neer zetten.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt overal een service-losplek van maken, want als je er 1 per straat of wijk hebt, moeten ze toch een karretje meenemen.
Nou zullen ze dat waarschijnlijk wel bij hebben, maar toch. Dat is het hele argument.
Je hebt echt problemen met inhoudelijk een discussie te voeren. Over kansloos gesproken. Je komt niet verder dan schelden, jij bakken en stropoppen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee oude prutsert. Je leest niks en je neemt nooit iets aan. Je bent overtuigd van je eigen waarheid die onwrikbaar vast staat.
Lees nou even de diverse post's van Gimmick en Brave_Sir_Robin). Die hebben wel een open blik en denken niet in problemen.
Maar dat ga je niet doen want je weet alles al. Dat is vrij kansloos.
Wat we wel weten sinds #138 is dat Parijs "automagisch" een veel leefbaarder stad is geworden. Schoon en zonder verkeersdoden. Dito een Spaanse kleinere stad. "Links" heeft dat gedaan wat natuurlijk nooit kan deugen.![]()
![]()
Wat zo fucking vervelend is dat dat in jouw optiek "negatief" is en dat jij beter weet wat goed is voor de inwoners aldaar. Terwijl je een andere boodschap uitdraagt dat de bewoners niet moeten zeiken en het maar te nemen hebben zoals de ondernemers dat willen. Dat vind ik uiterst dubieus.
Waar is die oplossing dan voor de hoteleigenaar? De slimme loodgieter met bakfiets is in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat is niet de kern van het probleem. Dat is een gevolg van de oplossing van een groter probleem.
En prima op te lossen.
Parkeerplekken voor uitsluitend ontheffinghouders is prima maar als je van buiten de stad komt voor een spoedgeval dan moet je die ontheffing wel paraat hebben. Anders laat je zo'n opdracht mooi schieten natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:14 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Meer laad- en losplekken waar een servicemonteur met ontheffing iets langer mag blijven staan dan de gebruikelijke 30 minuten. Reguliere parkeerruimte lost niks op want daar staat al een auto geparkeerd. Meer parkeerruimte lost ook niets op, want dan staan er nog meer auto's geparkeerd.
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:48 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zeg 1 ding Piet. HA HA HA.
En ALLES is de schuld van links, dat ook nog natuurlijk tot overmaat van ramp.
Nee, ik schreef dat de markt zal voorzien in een oplossing, verder dat klussenbussen niet de oorzaak zijn, maar veel meer de bewoners die stoken, de haven, Schiphol, etcquote:AL die schone lucht en leefbaarheid voor de inwoners VERPEST het ondernemersklimaat voor ons vrije jongens. Schande over Amsterdam en dat verwerpelijke schadelijke linkse beleid.
Slachtofferquote:De schone lucht voor die linkse rakkers is ONS verlies. Open je ogen!
Zelden zoveel stropop grossierderij gezien. Je gaat werkelijk nergens in op wat ik schrijf, je grossiert in stropoppen, op de persoon spelen en scheldpartijenquote:Dat is het toch zo een een beetje Pierre in een notendop?
Dat doe je altijd en overal. Laten we elkaar geen mietje noemen.quote:
Minder autoverkeer, want in het artikel in de OP wordt er vooral geklaagd over drukte en files.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is die oplossing dan voor de hoteleigenaar?
Gat in de markt dus.quote:De slimme loodgieter met bakfiets is in geen velden of wegen te bekennen.
Je moet erg gelukkig zijn in je wereld.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat doe je altijd en overal. Laten we elkaar geen mietje noemen.![]()
Je spreekt je uiteraard niet (en nooit) uit over het geweldige succes wat in #138 vertoond wordt.
Want het blijft allemaal kut wat er ook gebeurt omdat een links bestuur ons vrije jongens het leven onmogelijk maakt.
En over dat laatste gaat het vooral: je wilt niet inzien dat het belang van de bewoners veel hogere prioriteit heeft dan het geldelijke belang van een klein aantal vrije jongens voor dit topic in de vorm van loodgieters geboetseerd.
Dus het is een voordeel voor een zeer grote groep en mogelijk nadelig voor jouw soort jongens die niet meer hun goddelijke gang mogen gaan.
Ik weet wel wat beter is in deze.
Dat lijkt mij op te lossen. En boa’s zouden natuurlijk ook coulant moeten zijn als een servicebureau op een laad- en losplaats staat.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Parkeerplekken voor uitsluitend ontheffinghouders is prima maar als je van buiten de stad komt voor een spoedgeval dan moet je die ontheffing wel paraat hebben. Anders laat je zo'n opdracht mooi schieten natuurlijk.
Dat is denk ik wat off-topic hier Piet.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In de realiteit heb ik mijn huis vrijwel energieneutraal gemaakt, en rij ik voor een groot deel van het jaar op mijn eigen gemaakte zonnestroom. Wat heb jij gepresteerd?
Not a snowflakes chance in hell.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:28 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op te lossen. En boa’s zouden natuurlijk ook coulant moeten zijn als een servicebureau op een laad- en losplaats staat.
Wat vooral off topic is zijn jouw posts jegens mij, die werkelijk nergens ingaan op wat ik schrijf, maar vooral dat je de ene drogreden na de ander gebruikt en loopt te schelden.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is denk ik wat off-topic hier Piet.
Mijne ook en ik ben rechts. De realiteit is dat rechtse mensen die geen fuck om klimaat geven het veel vaker beter voor elkaar hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je moet erg gelukkig zijn in je wereld.
In de realiteit heb ik mijn huis vrijwel energieneutraal gemaakt, en rij ik voor een groot deel van het jaar op mijn eigen gemaakte zonnestroom. Wat heb jij gepresteerd?
Dit is het bericht waar je besluit om op te reageren?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Not a snowflakes chance in hell.
Ik vermoed en weet eigenlijk wel dat het antwoord daarop NEEN is.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:47 schreef Gimmick het volgende:
Is veiligheid en lokale luchtkwaliteit belangrijk?
Kijk dat is de spirit. Fuck alles. Mijn pure egoïsme is de norm! Al het andere is woke.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijne ook en ik ben rechts. De realiteit is dat rechtse mensen die geen fuck om klimaat geven het veel vaker beter voor elkaar hebben.
Duidelijk, voor jou is virtue signaling en het allemaal erg vinden belangrijk, daadwerkelijk wat doen nietquote:Op zondag 19 januari 2025 19:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kijk dat is de spirit. Fuck alles. Mijn pure egoïsme is de norm! Al het andere is woke.
Zo komen we er wel.
Dat DEED het Parijse stadsbestuur door de lucht SPECTACULAIR veel schoner te maken sinds 2000.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |