Ik hoef er gelukkig nog maar 2quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De keuze voor ronde 3 viel mij tegen. Gezien het beperkte budget ben ik bang dat ik hopeloos overboden wordt. Ik teken voor 2 renners deze ronde.
Het is niet moeilijk om in het hoofd van Mani te kruipen. Denk als een Mani.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:57 schreef Slobeend het volgende:
Degenen die nu vol zitten hebben geen last van @:mani89 met al z'n miljoenen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om in het hoofd van Mani te kruipen. Denk als een Mani.
Hij zet ze inderdaad bovenaan omdat anders het aanvullen van de tabel t/m 10 renners na het opslaan niet werkt. Als je een bod met 4 renners gedaan hebt, plaatst ie 6 lege regels er onder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:52 schreef franklop het volgende:
@:pino112. Ik zette vast renners als 9 en 10 neer op mijn lijst, aangezien ik die echt pas als laaste wil toevoegen en heb toen de lijst opgeslagen (#1 tm 8 leegehouden). Toen stonden 9 en 10 opeens op 1 en 2!
Voor toekomst misschien fijn als renners plekje op lijst houden ?
Ja.quote:En dat er wellicht optie komt om renners op de lijst met elkaar te wisselen als je ze zelf in andere volgorde op de lijst wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:08 schreef Pino112 het volgende:
Bod van Mani ontvangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Misschien is het genoeg!quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik was zo gewend in 2 cijfers en 1 achter de komma in te sturen dat ik bijna 23 euro op Madouas heb geboden, of ik bedoel 24 euro of 30 euro.
Genoeg mensen met ook nog veel geld. Hij kan ook op alles worden overtroffenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mani kan nu een paar namen droppen en niemand durft er vervolgens meer op te bieden.
Ik ga op alle namen bieden die mani droptquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Genoeg mensen met ook nog veel geld. Hij kan ook op alles worden overtroffen
Niet als hij 99 miljoen biedt!quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Genoeg mensen met ook nog veel geld. Hij kan ook op alles worden overtroffen
Alles boven ¤79.289.976 is genoeg om in ieder geval 1 renner binnen te halenquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet als hij 99 miljoen biedt!
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik Tim en Mik van Dijke ook als gecombineerd bod insturen aangezien zij zelf ook opereren als 1 net aan functionerende entiteit?
Een vervelende Telegraaf journalist, een reclame voor kukident kleefpasta, een Nederlandse nazaat van een Belgische God, een duik in Bacardi en een lekker bolletje met kaas.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mani kan nu een paar namen droppen en niemand durft er vervolgens meer op te bieden.
Dat zijn geen Fransen, die mag jij niet hebben. Heb nu mijn bod naar 50 miljoen aangepast.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik Tim en Mik van Dijke ook als gecombineerd bod insturen aangezien zij zelf ook opereren als 1 net aan functionerende entiteit?
Had niet eens door dat dat mocht! Baanbrekende regelupdate.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:42 schreef franklop het volgende:
Grappig, @:diegofuser en ik zijn de enige die een bod van exact 1 euro hebben uitgebracht. 7 in totaal, waarvan 3 succesvol! Diego heeft er zelfs nog 4 van 10 euro of lager uitgebracht. Van 11 biedingen van 10 euro of lager totaal zijn er 5 binnengehaald. Toch bijna 50%!
[ afbeelding ]
Misschien heb ik ze dan ook wel geskipt omdat ik niet kon kiezen!quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn geen Fransen, die mag jij niet hebben. Heb nu mijn bod naar 50 miljoen aangepast.
En wat een namen haal je er mee binnen hé. Een hoop stront en Noah Vandenbranden, die laatste kent U niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:42 schreef franklop het volgende:
Grappig, @:diegofuser en ik zijn de enige die een bod van exact 1 euro hebben uitgebracht. 7 in totaal, waarvan 3 succesvol! Diego heeft er zelfs nog 4 van 10 euro of lager uitgebracht. Van 11 biedingen van 10 euro of lager totaal zijn er 5 binnengehaald. Toch bijna 50%!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |