Wordt het in de toekomst ook mogelijk om op naam te zoeken bij het bieden ipv eerst niveau en team te moeten selecteren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt! Ga je nu ook meedoen aan de wielerprono? Werkt bijna op dezelfde manier.
Je bent verschrikkelijk aan het schroeien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die teamnaam kan je als je compleet bent nu ook zelf aanpassen. Via Instellingen (voorheen Login) en dan op de Teamnaam wijzigen-knop klikken.
Sta je open voor extra features?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die teamnaam kan je als je compleet bent nu ook zelf aanpassen. Via Instellingen (voorheen Login) en dan op de Teamnaam wijzigen-knop klikken.
Als jij nu weer voor de Fransen gaat als ik die over oke?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Laat ik dan maar eens mijn best gaan doen.
Pino heeft de patlef, jumbo ,zandbak en alpecin bonussen allemaal ingesliktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk aan het schroeien.
Straks hoeven we helemaal geen biedingen meer te doen en neemt AIno het overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pino heeft de patlef, jumbo ,zandbak en alpecin bonussen allemaal ingeslikt
Ik had er nog minder voor overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
De doorgaans dramatische tweede ronde pakt best goed uit dit keer. Nu al op 9 renners. Vooral Kamna voor 0,8 miljoen was een koopje.
BERCKMOES Jenno Lotto (PRT)
BLACKMORE Joseph Israel - Premier Tech (PRT)
CARAPAZ Richard EF Education - EasyPost (WT)
CHRISTEN Jan UAE Team Emirates - XRG (WT)
KÄMNA Lennard Lidl - Trek (WT)
LAFAY Victor Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT)
PENHOËT Paul Groupama - FDJ (WT)
PLAPP Luke Team Jayco AlUla (WT)
WITHEN PHILIPSEN Albert Lidl - Trek (WT)
Dan zou het iets met auto-aanvulling moeten worden ja ipv vaste waardes kiezen. Is zeker aan het begin van het seizoen wel makkelijker met transfers en nieuwe teams etc, ik snap het probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt het in de toekomst ook mogelijk om op naam te zoeken bij het bieden ipv eerst niveau en team te moeten selecteren?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sta je open voor extra features?
Zou het mogelijk zijn om verwachtingswaardes van uitslagen van rondes te maken op basis van bijvoorbeeld de startlijst en de uitslagen van je renners de afgelopen 3 seizoenen in de betreffende wedstrijden of zo?
Geen idee of het kan en hoeveel werk dat zou zijn. Is wel mooi als je ziet dat op basis van historische data een uitslag van 117-134 te verwachten is.
Je moet het gaan vermarkten aan Wielerflitsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Wel cool ja, het begint dan wel lichtelijk uit de hand te lopen. De startlijst binnenhalen is in principe niet zo moeilijk, dat daarna is wel wat meer werk. Ik neem het mee.
Importeer de sterren van Feltetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Wel cool ja, het begint dan wel lichtelijk uit de hand te lopen. De startlijst binnenhalen is in principe niet zo moeilijk, dat daarna is wel wat meer werk. Ik neem het mee.
Wim heeft ook een goede tweede ronde gedraaid.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GotenSSJ. Zijn team compleet met allemaal uitstekende renners.
Dan pas?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:08 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Wordt er nog aandacht aan de baby geschonken of moet je alles alleen doen?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pino heeft de patlef, jumbo ,zandbak en alpecin bonussen allemaal ingeslikt
Gougeard is in ieder geval nog vrij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij nu weer voor de Fransen gaat als ik die over oke?
40 mln voor 2 renners is angstaanjagendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Kooij, dat is spijtig.
Ik heb nu wel heel veel centen in ronde 3!
Dit is wel een leuk team in dit spelletjequote:Op woensdag 15 januari 2025 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Vorig jaar maar 10 renners maar nu na twee rondes al vol! Ik ben content met mijn kneusjes. GODDU gaat schroeien. Wel nog meer dan 13 miljoen over, dus we zijn geen Ajax maar kunnen in de transferperiode nog wat doen.
Renner Team Aanschafwaarde Aantal punten Verkoop
ARRIETA Igor UAE Team Emirates - XRG (WT) ¤100.000
ASGREEN Kasper EF Education - EasyPost (WT) ¤200.000
BISSEGGER Stefan Decathlon AG2R La Mondiale Team (WT) ¤3.800.000
BUCHMANN Emanuel Cofidis (WT) ¤200.000
BUDZIŃSKI Marcin ATT Investments (CT) ¤3.600.000
CARR Simon Cofidis (WT) ¤200.000
CORT Magnus Uno-X Mobility (PRT) ¤15.000.000
GAUDU David Groupama - FDJ (WT) ¤21.000.000
LAPORTE Christophe Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤21.000.000
MEEUS Jordi Red Bull - BORA - hansgrohe (WT) ¤16.000.000
PACHER Quentin Groupama - FDJ (WT) ¤200.000
TAMINIAUX Lionel Lotto (PRT) ¤4.300.000
TILLER Rasmus Uno-X Mobility (PRT) ¤800.000
VALTER Attila Team Visma | Lease a Bike (WT) ¤200.000
Gewoon niet op Franse renners of andere renners die er niets van kunnen bieden?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:57 schreef Slobeend het volgende:
Degenen die nu vol zitten hebben geen last van @:mani89 met al z'n miljoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |