Ja ja als het maar vol zatquote:
Oh ja Ajax speelt ook geloof ikquote:
Hmm ja ik zie hetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien beter als ze proberen te voetballen
Haha dat is wel een oer country songquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
Tumbleweeds![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja, mooi nummerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat is wel een oer country song
Wat is er voor volleyballie te zien?quote:
Ik zocht een plaatje via Google, maar vond niets passend bij de OPquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is er voor volleyballie te zien?
Volgens mij kan je ook beter niet op harige ballen gaan zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje via Google, maar vond niets passend bij de OP
Die badeend is weer fitquote:
Fitter dan ik.quote:
Alles gaat bergop zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef D. het volgende:
Ik zit een Zwitserse serie te kijken, dat valt nog niet mee om te volgen
Of ze spreken allemaal Reto-Romaans, ook wel moeilijk tevolgenquote:
Corona hebben we net gehad, deze hoef ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de rampenfilmliefhebbers,
nu op Veronica,
Contagion
Ik vind/vond het een heel goede film.
Ik heb geen idee, ik zou ze niet uit elkaar kunnen houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Of ze spreken allemaal Reto-Romaans, ook wel moeilijk tevolgen
Die film is uit 2010 (geloof ik), wel een heel goede voorspelling van hoe corona zou gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Corona hebben we net gehad, deze hoef ik niet
Ik heb hem nu opstaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die film is uit 2010 (geloof ik), wel een heel goede voorspelling van hoe corona zou gaan
Oh dat is wel interessant jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die film is uit 2010 (geloof ik), wel een heel goede voorspelling van hoe corona zou gaan
Nog steeds interessantquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, my bad,
Film komt uit 2011
Er zijn er echt massa'squote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oh my horror,
there is not just one
https://www.nu.nl/313999/(...)ier-naar-finish.html
In the end there can be only one.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oh my horror,
there is not just one
https://www.nu.nl/313999/(...)ier-naar-finish.html
Weer met zwaarden aan het spelen ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In the end there can be only one.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer met zwaarden aan het spelen ja?
Ik hield toch meer van Enigma.quote:
Ik maar 14.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, was wat optimistisch. Heb maar 6 cd's.
Maar, heb 15 albums in mp 3 (waaronder wel die 6 cd's)
2 ik had een dubbel cd als2 stuks geteld.quote:
Nog ergerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 ik had een dubbel cd als2 stuks geteld.
Dat bedacht ik mij ook ineens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger
Maar, hoe vaak luister je er nog naar? Ik echt heel zelden
Niet het water opgegaan ook nuquote:
Mjah er Zitten toch wel bochten in die Amstel 😬 en de kant was nauwelijks te zien en tegenliggers al helemaal nietquote:
Op het water is het vaak nog erger idd .. verstandig hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah er Zitten toch wel bochten in die Amstel 😬 en de kant was nauwelijks te zien en tegenliggers al helemaal niet
Neem dan ook een duikboot dan heb je geen last vd mist.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het water is het vaak nog erger idd .. verstandig hoor
quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem dan ook een duikboot dan heb je geen last vd mist.
Hey heerquote:
Even maandje rustig aan gedaan.quote:
Prutser, ik doe al 2 maanden rustig aan.quote:
Ik sta al 9 maanden droog.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutser, ik doe al 2 maanden rustig aan.
Dati s nooit verkeerdquote:
Goed om te horen, iets waar je trots op kan zijn.quote:
Ach, zo naar Jeroen Bosch ziekenhuis. Hele been opgezet. Naar vaat laborantorium. Maandag naar poli en woensdag naar chirurg voor uitslag.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dati s nooit verkeerd
Verder alles wel goed ?
Oh jee!! Heel veel sterkte!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, zo naar Jeroen Bosch ziekenhuis. Hele been opgezet. Naar vaat laborantorium. Maandag naar poli en woensdag naar chirurg voor uitslag.
Ik hoop dat de uitslag meevalt, dan kom je er wel weer bovenop.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, zo naar Jeroen Bosch ziekenhuis. Hele been opgezet. Naar vaat laborantorium. Maandag naar poli en woensdag naar chirurg voor uitslag.
Jemig was het nog allemaal niet genoeg geweestquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah ze zijn al begonnenquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb verder helemaal niet met Enge Musk maar Starship kan ik daar wel los van zien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef pullup het volgende:
Dat dat ding maar vele malen moge ontploffen in de bek van die space Nazi
Maar dan wel als ie naast die oranje oompa loompa staat?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef pullup het volgende:
Dat dat ding maar vele malen moge ontploffen in de bek van die space Nazi
Nog beter jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan wel als ie naast die oranje oompa loompa staat?
Ja voor een ramptoerist zoals ik is dit wel aardig kijkvoer ook maar die klapmongool moet er geen cent aan verdienen en dat doet ie helaas welquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Geeft wel leuk vuurwerk als dat ding uit elkaar spat.
Door en door verrot iig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef pullup het volgende:
Lelijkste mannen op aarde, van binnen en buiten
Nou, er zijn er nog wel een paar,quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:01 schreef pullup het volgende:
Lelijkste mannen op aarde, van binnen en buiten
Ook naar, hoeft nog net geen raketje opquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, er zijn er nog wel een paar,
die van BBB bijvoorbeeld
He, maar jij als superfan,quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook naar, hoeft nog net geen raketje op
Grote panda dag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, maar jij als superfan,
ben je al klaar voor maandag?
Dan komt je grote held weer terug in zijn witte huisjequote:
Je haalt wat personen door elkaar nu denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt je grote held weer terug in zijn witte huisje
Yeun-woo?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Zometeen maar eens een ping in de oven schuiven
Pandora Ping, mijn favorietquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Zometeen maar eens een ping in de oven schuiven
Nu nog een middel tegen giftige politiciquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel bizar dit.
Ze zijn heel erg ver met het, door AI, ontwerpen van anti-gif voor slangenbeten.
Straks kan je ze dus echt goed behandelen
https://www.hln.be/weer-e(...)n-eiwitten~a3dc5ef6/
Nu niet gelijk het onmogelijke eisen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu nog een middel tegen giftige politici
Mijn specialiteitquote:
Folie eraf, deurtje open en wachten tot het kastje ping zegt?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Folie eraf, deurtje open en wachten tot het kastje ping zegt?
Dat kan mijn parkiet zelfs.
Als het maar lekker is.quote:
Nee, dat is een heel ander soort gif.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu nog een middel tegen giftige politici
Dan moet ik die ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze had ik:
https://www.ah.nl/product(...)pie-masala-surinaams
Die is echt lekker
Deze sla ik op, klinkt echt superlekkerquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij hadden een voltreffer met een nieuw receptje... Echt heerlijk! Duurde ff met maken.. net op![]()
[ afbeelding ]
Was het ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze sla ik op, klinkt echt superlekker
Ziet er heel lekker uitquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij hadden een voltreffer met een nieuw receptje... Echt heerlijk! Duurde ff met maken.. net op![]()
[ afbeelding ]
Ja las het, hoop dat het standhoud jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ze gaan stoppen met vechten in gaza
Kijken hoe lang dat duurt
Code badeend?quote:
Ik was een keer met een fanatieke vogelaar op Texel toen daar net een roodkopklauwier was gesignaleerd. Wat een gekkenhuis was datquote:Op donderdag 16 januari 2025 06:31 schreef pullup het volgende:
We hoeven we niet zo fanatiek te zijn als deze mensen![]()
Kijken hier wel.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)r-zeldzame-brileider
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was een keer met een fanatieke vogelaar op Texel toen daar net een roodkopklauwier was gesignaleerd. Wat een gekkenhuis was dat
Morguh Pullupquote:
Doet mij denken aan Soesterberg als daar een speciaal vliegtuig langskwam. Dat leidde tot gevaarlijke situaties zo druk als het toen werd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was een keer met een fanatieke vogelaar op Texel toen daar net een roodkopklauwier was gesignaleerd. Wat een gekkenhuis was dat
Dat is bijna nog een fanatieker stel dan die bird watchersquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Soesterberg als daar een speciaal vliegtuig langskwam. Dat leidde tot gevaarlijke situaties zo druk als het toen werd.
Idd, ze kwamen soms van heinde en verre, voor zien van camera's met telelenzen die zo groot waren dat ze nauwelijks te tillen waren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is bijna nog een fanatieker stel dan die bird watchers![]()
Op mijn introductiekamp voor mijn studie biologie ook op Texel ook zon stel meegemaakt die de wekker om 4 uur hadden gezet om vogels te gaan checken
Studie zandkorrels tellen?quote:
Kom ik aan met 1x Ameland.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik was op Vlieland in 1980. Zagen m'n maten en ik Joop de Tour winnen en Harry Sacksioni optreden. Op de boot kwamen we de veerboot van Terschelling tegen, veel groter en veel meer lekkere wijven dus. Daarna 8 keer naar Terschelling geweest. (Appelhof)
Nee maar ze wel begrijpen ...quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Studie zandkorrels tellen?
Die boot van Terschelling daarop zat ik waarschijnlijk in 1980... mijn laatste keer op zuipvakantie .. in september 1980 op introductie week met de fiets naar Schier.. met fysioquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik was op Vlieland in 1980. Zagen m'n maten en ik Joop de Tour winnen en Harry Sacksioni optreden. Op de boot kwamen we de veerboot van Terschelling tegen, veel groter en veel meer lekkere wijven dus. Daarna 8 keer naar Terschelling geweest. (Appelhof)
Een oudje voor het plaatselijke "sufferdje"......quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die boot van Terschelling daarop zat ik waarschijnlijk in 1980... mijn laatste keer op zuipvakantie .. in september 1980 op introductie week met de fiets naar Schier.. met fysio
Inderdaad. Niet één van m'n vakantie "liefdes"quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef pullup het volgende:
Nu zit ineens een van die andere stinkrijke Nazi's ook al raketjes de lucht in te schieten
Ik zie allerlei rockets the air ingaan de laatste dagen .. ben het spoor een beetje kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef pullup het volgende:
Nu zit ineens een van die andere stinkrijke Nazi's ook al raketjes de lucht in te schieten
100 % zeker vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
Gaat Starship vanavond vliegen? Wat denk jij @:engine
Over een paar minuten iig de Stakeout livestream![]()
Ja de ene mafkees na de andere gaat zich er mee bemoeien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie allerlei rockets the air ingaan de laatste dagen .. ben het spoor een beetje kwijt
Dia duitquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net een baan aangeboden, ik moet er alleen even voor naar Ierland verhuizen.
Ik zeg doen!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net een baan aangeboden, ik moet er alleen even voor naar Ierland verhuizen.
Wil je mij weg hebben?quote:
Weet ik ook wel. Maar even naar Ierland verhuizen is wel een hele grote stap.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het anders : het is een kans voor jou
Absoluut!! En En een hele mooie kans voor jezelfquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar even naar Ierland verhuizen is wel een hele grote stap.
Als ik nou 20 jaar jonger was geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut!! En En een hele mooie kans voor jezelf
Okay okay okay oudjequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik nou 20 jaar jonger was geweest.
Pas je op hoe je mij noemt.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas je op hoe je mij noemt.
Van jou kan ik het wel hebben.quote:
hihiquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jou kan ik het wel hebben.
Mijn parkiet daarintegen...quote:
Die gaat mij dood snavelen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet daarintegen...
Ze zegt dat jij te lief bent om wat aan te doen.quote:
Oeffff gelukkig maar danquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zegt dat jij te lief bent om wat aan te doen.
Doei danquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Alleen, dankzij de hond putin, binnenkort geen kabels meer tussen hun en de rest van de wereld. Dus kunnen ze gezellig met zijn allen interwebben daarquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:08 schreef chufi het volgende:
In Ierland hebben ze ook internet schijnt het
Gezellie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen, dankzij de hond putin, binnenkort geen kabels meer tussen hun en de rest van de wereld. Dus kunnen ze gezellig met zijn allen interwebben daar
Van mij mag de lente enzo wel beginnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zien jullie dat,
5 uur, grijs, maar nog steeds niet donker
Wordquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij mag de lente enzo wel beginnen.
Ik ben kaal, maar nog steeds niet grijsquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zien jullie dat,
5 uur, grijs, maar nog steeds niet donker
Zijn gangetje zoals gewoonlijk.quote:
Gelijk maar even lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
We kwamen vandaag een boek over @:Gast_op_Afstand_GOA tegen.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat? Zonder haar is dat moeilijk te bewijzen hequote:Op donderdag 16 januari 2025 17:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben kaal, maar nog steeds niet grijs
Ah! Ja, geweldig boek over mijn prachtige Koninkrijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was ooit op het zeilschip de Goaquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit op het zeilschip de Goa
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een oudje voor het plaatselijke "sufferdje"......
1980.
De eerste keer met vrienden op vakantie, naar Vlieland. Eerst de trein, daarna de boot in Harlingen. Stoere jongens van 17 uit de provincie. Zouden het wel even gaan maken. In Utrecht overstappen. Later ging René (Kiep) er zelf wonen, en bij oud-landskampioen DOS voetballen. Verder Kees, Henri en Jack (Scheur). Harry (Muis) en Ton (Lut) kwamen twee dagen later. Moesten nog huiswerk maken of zo. Waren immers pas 16. Lutje had toen al het grootste woord. Snotaap nog van één meter 60. Grote charmeur in het uitgaansleven bij de oudere meiden. Lach aan z'n kont heet dat.
Eenmaal op de boot gingen we buiten aan boort van het uitzicht genieten. Stonden wel verdacht veel geitenwollensokkers met een vlindervanger aan de reling. Dat realiseerden we ons pas echt toen we de boot uit Terschelling passeerden. Die was op de terugweg naar Harlingen. Kees: 'Herm, die is drie keer zo groot. En veel meer mooie meiden.' Hangend over de reling kreeg ik een windvlaag in m'n mond. Moest een beetje rochelen en spuugde het weg. Recht tegen de wind in. Het waaide terug op de jas van een flierenfluitende natuurgenieter. 'Jeetje wat smerig, potjandorie nog an toen.' Toon Hermans zou die spreuk hebben herhaald. Haagse Sjonnie uit de Schilderswijk zou m'n neus hebben gebroken.
Tent opgezet. Leuke aanmoedigende stimulans van de meiden die onze buren werden. Uit Dokkum en hoog volleyballend. Als sporters onmiddellijk een mooi gespreksonderwerp om contact te krijgen. Toen de tent eenmaal stond gelijk naar het strand. Stortemelk, de camping, lag immers achter de duinen. Eenmaal op het strand maakte ik van de eerste de beste blote borsten een foto. Had ik in Bommel op het strand nooit gezien. Zal wel een randstedelinge zijn geweest. Henri ingegraven en een frisbee op z'n hoofd gelegd. Waarom weet ik nog steeds niet. Hij zal er wel om gevraagd hebben.
's avonds stappen in De Witte Zeeman. Leuk contact met de buurvrouwtjes. Na een paar dagen gingen we eens in de tegenoverliggende tent kijken. De Stoep. Zaten Hans van den Heuvel, Jaap Bambacht (De Bums) Paul Ruijsink en Theo Van Rijen. Ouwe jongens krentenbrood. Stonden ook op Stortemelk. Paul en Jaap volgens mij op de motor. Waren al veel ouder en volwassener dan wij. Zeker 21.Die zochten dus een relaxtere omgeving om te gaan stappen. Al die drukte van jonge minse. Inmiddels klikte het steeds beter met Ineke uit Dokkum. Van het één kwam het ander en voor je het weet heb je duinzand in je bilnaad. Na 2 weken kon ik Peter's Gun, The harder they come en Is she realy goïng out with him wel dromen. Dromen deed ik nog lang over Ineke. Zij was op haar 18e natuurlijk al een fase verder in haar leven. Met haar uitzet bezig ofzo.
Later met m'n maten vaak naar Terschelling geweest. Ook met andere Nozems. We waren onze onschuld al aan het verliezen. De echte onschuld blijft echter altijd bij je. Een jonge geest valt niet te verspoken. Nog verschillende soorten Inekes ontmoet. Niemand was zo goed aan het net en zo sterk bij de eerste oogopslag als zij.
Oh ja. René had geen zin om de zware tent helemaal mee naar Bommel te slepen. Stak er de fik in. Ons snel uit de voeten gemaakt. Immers de broer van René, Ruud Rensen (fotootje bouwen) werkte op Stortemelk. We waren sneller weg dan dat Joop Zoetemelk de Tour won. Hetgeen we in de kantine live hadden meegemaakt. Joop was even niet de eeuwige tweede. Zoals Ineke voor mij de eeuwige eerste blijft.
Herman.
eh eigenlijk was het iets andersquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat mijn bemanning je een aangename tijd bezorgt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Dat was vrijwel gelijktijdigquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
RIP Genius![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
eh eigenlijk was het iets andersJa weet ik, maar ze hebben de boot nog niet afbetaald.. dus tot die tijd is hij van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hij verdiend wel een dubbel memorandumquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh Dat was vrijwel gelijktijdig_O-
Slaap lekker dan maar.quote:
Morgen Dotquote:
Heeft die nu een doek om zijn/haar nek?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft die nu een doek om zijn/haar nek?
Een slabbetjequote:
RUDquote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:34 schreef pullup het volgende:
Dat raketje heeft de Nazi gemist![]()
![]()
Jammer
![]()
![]()
Een snelle ongeplande demontage![]()
Vanwege de deels mislukte test moesten zeker twintig toestellen van luchtvaartmaatschappijen die boven de Golf van Mexico vlogen hun route wijzigen om vallend puin te vermijden.
Deels mislukte testJa ze hebben hem gemist
Je zal er je nek over breken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft die nu een doek om zijn/haar nek?
zo iets vroeg ik me dus de laatste dagen al af.. misschien omdat mn dochter toch regelmatig daar in de hogere sferen vertoefdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:34 schreef pullup het volgende:
Dat raketje heeft de Nazi gemist![]()
![]()
Jammer
![]()
![]()
Een snelle ongeplande demontage![]()
Vanwege de deels mislukte test moesten zeker twintig toestellen van luchtvaartmaatschappijen die boven de Golf van Mexico vlogen hun route wijzigen om vallend puin te vermijden.
Deels mislukte testJa ze hebben hem gemist
Misschien is er bloed afgenomen.quote:
Heb je ook beelden waar deze vliegt?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook beelden waar deze vliegt?
Dat is wel een mooi gezicht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier maar koud,
was gewoon wit buiten, bomen en gras volledig onder de rijp
Op zich wel, ware het niet dat het ook heel mistig was.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
What the duck![]()
SBE is weer aan het opknappen zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is wel een viezig eendjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBE is weer aan het opknappen zo te zien
What the duck![]()
Sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
What the duck![]()
Waar google jij op marc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Idd, beetje privé foto's van mij delen.quote:
Niet, dit staat hier gewoon in de afbeeldingen onder aan de paginaquote:
Die gaat ook lekker door steedsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Mooie opname van de uitbarsting vulkaan
https://www.telegraaf.nl/(...)n-hawai-uitgebarsten
Ja die weet de aandacht wel op zich te vestigenquote:
In IJsland is het nu even rustig maar die gaat ook wel weer los binnenkortquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die weet de aandacht wel op zich te vestigen
Ik blijf het een mooi natuurwonder vinden die uitbarstingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
In IJsland is het nu even rustig maar die gaat ook wel weer los binnenkort
Uh huh, tot het in onze achtertuin isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooi natuurwonder vinden die uitbarstingen.
Ik heb geen achtertuin.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh huh, tot het in onze achtertuin is
Het is triest voor de mensen die daar wonen, maar waarom ga je in de buurt van een vulkaan wonen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh huh, tot het in onze achtertuin is
Je weet dat er niet zover van hier ook een vrij grote vulkaan ligt hequote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is triest voor de mensen die daar wonen, maar waarom ga je in de buurt van een vulkaan wonen?
Volgens mij was die vulkaan er eerder.
Maar neemt niet weg dat het voor de bewoners niet fijn is.
Maar het blijft mooi om te zien (opbeeld)
Ze wonen niet in de buurt bij vulkanen die vaak uitbarsten. Vulkaangrond is wel zeer voedingsrijk en dat is de reden dat mensen er wel in de buurt gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is triest voor de mensen die daar wonen, maar waarom ga je in de buurt van een vulkaan wonen?
Volgens mij was die vulkaan er eerder.
Maar neemt niet weg dat het voor de bewoners niet fijn is.
Maar het blijft mooi om te zien (opbeeld)
Die ligt in de zee toch, of doel jij op een andere?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er niet zover van hier ook een vrij grote vulkaan ligt he
Ik zou er ver vandaan blijven als het konquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wonen niet in de buurt bij vulkanen die vaak uitbarsten. Vulkaangrond is wel zeer voedingsrijk en dat is de reden dat mensen er wel in de buurt gaan wonen.
Ik doel op een anderequote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ligt in de zee toch, of doel jij op een andere?
In Frankrijk toch?quote:
Daar was deze week nog een 5+ aardbeving maar op een andere plekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
In IJsland is het nu even rustig maar die gaat ook wel weer los binnenkort
Ik zit het net even op te zoeken maar zelfs Nederland heeft er 2.quote:
Die liggen in zee.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit het net even op te zoeken maar zelfs Nederland heeft er 2.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die liggen in zee.
En nog 2 actieve ook, maar wel op de Antillen.
https://www.nporadio1.nl/(...)-een-onder-rotterdamquote:Koornneef heeft twee stukken Nederlands lava meegenomen. Eén komt uit de vulkaan in de Waddenzee. De ander komt uit de grond onder Rotterdam. Of er een vulkaan onder Rotterdam zit, is nog niet met zekerheid te zeggen.
Dan komen we wel simpel van rotterdan afquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)-een-onder-rotterdam
Meegekregen jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was deze week nog een 5+ aardbeving maar op een andere plek
Pessi-mistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Maar veel belangrijker,
wanneer pleurt die klote mist op?
Het zou me niets verbazen dat er ergens anders op dat eisland iets uitbarst ... de mid-atlantic-ridge loopt tenslotte over het hele eilandquote:
Je mag het echt allemaal hebben,quote:
Hello professor Falken...quote:
Hellraiser is vanavond te zien, lijkt me wel wat voor jouquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hellraiser is vanavond te zien, lijkt me wel wat voor jou
Fortnite?quote:
Ken de klassiekers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |