Lord!quote:
Hoe gaat het?quote:
Prima hoor, veel te regelen nu maar er worden stappen gezetquote:
Nice!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, veel te regelen nu maar er worden stappen gezet
En daar?
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice!
Volgens mijn stappenteller heb ik er al 700 gezet.
Nee, ik schaam mij er niet voor.quote:
Moet je ook niet doen!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik schaam mij er niet voor.
Nooit! Nimmer!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen!
Lord!quote:
Stigs!quote:
Gaat sneller dan geplandquote:
Ja? Liggen de dakpannen recht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat sneller dan gepland
Voor zover we ze kunnen zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja? Liggen de dakpannen recht?
Dan zijn het nu kunstschilders geworden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor zover we ze kunnen zien
Wel een gedoe met schilders zoeken
Mijn vader is huisschilder geweest en hij heeft zo'n beetje al zijn oud-collega's gebeld. En 1 had er maar tijd. Dat was wel apart, maar ze hebben dan wel werk genoeg.
Het is ook een kunst.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan zijn het nu kunstschilders geworden.
Flauw.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook een kunst.
Zolang het er maar op zitquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het er maar op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |