Denk je dat wij geen cyberaanvallen en dergelijke uitvoeren? De boel 24/7 spioneren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hoezo eenzijdig?
Als je wil weten waarom Rusland dit doet, dan lees je toch het Russische nieuws? oh wacht
Uiteraard. En nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niets eenzijdigs aan. Rusland is het kwaad in dit conflict.
Dit topic gaat over sabotages van netwerken. Gaat nogal wat verder dan spioneren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:12 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Denk je dat wij geen cyberaanvallen en dergelijke uitvoeren? De boel 24/7 spioneren?
Natuurlijk doen wij dat, al weet ik hoe lang. Net als Rusland.
Oh, spionage vindt vast wel plaats.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:12 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Denk je dat wij geen cyberaanvallen en dergelijke uitvoeren? De boel 24/7 spioneren?
Natuurlijk doen wij dat, al weet ik hoe lang. Net als Rusland.
Je zou op z'n minst kunnen proberen een gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit topic gaat over sabotages van netwerken. Gaat nogal wat verder dan spioneren.
Maar fijne whataboutism man. Lekker. Rusland doet niks fout, want wij doen het ookflikker op man
Wij varen met schepen door Russische wateren om kabels en leidingen te vernielen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:15 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst kunnen proberen een gesprek te voeren.
Ik zeg dat het gek is opeens zo hard in te zetten op escalatie voor iets wat verre van nieuw is en wij zelf ook flikken.
Het is wel erg naief om te denken dat wij nog nooit opzettelijk schade hebben aangericht aan Russische infrastructuur.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, spionage vindt vast wel plaats.
Maar opzettelijk infrastructuur vernielen is wel van een andere orde van grootte.
Even los van de oorzaak, er is schade aangericht en het is goed dat we dat nu actief gaan bestrijden.
Noem eens wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:17 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Het is wel erg naief om te denken dat wij nog nooit opzettelijk schade hebben aangericht aan Russische infrastructuur.
Ja daar zijn ze goed in dat trainenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is prima internationale training voor de NAVO.
Ik weet ook zeker dat de AIVD en Europol een database hebben met Russofielen.
Het klonk in je hoofd vast heel grappig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:19 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze goed in dat trainen
Geen woorden in de mond leggen, dat is wel erg laag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dus, omdat Mr.Crow denkt dat wij (de NAVO-landen) schade hebben toegebracht aan Russische infrastructuur, mag de NAVO geen poging doen om onze infrastructuur te beschermen.
Ik zal het doorgeven.
Met 100.000 ton of meer olie aan boord? Beter confisqeren ze dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef Haags het volgende:
Gaat wmb niet ver genoeg. Die boten moeten gewoon zinken naar de bodem.
Oh, dus je vindt wél dat de NAVO het recht heeft om onze wateren te beschermen tegen sabotage?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:23 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Geen woorden in de mond leggen, dat is wel erg laag.
Wij maken niks kapot, maar je kan de feiten blijven negeren, dan ga ik geen gesprek voeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:15 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst kunnen proberen een gesprek te voeren.
Ik zeg dat het gek is opeens zo hard in te zetten op escalatie voor iets wat verre van nieuw is en wij zelf ook flikken.
Waar zeg ik van niet dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dus je vindt wél dat de NAVO het recht heeft om onze wateren te beschermen tegen sabotage?
Lang niet zo grappig als geloofwaardig een Russische dreiging willen aanpakken in een ijskoud buitenwater terwijl de ingebeelde "vijfde kolonne" hoogtij viert op het binnenwater.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het klonk in je hoofd vast heel grappig.
Ik kan het nogmaals herhalen hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat zeg je nu eigenlijk wel. Laten we ons daar eens op concentreren.
Ja, als Rusland onze infrastructuur vernielt dan loop je het risico op escalatie, wat je nu ook ziet gebeuren. De NAVO gaat onze wateren beter beschermen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:26 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Ik kan het nogmaals herhalen hoor.
Ik zeg dat opeens zo hard inzetten op escalatie erg vreemd en opvallend is.
Omdat het dat ook is.
Dat is wat Finland heeft gedaan met dat schip die die kabel heeft gesloopt. De boel zal worden verkocht om de reparatie te bekostigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met 100.000 ton of meer olie aan boord? Beter confisqeren ze dat.
En dat noemde ik eenzijdig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, als Rusland onze infrastructuur vernielt dan loop je het risico op escalatie, wat je nu ook ziet gebeuren. De NAVO gaat onze wateren beter beschermen.
Maar hoe maakt dat je punt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |