Ze is heel goed in haar eigen falen op anderen afschuiven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:50 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar wat doet zij goed dan?
Ze maakt overal een puinhoop van.
quote:
Het gaat er niet zo zeer om dat dit vanaf rechts minder wordt toegejuicht. Voor links en heel Nederland is dit een gruwelijk domme move.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ach het is toch normaal bij vele rechtse users hier, kunnen niks hebben net zoals de rechtse politici, veel geschreeuw maar daar houdt het dan ook mee op
Ach komt die jodenjacht weer waar de Israëlische supporters zich ook misdroegen maar daar hoor je rechts niet over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er niet zo zeer om dat dit vanaf rechts minder wordt toegejuicht. Voor links en heel Nederland is dit een gruwelijk domme move.
Hoe denk je dat dit internationaal wordt opgepikt? Wij zijn de eerste die na WO2 weer jodenjachten houden een paar maandjes terug. En de beelden en afschuw daarvan bleef niet beperkt tot onze grenzen. En nu stralen we naar onze bondgenoten uit dat wij daar stiekem toch wel een beetje trots op zijn. Dit keer zijn The Netherlands first onder leiding van Femke Halsema en die willen we nu een lintje geven. Heb je enig idee hoe dom en achterlijk dat overkomt naar landen waar ze wel een beetje kunnen relativeren en in het hier en nu zitten?
Volgende week staat Donald Trump aan het roer en die ziet Israel als de beste bondgenoot van Amerika. We krijgen het wss al wat lastiger met de VS, maar zoals als dit gaat natuurlijk niet in je voordeel werken. Iemand als Trump neemt je dan gewoon helemaal niet serieus meer, en dat soort dingen moet je ook meewegen als je dit soort eigenzinnige (linkse en woke) initiatieven neemt.
Hier heb je een filmpje waarin duidelijk wordt hoe fanatiek Trump voorstander is van Israel. En hier wordt je misschien ook gelijk duidelijk dat Trump wel snapt hoe de dynamiek tussen Gaza/Israel in elkaar steekt itt tot onze linkse onnozelen.
Think twice!
Bekijk deze YouTube-video
En het zijn dus vooral die linkse onnozelen die de schreeuwers zijn. De linkse schreeuwers die met trommels een hoop kabaal maken, voor miljoenen slopend schade aanrichten, die niet zelf kunnen nadenken of relativeren en totaal geen idee hebben wat ze nou eigenlijk schreeuwen.
Dit bedoel ik nou. Je neemt niet eens de moeite om dat filmpje te kijken om te zien wat er nog meer buiten jouw bubble gebeurt zodat je een beetje in de realiteit kunt komen. Je doet niet alleen jezelf daarmee tekort, maar ook de rest van de Nederlanders dus. Je draagt daarmee b j om deze giftige onzin en chaos in stand te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach komt die jodenjacht weer waar de Israëlische supporters zich ook misdroegen maar daar hoor je rechts niet over.
En met het aanhalen van die mafkees Trump maak je het niet beter
Klopt, ik ga niet naar Trump kijken want daar komt 90 procent onzin uitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Je neemt niet eens de moeite om dat filmpje te kijken om te zien wat er nog meer buiten jouw bubble gebeurt zodat je een beetje in de realiteit kunt komen. Je doet niet alleen jezelf daarmee tekort, maar ook de rest van de Nederlanders dus.
Harstikke goed. Gewoon een bord voor je kop houden. Lekker blind blijven voor de realiteit, dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
Klopt, ik ga niet naar Trump kijken want daar komt 90 procent onzin uit
Ik hoef niet te zien dat Trump fanatiek het oorlogszuchtige Israël lief heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Harstikke goed. Gewoon een bord voor je kop houden. Lekker blind blijven voor de realiteit, dan kom je er wel.
koekoekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoef niet te zien dat Trump fanatiek het oorlogszuchtige Israël lief heeft
Tja, en op deze manier kan Halsema dus helemaal niks fout doen. De Halsemisten zijn devote gelovigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Harstikke goed. Gewoon een bord voor je kop houden. Lekker blind blijven voor de realiteit, dan kom je er wel.
Ja dit. Ik vind dit hele fenomeen (het Israel is de echte boosdoener naratief zoals hierboven) nog het meest vergelijkbaar met een massapsychose. Vanuit een psychose en waanwerkelijkheid ben je ook 100% overtuigd dat je gelijk hebt en dat jij de echte werkelijkheid ziet die andere mensen niet zien en niet kunnen zien. Soms zelfs omdat je het idee (waan) hebt zelf verlicht te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef thedeedster het volgende:
Tja, en op deze manier kan Halsema dus helemaal niks fout doen. De Halsemisten zijn devote gelovigen.
Hier staat goedbeschouwd helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dit. Ik vind dit hele fenomeen (het Israel is de echte boosdoener naratief) nog het meest vergelijkbaar met een massapsychose. Vanuit een psychose en waanwerkelijkheid ben je ook 100% overtuigd dat je gelijk hebt en dat jij de echte werkelijkheid ziet die andere mensen niet zien en niet kunnen zien. Soms zelfs omdat je het idee (waan) hebt zelf verlicht te zijn.
Mensen in een sekte krijgen dat ook. Iedereen die buiten de sekte leeft, zit niet in de realiteit, snapt niet hoe het werkelijk in elkaar steekt en wij binnen onze bubble overtuigen elkaar van onze eigen in stand houdende waan. En laten we daarbij vooral niet luisteren naar mensen van buiten onze sekte, want die zijn van de boze en willen ons misleiden.
Precies zoals mensen in een psychose ook reageren, waardoor in zo'n toestand ook alleen maar medicatie helpt om een beetje terug te kunnen komen. Maar daarna duurt het nog maanden, jaren voordat die mensen weer een beetje normaal kunnen functioneren.
En hoe langer zo'n massapsychose in stand wordt gehouden, hoe lastiger het is om er uit te ontwaken. Treurig.
Dat snap ik. Jij kunt het gewoon niet lezen en tot je nemen. Het past gewoon niet in jouw manier van denken en de overtuigingen die je hebt. Je kunt er niks mee en bevestigt dat dus ook. Onbewust onbekwaam heet dat. Je kwartje is nog steeds niet gevallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:23 schreef recursief het volgende:
Hier staat goedbeschouwd helemaal niks.
Nee, het is een grote ragepost met kroegpraat, maar het gaat nergens over Halsema en inhoudelijk is het ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat snap ik. Jij kunt het gewoon niet lezen en tot je nemen. Het past gewoon niet in jouw manier van denken en de overtuigingen die je hebt.
En interpreteren en de juiste verbanden leggen kun je dus ook niet. Een gesprek tussen ons twee is daarom volkomen zinloos; voor ons alle twee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:25 schreef recursief het volgende:
Nee, het is een grote ragepost met kroegpraat, maar het gaat nergens over Halsema en inhoudelijk is het ook niet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
En interpreteren en de juiste verbanden leggen kun je dus ook niet. Een gesprek tussen ons twee is daarom volkomen zinloos; voor ons alle twee.
Dat was exact ook mijn eerste reactie.quote:Op
dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Red_85 het volgende:
¿Que?
Whahahahahahahahahahahhahhahhahaahahahaa
Hoe houdt ze haar stad “overeind”? Dat soort holle subjectieve uitspraken zeggen helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef recursief het volgende:
Volkomen terecht. Ze houdt zichzelf, haar ambt en haar stad ondanks alle stront die ze over zich krijgt uitgestort met klasse overeind.
Amsterdam stond internationaal voor lul 2 maanden terug. Een jacht op Jodenmensen omdat ze Joods zijn in een Jodenstad met een Joodse ziel. Oa zij laat toe dat die ziel al jaren keihard verkracht wordt door allerlei onguur volk waar ze niet tegen durft op te treden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef recursief het volgende:
Volkomen terecht. Ze houdt zichzelf, haar ambt en haar stad ondanks alle stront die ze over zich krijgt uitgestort met klasse overeind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |