abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:29:02 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216293833
quote:
Femke Halsema genomineerd als beste bestuurder van 2024

AMSTERDAM - De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema is genomineerd als beste lokale bestuurder van afgelopen jaar. Dat maakten de organisatoren van de jaarlijkse verkiezing dinsdag bekend.

„Burgemeester Halsema is een voorbeeld voor het openbaar bestuur in deze tijd van polarisatie. Ze treedt daadkrachtig op en ziet de groepen in haar stad die aandacht vragen”, klinkt de motivatie voor haar nominatie.

Spanningen
In 2024 moest Halsema de openbare orde in de hoofdstad bewaken, terwijl daar volop spanningen waren door de oorlog in Gaza. Pro-Palestijnse demonstraties leidden tot vernielingen op de Universiteit van Amsterdam en de verstoring van de opening van het Nationaal Holocaustmuseum en een pro-Israëlische manifestatie op de Dam, een jaar na de terreur van 7 oktober 2023.

Vanwege de broeierige sfeer in de stad, koos Halsema ervoor om flinke veiligheidsmaatregelen te nemen rondom de Nationale Dodenherdenking op 4 mei. Begin november was er een grootschalige klopjacht op Israëlisch voetbalsupporters in de hoofdstad. Dat nieuws ging de hele wereld over.

Standvastig en daadkrachtig
„Burgemeester Femke Halsema is communicatief en daadkrachtig, vinden nomineerders”, schrijven organisatoren Necker en Binnenlands Bestuur. „Daarbij spreken ze hun waardering uit voor haar standvastigheid, ook onder grote uitdagingen en druk. Verder prijzen nomineerders haar reflecterend vermogen op situaties en eigen optredens.”

Andere genomineerden zijn onder anderen burgemeester Jeroen Dijsselbloem van Eindhoven en Han Polman, Commissaris van de Koning in Zeeland.

-----------------------------------------------------------------------------

Let op: bron is de Telegraaf; bericht is dus nog serieus ook :{

https://www.telegraaf.nl/(...)-bestuurder-van-2024
Volkomen terecht natuurlijk >:O

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 14-01-2025 14:54:08 ]
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:32:44 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216293889
Lachwekkend. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216293958
Fred Teeven voelt zich nu miskend gok ik.

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:37:50 #4
508131 Beau_ter_Ham
Weg wegens slecht beleid
pi_216293959
Hadden ze nou echt niemand beters in de aanbieding? Had dan de prijs gewoon niet uitgereikt.... dit is toch hartstikke kut voor alle mensen die die prijs ooit ontvangen hebben, de waarde daalt gelijk tot onder het nulpunt
Wegens minachting van de admin voor de leden (en zijn onfatsoenlijk gedrag ) heb ik dit forum verlaten
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:38:03 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216293962
Wat een fantastisch nieuws! Femke Halsema verdient deze nominatie absoluut. Ze is echt een heldin en een voorbeeld van sterk en menselijk leiderschap. Ondanks de enorme uitdagingen en spanningen in Amsterdam heeft ze altijd daadkrachtig en standvastig gehandeld. Haar vermogen om te verbinden en haar moed om moeilijke beslissingen te nemen, maken haar een inspiratie voor velen. Ik ben enorm trots op haar!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:41:58 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216294008
Ik kan niet op X, maar er zal zo vast wel een steunende tweet van Geert aankomen.
pi_216294012
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:38 schreef Starhopper het volgende:
Wat een fantastisch nieuws! Femke Halsema verdient deze nominatie absoluut. Ze is echt een heldin en een voorbeeld van sterk en menselijk leiderschap. Ondanks de enorme uitdagingen en spanningen in Amsterdam heeft ze altijd daadkrachtig en standvastig gehandeld. Haar vermogen om te verbinden en haar moed om moeilijke beslissingen te nemen, maken haar een inspiratie voor velen. Ik ben enorm trots op haar!
Waarom ben je trots op haar? Is het jouw verdienste dat ze handelt zoals ze doet?
pi_216294023
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volkomen terecht natuurlijk >:O
Waarom zet je dan 'De Speld' in je titel?
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:49:49 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216294123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:43 schreef Hiddendoe het volgende:

---------------------------
Toelichting: TT was aanvankelijk: "De Speld - Femke Halsema genomineerd als beste bestuurder van 2024"

maar die TT is intussen gemodereerd tot de huidige TT
Het nieuwsbericht is eigenlijk volkomen ongeloofwaardig en lachwekkend, vandaar. Het zou wat dat betreft inderdaad zo uit de Speld kunnen komen of vanaf Nieuwspaal. En als dit in Israel wordt vernomen denken ze dat we helemaal achterlijk zijn geworden. Een paar maanden geleden werden er onder haar watch nog Jodenjachten gehouden waarvan Dick Schoof in zijn eerste reactie nog onsteld zei "Ik schaam me kapot!!!" :{

Maar mevroj niet hoor. Ze vond dat ze het allemaal prima geregeld had en dat het door wat scootervolk een beetje tegen zat. Wat ze er niet bij verteld heeft, is dat zij keihard aan dit toxische klimaat heeft bijgedragen door elke dag alle ruimte in haar speeltuin te geven voor haar Palestina en Hamas feestgangers onder het mom van legitiem 'protest'. Die groepering bevestig je dan ook in hun toxische en giftige denkbeelden, door ze iedere keer die bescherming te geven, en je schept zo een klimaat dat het iedere keer verder uit de hand loopt. Niet echt smart en humaan leiderschap dus. En niks nominatie dus. En als mevrouw Halsema echt zo integer zou zijn, zou ze nu bedanken voor deze nominatie omdat ze het zelf niet zo passend zou vinden, gezien wat zich allemaal heeft voorgedaan onder de vleugels van haar bestuur. Maar let maar op, ook dat gaat ze niet doen.

Heb je enig idee hoe dit in Israel wordt ontvangen? In de tweede wereldoorlog haalde de Amsterdamse politie de Joden op om ze over te dragen aan de Duitsers die het stokje dan weer overdroegen aan hun collega's over de grens waar ze mochten douchen. Google maar op "Zij deden hun plicht". En nu er in Amsterdam een paar maanden geleden weer enthousiaste Jodenjachten zijn georganiseerd, gaan wij deze burgemeester van Amsterdam nomineren als beste bestuurder 2024!

Dat is volslagen krankzinnig en gruwelijk ongepast dus!!!

En hoe kan het dat je in Amsterdam elke dag mag oproepen om de Joden in Israel van de river to the sea weg te vagen (lees vernietigen, want dat is letterlijik de agenda zoals die is gecommiceerd door de' initiatiefnemers') maar als we vinden dat we een immigratie- of laten we even als voorbeeld zeggen smurfenprobleem hebben, dat je dan een racist bent? Dit klopt gewoon niet!

En ik onderschrijf dit nieuwsbericht in de TT met deze emoticon >:O die ik interpreteer als iemand die helemaal knetter is en die vervolgens zegt dat deze nominatie volkomen terecht is.

En ik mag toch wel een klein beetje scherpte van dit userbestand verwachten lijkt me.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 14-01-2025 19:19:22 ]
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:50:30 #10
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216294131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Goeie.

Want is Telegraaf toch?
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216294152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het nieuwsbericht is eigenlijk volkomen ongeloofwaardig. Het zou wat dat betreft inderdaad zo uit de Speld kunnen komen of vanaf Nieuwspaal. Er ik onderschrijf dat met deze emoticon >:O die ik interpreteer als iemand die helemaal knetter is en die zegt dat dit volkomen terecht is.

Wat mij betreft had ze uberhaupt nooit genomineerd mogen worden, maar het zou me niks verbazen als ze haar die prijs nog geven ook.
Toch een mooi bewijs dat dit een grote vuile vriendjespolitiek is.
En wij pikken dit allemaal. Of we laten het in ieder geval gebeuren.
We verdienen dan toch ook niet beter?
pi_216294162
Niet dat het niet verdiend is, ik ben prima tevreden met Halsema als Amsterdammer; maar wat is dit weer een typisch kutartikel van de Telegraaf.
Geen enkele melding in het artikel over hoe de verkiezing georganiseerd is, welke criteria etc.
Blijkt maar weer dat ze artikelen schrijven voor publiek dat niet nadenkt
pi_216294171
Echt serieus hardop gelachen. _O-

Wat een soap.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216294180
Lijkt me geen gemakkelijke stad dus zal wel terecht zijn.
Rule of Acquisition #125: "You can't make a deal if you're dead."
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:54:37 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216294186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom ben je trots op haar? Is het jouw verdienste dat ze handelt zoals ze doet?
Trots zijn op iemand betekent niet dat ik mezelf op de borst klop voor haar daden, maar dat ik haar inzet, moed en leiderschap waardeer. Femke Halsema kiest vaak voor het moeilijke pad, blijft trouw aan haar principes en zet zich in voor een inclusieve samenleving. Dat inspireert mij, en daarom spreek ik mijn trots uit. We mogen best eens wat vaker waarderen wat mensen goed doen, vind je ook niet?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216294244
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Trots zijn op iemand betekent niet dat ik mezelf op de borst klop voor haar daden, maar dat ik haar inzet, moed en leiderschap waardeer. Femke Halsema kiest vaak voor het moeilijke pad, blijft trouw aan haar principes en zet zich in voor een inclusieve samenleving. Dat inspireert mij, en daarom spreek ik mijn trots uit. We mogen best eens wat vaker waarderen wat mensen goed doen, vind je ook niet?
Deed je dat maar eens in alle richtingen niet alleen richting dat enge en hypocriete linkse clubje van je, vind je ook niet?
pi_216294251
quote:

[..]
Jazeker mag dat. Maar jezelf steeds opnieuw inzetten voor een multiculturele maatschappij terwijl diezelfde maatschappij in stukken en brokken rondom jou in elkaar stort, ja dan ben je niet echt goed bezig.
Zoals zij zich nu 'inzet' heeft totaal geen zin. Ze leeft in de toekomst, en het heden boeit haar niet zoveel.
Dan ben je niet goed bezig als 'leider'.

Laat de toekomst over aan de filosofen, zij moet NU handelen.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:12:04 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216294415
pi_216294519
We moeten natuurlijk niet op alle slakken zout leggen. De kont afvegen met de rechtsstaat, achterlijke barbaren de stad op stelten laten zetten en een jodenjacht. Maar wel mooi een paar miljoen die voor Amsterdam was overgemaakt naar Gaza terwijl de kades instorten en overal bergen afval op straat liggen. Ze was tenslotte wel hard bezig met verbinding.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216294572
Ik moet eens een linkse drugsdealer zien te vinden, want het spul dat hun nemen moet echt supergoed zijn.
Echt compleet van de wereld.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:22:10 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216294585
Dat heeft ze gewoon dik verdiend.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216294632
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:22 schreef Harvest89 het volgende:
Dat heeft ze gewoon dik verdiend.
Zeker! Op basis van.. Nouja.. dingen!
pi_216294791
Valse TT, het komt niet van de Speld, jammer hè dom rechts
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:48:49 #24
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216294911
Op nationaal niveau overigens wel gewoon waar.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216294991
Maar dat misbaksel ligt zo'n beetje aan de grondslag van elke vorm van maatschappelijke polarisatie binnnen Nederland.
Heel veel sambal
  dinsdag 14 januari 2025 @ 16:11:55 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216295205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Niet doorhebben dat user sarcastisch is :') _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 14 januari 2025 @ 16:12:13 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216295212
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Nyamuk het volgende:
Maar dat misbaksel ligt zo'n beetje aan de grondslag van elke vorm van maatschappelijke polarisatie binnnen Nederland.
Sure, in heel nederland hebben we last van Halsema

8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216295269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Nyamuk het volgende:
Dat idioten zoals jij haar niets vinden spreekt alleen maar in haar voordeel
pi_216295307
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Niet doorhebben dat user sarcastisch is :') _O-
Even teruglezen.
pi_216295330
Ik had daar ook kunnen staan. Maar ik zou dan wel zo eerlijk geweest zijn om toe te geven dat ik er niks van gebakken had.
Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik niks met politiek te maken wil hebben.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 16:50:06 #31
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_216295653
quote:

[..]
Trots zijn op iemand betekent niet dat ik mezelf op de borst klop voor haar daden, maar dat ik haar inzet, moed en leiderschap waardeer. Femke Halsema kiest vaak voor het moeilijke pad, blijft trouw aan e
haar principes en zet zich in voor een inclusieve samenleving. Dat inspireert mij, en daarom spreek ik mijn trots uit. We mogen best eens wat vaker waarderen wat mensen goed doen, vind je ook niet?
Maar wat doet zij goed dan?
Ze maakt overal een puinhoop van.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_216295713
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:50 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Maar wat doet zij goed dan?
Ze maakt overal een puinhoop van.
Waarvan dan?
Sicker than your average.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 17:00:25 #33
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_216295764
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:54 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Waarvan dan?
Ben je achterlijk of doe je achterlijk?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_216295785
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:00 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Ben je achterlijk of doe je achterlijk?
Oke, duidelijk.
Sicker than your average.
pi_216295900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:37 schreef Het_Bokje het volgende:
Fred Teeven voelt zich nu miskend gok ik.

[ afbeelding ]
Die heeft nu een bestuurlijke functie elders
pi_216295929
Kokhalsema, een échte politica met principes....

:')
  dinsdag 14 januari 2025 @ 17:22:06 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216295987
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:14 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Die heeft nu een bestuurlijke functie elders
_O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216296018
Volkomen terecht. Ze houdt zichzelf, haar ambt en haar stad ondanks alle stront die ze over zich krijgt uitgestort met klasse overeind.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216296079
Krankzinnig na al die woekerende jodenhaat in haar stad.
pi_216296202
Wat _O-
Intolerant voor intolerantie
pi_216296277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik had daar ook kunnen staan. Maar ik zou dan wel zo eerlijk geweest zijn om toe te geven dat ik er niks van gebakken had.
Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik niks met politiek te maken wil hebben.
Lekker achter de geraniums blijven Gerda
pi_216297071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef recursief het volgende:
Volkomen terecht. Ze houdt zichzelf, haar ambt en haar stad ondanks alle stront die ze over zich krijgt uitgestort met klasse overeind.
Not sure if serious...
pi_216297256
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Not sure if serious...
Bloedserieus. Je kan het met haar oneens zijn, of haar politieke keuzes verafschuwen, maar dat laat onverlet dat ze in tegenstelling tot schreeuwers als Wilders altijd zeer vaardig, slagvaardig, inhoudelijk en doeltreffend te werk gaat zonder zich ooit te laten verleiden tot het gooien met verbaal vuilinis of mensen persoonlijk af te branden.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 14-01-2025 19:11:49 ]
  dinsdag 14 januari 2025 @ 19:01:07 #44
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_216297281
Nou, die verkiezing hoeven we ook niet serieus te nemen dus. Als er iemand afgelopen jaar heeft aangetoond totaal geen controle te hebben, is zij het wel.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_216297437
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:38 schreef Starhopper het volgende:
Wat heeft ze precies goed gedaan?
pi_216297468
Schuimbekkend rechts nu
pi_216297474
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:59 schreef recursief het volgende:

[..]
Bloedserieus. Je kan het met haar oneens zijn, of haar politieke keuzes verafschuwen, maar dat laat onverlet dat ze in tegenstelling tot schreeuwers als Wilders altijd zeer vaardig, slagvaardig, inhoudelijk en doeltreffend te werk gaat zonder zich ooit te laten verleiden tot het gooien met verbaal vuilinis of mensen petsoonlijk af te branden.
Oh ja, en dat ze in veel gevallen heeft gefaald in haar aanpak met demo's van blm, corona, die jodenjacht recent, maakt haar zó goed....?

Maar waarom je de vergelijking met Wilders maakt, dat volg ik ff niet hoor...
pi_216297502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Schuimbekkend rechts nu
Ach, kritiek op een benoeming en je bent meteen rechts....

Ja, zo rolt de linkse kliek weer...
pi_216297600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh ja, en dat ze in veel gevallen heeft gefaald in haar aanpak met demo's van blm, corona, die jodenjacht recent, maakt haar zó goed....?
Daar wordt, zoals over alles dat Halsema doet, nogal veel herrie over gemaakt vanuit het anti-Halsemakamp, meestal zonder enige, of hooguit flinterdunne onderbouwing. En dat weet ze ook eigenlijk altijd wel in duidelijke woorden te weerleggen. Is ook niet zo moeilijk als de schreeuwers iedere keer al op de socials tekeer gaan dat Halsema gefaald zou hebben terwijl nog nauwelijks duidelijk is wat er nou precies aan de hand is.
quote:
Maar waarom je de vergelijking met Wilders maakt, dat volg ik ff niet hoor...
Omdat Wilders geen gelegenheid voorbij laat gaan om haar volledig af te branden, tot en met een oproep (motie zelfs) aan de minister van Binnenlandse Zaken om haar te ontslaan. Wilders is wat betreft Halsemahaat wel de grootste schreeuwlelijk die in den Haag rondloopt.
pi_216297735
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach, kritiek op een benoeming en je bent meteen rechts....

Ja, zo rolt de linkse kliek weer...
Ach het is toch normaal bij vele rechtse users hier, kunnen niks hebben net zoals de rechtse politici, veel geschreeuw maar daar houdt het dan ook mee op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')