Dat ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens… zat net te denken dat het wel wat tijd is voor wat andere/meer meubels
Ik geloof best dat BB slimme mensen Achter heeft die de uitkomsten kunnen manipuleren door de juiste personen allerei verplichte Badges op te spelden, maar de Tokens lijken mij nog veel te goedkoop, óf ze verdienen teveel per gamequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Andere jaren kon BB nog wel eens de boel naar zn hand draaien, door juist een bepaald spel uit te kiezen of andere dingen, maar dat wordt zo wel veel moeilijker
er ligt gewoon een matras onder de vloerbedekking van de slaapkamer volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:32 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind ook dat ze langzamerhand bedden moeten krijgen. Hun botten moeten wel pijn beginnen te doen.
Ze klagen dat het erg dun is, en niet lekker ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt gewoon een matras onder de vloerbedekking van de slaapkamer volgens mij.
het veert gewoon als ze er op lopen.
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt gewoon een matras onder de vloerbedekking van de slaapkamer volgens mij.
het veert gewoon als ze er op lopen.
Ik ben niet overtuigd. Heb het een paar keer herhaald, maar het hoofd van Jolien bewoog geen tiende mm.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
JeJo als mp4:
https://streamable.com/p1k7f1
BB heeft gezegd dat de Game changers per week veranderen van prijs, nu is de duurste 3000 en 5000 maar hoe meer geld er in het spel komt, zullen die prijzen wel omhoog gaan gok ik maar zoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof best dat BB slimme mensen Achter heeft die de uitkomsten kunnen manipuleren door de juiste personen allerei verplichte Badges op te spelden, maar de Tokens lijken mij nog veel te goedkoop, óf ze verdienen teveel per game
Lijkt me ook niet lekker liggen , althans ik zou daar prima op kunnen liggen maar dit zijn toch allemaal prinsjes en prinsesjes die beter gewend zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze klagen dat het erg dun is, en niet lekker ligt.
Het is allemaal heel vluchtig , geen echte kusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Heb het een paar keer herhaald, maar het hoofd van Jolien bewoog geen tiende mm.
Ah dat is idd Marktwerkingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB heeft gezegd dat de tokens per week veranderen van prijs, nu is de duurste 3000 en 5000 maar hoe meer geld er in het spel komt, zullen die prijzen wel omhoog gaan gok ik maar zo
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is allemaal heel vluchtig , geen echte kus
dat zal best wel, dat ze erover klagen, maar het is niet zo dat ze op de harde vloer liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze klagen dat het erg dun is, en niet lekker ligt.
Idd, dat houd je ook niet langer dan 1 nacht vol denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best wel, dat ze erover klagen, maar het is niet zo dat ze op de harde vloer liggen.
Ik dacht dat ze echt gewoon op vloerbedekking lagen. Dit veranderd de zaakquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best wel, dat ze erover klagen, maar het is niet zo dat ze op de harde vloer liggen.
Nee als je goed kijkt zie je dat de voeten van de bewoners wat omlaag 'zakken' in de vloer bij de slaapgedeeltes als ze daar lopen. Viel me gisteravond op bij Jordy.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt gewoon op vloerbedekking lagen. Dit veranderd de zaak
De g wordt niet uitgesprokenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
'Nele' zegt Samson en Gert, maar het klinkt (voor mij) bijna als Samson en Hert
West Vlaanderen, daar is dat normaal. Bruhhe, Hent, enz.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
'Nele' zegt Samson en Gert, maar het klinkt (voor mij) bijna als Samson en Hert
Wow ze doet watquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de naysayers,Linda schilt aardappels:
[ afbeelding ]
paar jaar terug waste kitty haar roze pak ook nooit, en achteraf vertelde kitty, dat hij elke avond werd gewassen, wij zien niet alles , maar veel willen dat niet horenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de naysayers,Linda schilt aardappels:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |