Ja, vrij weinig sneeuw hier eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ben je nog in de Alpen? Daar voorlopig weinig tot geen neerslag
Uit het hart geschreven.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef Kriegel het volgende:
Vieze, vuile, koude, kale, grauwe ellende, met dat fokking contrastloze kunstlicht van die loden plaat dat geen moment echt licht wordt voordat het alweer richting donker gaat, en dan ben ik óók al een week strontverkouden waardoor ik niks anders kan dan binnenzitten en naar die rotzooi kijken. BAH!
Ik haat winters in dit land.
Vriezen wel hier maar 0 rijp.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Het vriest al een tijdje hier, flink wat rijp overal. Volop winters gevoel hoor.
Het was hier ook al een aantal dagen mistig, da's allemaal aangevroren. Mooi aanzicht wel.quote:
Heb nog hoop voor morgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was hier ook al een aantal dagen mistig, da's allemaal aangevroren. Mooi aanzicht wel.
Ruilen? Ik heb hier dan weer nooit onweer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb nog hoop voor morgen![]()
Zag prachtige plaatjes vandaag voorbij komen en dat terwijl we die mist ook hadden. Bizar altijd die verschillen op korte afstand.
Ja magquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb hier dan weer nooit onweer.
Volgens mij moet het dan wel tot 2 uur vannacht vriezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:30 schreef 12Beaufort het volgende:
Gaat het dan toch eenj ijsdag worden in de Bilt. Temperatuur is nog niet boven nul geweest vandaag..
[ afbeelding ]
Ja officieel wel. Ik snap dat nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij moet het dan wel tot 2 uur vannacht vriezen.
Hier zowaar al de 2e ijsdag. Het kan dus nog
Ik ga zo nog even 18 km naar huis fietsen?
17-12-2022, toch?quote:
Is wel een typical Dutch view deze tijd van het jaar, niewaar?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:51 schreef Dutch_view het volgende:
Wordt wakker, open de gordijnen en zie..... weer mist
Helaas wel jaquote:Op zondag 19 januari 2025 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is wel een typical Dutch view deze tijd van het jaar, niewaar?
Wie preciesquote:Op zondag 19 januari 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat dit de winter is waar velen naar uit hebben gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |