Dat zijn nou typische verhalen van Puttoquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:33 schreef Frutsel het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)d-januari-met-deftig
Wat is deze? Schaatsen uit het vet eind januari?
Vreselijk irritant figuur blijft dat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zijn nou typische verhalen van Putto![]()
kut...ik zie nu pas dat hij dat zelf geschreven heeft iddquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zijn nou typische verhalen van Putto![]()
Genieten geblazen voor jou dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:22 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent gore/vieze/saaie/lelijke nordseesuppe de hele dag
En die vent zit er wellicht opnieuw vies naast, zie 28 decemberquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut...ik zie nu pas dat hij dat zelf geschreven heeft idd![]()
![]()
ik zag wel dat hij het gebruikte om zijn tweets te staven maar ik wist niet dat hij ook bij weer.nl actief was.
Dat is wel vaker zo... en dan wist hij soms ook zijn tweets of berichtenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En die vent zit er wellicht opnieuw vies naast, zie 28 december
Geloof dat meteen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo... en dan wist hij soms ook zijn tweets of berichten
*nothing to see here*
Het heeft gelukkig geen invloed op mijn humeurquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Genieten geblazen voor jou dus
En wij maar lopen klagen met dit bewolkte en mistige dagenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef INViCTuS het volgende:
Gewoon 49 dagen zo goed als donker. Poh, moet er toch niet aan denken
[ x ]
Was er niet een "serieus" project van een aantal gasten die een artificiele berg wilden gaan bouwen ergens in Flevoland ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk Nederland gewoon een paar honderd meter ophogen
Die zijn er ook te veel/vaak, dus wel terecht :pquote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wij maar lopen klagen met dit bewolkte en mistige dagen
Winterweer voor mij is een pak sneeuw, daarna zon, overdag -2, snachts strenge vorstquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo geen winterweer in zicht. Het is toch al twee weken winterweer en de komende twee weken ook nog zo te zien.
Rond het vriespunt is toch gewoon winterweer.
Misschien toch een een globe er bij nemen. New-York ligt al ter hoogte van Madrid. Chicago ter hoogte van de Canarische eilanden. Het weer in die steden wordt bepaald door de windrichting, meer dan door iets anders. Ben er tientallen keren geweest. In de zomer en in de winter. Vergelijk ze maar liever niet met ons zeeklimaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk, hier kan het wel. Hier natuurlijk vrijwel onmogelijk. Qua breedtegraad verschilt het niet veel met Nederland alleen daar ligt geen bak water met vis die te warm is
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |