Jep, zaterdag en met name zondag komt de gevoelstemperatuur amper boven 0 in het ZO althans.quote:
Dit is geile praat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij gladde mist overdag pompend gasgeven
Wel met zon lees ik? Dus koud, maar niet grauw danquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, zaterdag en met name zondag komt de gevoelstemperatuur amper boven 0 in het ZO althans.
Yuma ain't got shit on you eh?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel met zon lees ik? Dus koud, maar niet grauw dan
Nouja, -5 's nachts en 4 overdag. En veel zon. Staat overal. Gisteren en eergisteren ook veel zon zag ik aan de panelen. Sowieso afgelopen week wel redelijk op woensdag en zaterdag na als ik de data zo aflees. Rekeninghoudend dat er ook nog sneeuw op de panelen lag een deel van de tijdquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yuma ain't got shit on you eh?
Nou ik zou niet te hoge verwachtingen hebben..quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel met zon lees ik? Dus koud, maar niet grauw dan
Maakt me niet uit, wat sneeuw en dan weer zon hier.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou ik zou niet te hoge verwachtingen hebben..
De mist word hier nu ook alweer steeds dikker (niet dat hij ooit is weggeweest vandaag), ik hoop dat het morgenochtend meevalt op de wegquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:27 schreef Frutsel het volgende:
Morgen schijnbaar ook mist... meerdere vluchten op Schiphol nu al geschrapt en gaan de mist in
https://www.omroepbrabant(...)70-vluchten-omgeleidquote:Het vliegverkeer op Eindhoven Airport ligt woensdag helemaal stil vanwege de mist. Dat meldt een woordvoerder van de luchthaven. De verstoring gaat mogelijk de hele dag duren. In dat geval worden ruim zeventig aankomende en vertrekkende vluchten vertraagd, geannuleerd of omgeleid naar een andere luchthaven, zoals Weeze en Keulen-Bonn.
Mist is nooit heerlijk. Mist is altijd lelijk, saai en intens sneuquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk stabiel winterweertjegeen wind, geen nattigheid, geluidstille deken van mist, rond het vriespunt. s 'Avonds over de gladde klinkers naar de kroeg, oud-hollandsch avondje voetbal kijken met de maten. Potje bier en bruin fruit erbij. Op de late avond de stille nacht in naar huis. Nog een keer blazen in de knuisten terwijl de maan weerspiegelt in het dunne laagje ijs van de gracht
Zo kun je alles wel mooi laten klinken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk stabiel winterweertjegeen wind, geen nattigheid, geluidstille deken van mist, rond het vriespunt. s 'Avonds over de gladde klinkers naar de kroeg, oud-hollandsch avondje voetbal kijken met de maten. Potje bier en bruin fruit erbij. Op de late avond de stille nacht in naar huis. Nog een keer blazen in de knuisten terwijl de maan weerspiegelt in het dunne laagje ijs van de gracht
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:31 schreef Evangelion het volgende:
Branden in de hel
Een eeuwige, vurige gloed, geen rust, geen genade, de lucht trillend van hitte en gesmoorde kreten.Roodgloeiende vlammen likken aan de horizon, de geur van zwavel zwaar in de neus. Slierten rook trekken als duistere sluiers langs kolkende putten van vuur. Kreunend over scherpe rotsen strompelen, voeten brandend, terwijl de schaduw van eeuwige schuld zwaar op de schouders drukt. Geen maan, geen sterren, alleen een verzengende hemel die de contouren van wanhoop omlijst. Geen kroeg, geen bier, alleen een bittere dorst die nooit wordt gelest. En in de verte, die eeuwige echo van spottend gelach, dof en schrijnend als de nacht zich eindeloos uitstrekt.
Mwa, het lijkt juist op te warmen richting laatste week januari.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:33 schreef Frutsel het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)d-januari-met-deftig
Wat is deze? Schaatsen uit het vet eind januari?
Dat idee had ik ook...quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, het lijkt juist op te warmen richting laatste week januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |