SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Dit ja. Ik vind de winter best leuk hoor met dat vele sneeuw, maar niet als het spekglad gaat worden en je bijvoorbeeld je fiets nodig hebt voor naar werk te gaan. Van mij mag het sowieso klaar zijn en gewoon zo snel mogelijk weer lente worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef BlackLining het volgende:
Eindelijk weg met dat kut ijs
Mooi hoor, winter, maar ik háát gladheid
Ja, al sinds het einde van de middag dat het mistig is in het midden van het land.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:09 schreef Twieki het volgende:
Lelystad meldt heel erg dichte mist. Je ziet geen hand voor ogen.
Ik ga er zo wie zo keihard naast zitten, niet alleen die zonuren, ook de minima zit ik helemaal verkeerd hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vies koud ??Nee het is super zalig fris gezond weer met zonnetje
Vies koud wordt het vrijdag met de mist (we zitten er weer naast met de voorspelling vrees ik)
Ik heb ook verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga er zo wie zo keihard naast zitten, niet alleen die zonuren, ook de minima zit ik helemaal verkeerd haha
Ooh en trouwens: Deze winter is echt wel verkeerd om he, kou in het zuiden, warmte in het noorden....omgekeerde wereld dus![]()
Ja hier is het ook aardig dicht geslagen zie ik wel, wordt een kleine wereld morgen als ik naar mijn werk moetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ook verkeerd ingeschat
Flink mistig trouwend![]()
Bofkont! Wel met zon zeker? Kan de vegetatie daar wel een beetje tegen kou?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:02 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit -1 hier vanmorgen. Dat is vrij zeldzaam.
-1 zal het wel overleven, het is ook maar paar uurtjes geweest, vanmiddag wordt het weer tegen de 15cquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bofkont! Wel met zon zeker? Kan de vegetatie daar wel een beetje tegen kou?
Zou hier ook moeten. Nacht rond nul en overdag graad of 14/15quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
-1 zal het wel overleven, het is ook maar paar uurtjes geweest, vanmiddag wordt het weer tegen de 15c
En ja, tis uiteraard onbewolkt. Bij bewolkte condities zouden we sowieso nooit zo kunnen afkoelen hier in de nacht, het was echt een stralings-nachtje met polaire lucht geloof ik. Goed koud idd
Maart/april heb je dat somsquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou hier ook moeten. Nacht rond nul en overdag graad of 14/15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |