SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2025 00:34:19 ]![]()
Ik had "kookclubje'Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Precies dat inderdaad. "ik ken het niet, dus ik lust het niet" doe verdorie even alsof je volwassen bent en PROBEER het op z'n minst.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk ook heel onvolwassen overkomen met steeds dit lust ik niet en dat lust ik niet en dan ook niet een beetje openstaan om het toch te proberen, net een sippe kleuterWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als iemand je niet leuk vind om hoe je bent date diegene al niet met je he?eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Meestal komt dat op het zelfde neer, bijna niks lusten (geen groenten ofzo) en daardoor ook beroerd of niet kunnen koken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar niets lusten of niet kunnen koken vind ik niet hetzelfde.
Misschien vind ik niets lusten nog wel vervelender, maar hangt er een beetje vanaf wat hij dan wel lust en hoe hij omgaat met dingen die hij niet lust.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Van wie?quote:Je moet niks
Well, life can be a riot
nou omdat mijn wekker 6 uur gaat enzo. hahahaquote:
en werk.
Maargoed. het is bijna alweer weekend en denk vrijdag neem ik vrij als kan
Do what you love, love what you do!![]()
Oh, ik vind het prima om de keuken te verlaten hoor, het is ook niet dat ik perse mee wil koken. Ik bied mn hulp aan en als dat niet nodig is, ga ik gewoon andere dingen doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik jaag meestal altijd iedereen de keuken uit als ik sta te koken maar voor jou maak ik wel een uitzondering.
Als er dan verbrande dingen uit de keuken komen, dan blijf ik er de volgende keer natuurlijk wel bij staan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wil ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat mijn wekker 6 uur gaat enzo. hahaha
en werk.
Maargoed. het is bijna alweer weekend en denk vrijdag neem ik vrij als kan♡♡♡♡![]()
Wat ook zo'n dingetje is van mensen die klagen over hoe beroerd ze zich voelen en hoe futloos. Maar als je dan zegt "misschien moet je eens groenten of fruit eten" bijna wit wegtrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Lijkt me een goeie instellingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik vind het prima om de keuken te verlaten hoor, het is ook niet dat ik perse mee wil koken. Ik bied mn hulp aan en als dat niet nodig is, ga ik gewoon andere dingen doen.
Als er dan verbrande dingen uit de keuken komen, dan blijf ik er de volgende keer natuurlijk wel bij staanZal mijn hulp ook altijd wel aanbieden maar als ik niks nuttigs kan doen dan is het beter dat ik me er niet tegenaan ga staan bemoeien denk ik
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: