Nou dat.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon zo is
Lijkt me sowieso hel als je gezin zo op televisie komt
Van welk gezin was dat ook alweer?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat.
Ik zie trouwens dat moeder... ehm... Ilse geloof ik... vrij actief is nu op tiktok. Gaat vaak live. Noemt zich daar loedermoeder.
Ik vind het altijd bijzonder als mensen live gaan en dan in beeld gaan roken enzo. Sorry.., doe je gewoon niet.
Ik hoor niet eens verschil in de stem van oma en moeder. Zelfde zeurstem.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom je moeder meenemen... tweede aflevering dat ze moppert erop
Ik ben hun naam kwijt. Khallaf ofzoiets?> Die met de bus zijn gegaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van welk gezin was dat ook alweer?
Geen sorry nodig
Mee eens hoor
Hahah ik ookquote:Op woensdag 26 november 2025 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoor niet eens verschil in de stem van oma en moeder. Zelfde zeurstem.
hahaha sorry, kan eigenlijk nergens positief over zijn. IK HOU VAN DIT PROGRAMMA
Oh ja!quote:Op woensdag 26 november 2025 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben hun naam kwijt. Khallaf ofzoiets?> Die met de bus zijn gegaan.
zo noemt zij zichzelf, geen idee, ik blijf nooit hangen in haar live, maar toch krijg ik het steeds voorgesteld in mijn for you feedquote:Op woensdag 26 november 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja!
Die valt toch mee met loedergehalte..?
Hahaha komt vast doordat je dit kijktquote:Op woensdag 26 november 2025 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
zo noemt zij zichzelf, geen idee, ik blijf nooit hangen in haar live, maar toch krijg ik het steeds voorgesteld in mijn for you feed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |